הריון שני – האשה רוצה הגבר פחות... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הריון שני – האשה רוצה הגבר פחות...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.06.2010

ילדכם בכורכם גדל וכעת מתעוררת בעיה: האישה מאוד מעונינת בהריון שני, הבעל הרבה פחות. מה הן הסיבות השכיחות לכך, מה עושים עם זה, והאם יש דרך לגשר על הפער? הכל במאמר הבא.



מאת: איה חג'ג' שמיידלר, מאמנת אישית
הריון שני – האשה רוצה הגבר פחות...

קושי בהריון שני

זוגות רבים חווים משבר זוגי כשמגיעה שאלת ההריון השני - הנה כמה סיבות לקושי אותו חווה בן הזוג:

 

הריון שני ושינוי סטטוס

אחד החששות של גברים בהריון שני הוא הפרת האיזון שנוצר בבית. גברים רבים זוכרים את ההפרה של האיזון הזוגי לטובת  לידת הילד הראשון והשינוי המהותי שבלהפוך מזוג למשפחה. הריון שני מחזיר את אותן שאלות דילמות וחששות: מי יטפל בילד? מה יקרה בקשר הזוגי? מה יעלה בדבר זמן האיכות שלנו כזוג? איך נתמודד עם השינויים הפיזיים שמביא איתו ההיריון החדש? מה בדבר הקשר המיני ואיך בכלל מתמודדים יחד עם שני ילדים?

ככל שהחיים לאחר לידת הילד הראשון חוזרים יותר לשגרה והמשפחתיות נבנתה וישנה תחושת נוחות מסוימת, יש סיכוי שהפחד מפני ילד נוסף יהיה דווקא רב יותר.  

 

הריון שני והתערבות מקצועית

מומלץ לבדוק היטב קודם עם עצמכם ואחר כך עם בן הזוג מה מקור הקושי. האם מדובר בדילמות שתוכלו לפתור ביניכם, או שעליכם לפנות לייעוץ מקצועי? ישנם מטפלים זוגיים מצויינים המתמחים בשיטת אימגו לדוגמא, המעניקים שיטות וכלים מעשיים לשיפור היחסים הזוגיים וליצירת תקשורת משתפת מכבדת ומעצימה.

אם אתם מעוניינים ויכולים לפתור את הדילמה וליצור תקשורת אפקטיבית וחיובית ביניכם ללא התערבות מקצועית, ישנן מספר דרכים לעשות זאת. להלן מספר המלצות:

 

הריון שני - מתמודדים ביחד

אם גיליתם שאתם מסוגלים להתמודד יחדיו עם השאלה: "למה בן זוגי לא רוצה הריון שני?" הנה כמה דרכים שעשויים להקל עליכם את ההתמודדות:

הדבר הראשון והמומלץ בכל קשר זוגי ללא קשר להריון הוא קיום דו שיח. בני הזוג שלכם הם הפרטנרים שלכם למסע האדיר של גידול ילדים ולכן חשוב לקיים דו - שיח פתוח אודות הפחדים ולטפל בהם ביחד. האם בן זוגך חושש מחלוקת התפקידים בבית ומהעומס? מהאחריות? האם הוא חושש שהריון שני ירחיק אתכם זה מזו? האם השינויים הפיזיים והמנטליים בעקבות ההריון מדאיגים אותו?

יצירת תקשורת מכילה גלויה ומקדמת יכולה לסייע לכם, אך נדרשים לשם כך אומץ וגילוי לב, פתיחות ואינטימיות.

אם כל אלה קיימים בקשר שלכם ברמה הפשוטה יותר - תאמו ציפיות. ייתכן שאם תאמרי מה הציפיות שלך או בניסוח נכון יותר מהן הבקשות שלך ממנו, מה הם התפקידים שתשמחי שייקח על עצמו, אם תבקשי הקלה בנטל, למשל: עריכת הקניות או אמבטיות לפני השינה, ייתכן שיהיה לבן זוגך קל יותר להתמודד עם הרעיון של הריון השני.

 

לסיכום

הריון שני אמור להיות החלטה זוגית משותפת.

מומחים ממליצים לבדוק מה עומד מאחורי הקושי של אחד מבני הזוג להתמודד עם הריון שני. האם הקושי הספציפי הוא סימפטום של מערכת זוגית הדורשת איבחון וטיפול? או לחילופין האם די ביצירת דיאלוג פתוח אודות החששות, הקשיים והציפיות ההדדיות?

כל אחד מאלה דורש כמובן התייחסות שונה. אפשר לטפל לבד או לבקש טיפול מקצועי אבל החשוב ביותר הוא לא להזניח את העניין. הסימפטומים מעידים על דברים עמוקים יותר – חלקם בעייתיים וחלקם כלל לא. ככלל, תקשורת פתוחה וכנה ומערכת יחסים המבוססת על אמון הדדי, תאפשר להתמודד עם בעיות מסוג זה באופן אפקטיבי ולאו דווקא מורכב.

 

בחסות אימון אישי לשיפור איכות חיים




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו