בהריון שלי...קרנתי! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בהריון שלי...קרנתי!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.05.2011

בהריון ראשון, התרגשות ראשונה לקחתי הכל בשאנטי ובאיזי. בהריונות הבאים כבר הבנתי שגם מי שקרנה לא תמיד קורנת, וגם מי שהייתה בשאנטי לא תמיד משאנטנת. יש כמה טיפוסי הריוניות לעיתים את עקבית בכל ההריונות שלך, לעיתים לא. אז איזה טיפוס נראה לך שאת היית, או תהיי?



מאת: ריקי לוי דינר, מאמנת אישית וזוגית מנחת סדנאות לאחר לידה


בהריון שלי...קרנתי!

אז כן, גם אני בהריון הראשון שלי קרנתי, השמש יצאה לי מ...אתן יודעות איפה. ולא כי כלל תחלואי ההריון לא פקדו את גופי, היו לי חצ'קונים, עד לחודש חמישי העליתי 22 ק"ג, היו לי בצקות בפנים שצמצמו את פתח העפעפיים שלי למרווח של 2 מ"מ לערך וכיוצא בזה. אבל...קרנתי. לא הייתה מאושרת ממני, לצד כל הנ"ל, הריון ראשון, התרגשות ראשונה. לקחתי הכל בשאנטי ובאיזי. בהריונות הבאים כבר הבנתי שגם מי שקרנה לא תמיד קורנת, וגם מי שהייתה בשאנטי לא תמיד משאנטנת.

יש כמה טיפוסי הריוניות לעיתים את עקבית בכל ההריונות שלך, לעיתים לא.

 

אז איזה טיפוס נראה לך שאת היית, או תהיי?

 

הטיפוס השאנטי – הרוחנית

הרוחנית הייתה כזו גם לפני ההריון. ההריון רק משלים את ההתחברות לאמא אדמה. בגדי הריון כבר היו לה לפני, והיא מסתובבת בעולם כמרחפת על ענן הפריון הצבוע סגול. בגדי משי הודים מעטרים את גופה, וסנדל תנכ"י כשמעליו צמיד רגל. בקיצור היא נראית כאילו ממש כרגע יצאה מפסטיבל בומבלה עם בטן הריונית.

את הבחילות, ההקאות ושאר מיני ירקות היא מקבלת באהבה והבנה הרי הכל זה חלק מתוכניתו של הטבע.

חוצמזה...בעיתות משבר באמת גדולות וקשות מנשוא היא פשוט מכינה לעצמה חליטת דובדבן חייכני ומתגברת על הכל.

 

הפייטרית

הפייטרית לא רוצה שיעשו לה הנחות. נמאס לה שקמים עבורה, מפנים בשבילה ונושמים עבורה. היא פשוט רוצה לצעוק לעולם "די! תעזבו אותי! אני לא נכה!".

בדרך כלל היא מופיעה בהריון הראשון וגם זאת לא לאורכו המלא. מה שהפייטרית שוכחת, זה שאלו שקמים ונושמים עבורה, עושים זאת באהבה, עושים זאת מתוך ניסיון. אני גם אומרת מעבר לזאת, מפנקים אותך – יאללה תהני מזה. האמיני לי כי בשם הפמיניזם ייעשו דברים גדולים יותר מלצעוק – "אל תקומו לאיריס מהשכונה היא מסוגלת לבד!".

בנוסף, כל תרועת המלחמות וקריאת המרד, חולפת ועוברת לה  מן העולם ככל שההריון מתקדם ומכביד, אותה הריונית פייטרית מגלה שלעיתים שווה להוריד את מדי הקרב ופשוט להכנע. "שיקומו לי, שיבשלו לי, שינשמו עבורי, כבר לא אכפת לי כלום -  נכנעתי!".

 

הפולניה

הפולניה לא בהכרח התחילה את הריונה עם התואר – יכול להיות בכלל שהיא מרוקנית. האמת אין זה משנה מהי עדתך האמיתית, הפולניה היא זו שמרגע שגילתה שני קווים על הבדיקה הביתית מתחילה לחוש מיחושים גם כאלו מומצאים – היא מאמינה בהם. תמיד רע לה, תמיד קשה לה, ואפילו הסימפטום שאמור לעבור בשבוע השני ממשיך איתה עד החודש התשיעי. כזו היא – קוטרית. עכשיו יש לגיטימציה – "מה אתם רוצים אני בהריון" הוא משפט התירוץ הטוב ביותר לו חיכתה כל חייה. גם כשתגיע כבר לליווי התפתחותי בטיפת חלב עם תינוקה היא תאמר – "מה אתם רוצים אני אחרי לידה...". כשיש תירוץ טוב פשוט חייבים לנצל אותו עד תום.

 

הקשר

טיפוס הקשר לא בהכרח בחרה להיות כזו (אני מקווה) אלו פשוט נתונים גנטיים הגורמים לגופה ההריוני להראות כמו חוט שפשוט קשרו אותו באמצע. במבט מאחור כלל לא רואים שהיא בהריון, חטובה וענוגה כפי שנאמר, יש לה גוף שהוא חלומו של כל גבר וכל אישה. ואז מקדימה מתגלה התרמית בצורת כדור הריוני  - קשר!

הקשר למרות שלא בחרה להיות כזו מודעות להדים שהיא מעוררת – קרי קנאה מצד נשים אחרות ולכן ממהרת להתנצל כל אימת שמישהי אומרת לה – "די!!!! לא הייתי מאמינה ממש לא רואים עלייך, בטח שלא מאחורה". מיד תופיע ההתנצלות, משהו בנוסח הבא – "כן נו ככה זה אצלנו במשפחה, גם אמא שלי הייתה ככה ותראי אותה עכשיו...".

ממש פרגון משפחתי מה אני אגיד לכם....

 

סיכום נשי

לצד כל אלו קיימת כמובן החרדתית שקוראת כל מילה בכל פורום ואתר, זאת שלא מודעת בכלל קיומו של ההריון וממשיכה להתנהל כרגיל לרבות סיגריות וכיו"ב, וזאת שבהריון הראשון הייתה שאנטי רק כדי לגלות את עולם החרדות בשני וכהנה וכהנה.

אין פה ערובה להצלחה, שמירה על שפיות נפשנו לא תוציא בהכרח תינוק שפוי יותר. אבל שווה לנסות לא, שלוות נפש בתקופה כל כך לחוצה עוד לא הזיקה לאף אחת.

 

בהצלחה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו