זה בן! או בת...מה שבטוח, אולי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

זה בן! או בת...מה שבטוח, אולי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.04.2011

כשהייתי בהריון הראשון שלי עם בכורי ניסו מיני שכנות, מזכירות ועוברות אורח לנחש מראש את מין העובר. אני כבר לא זוכרת אם בן זה כדורגל ובת זה כדורסל או אבטיח, מה שבטוח הוא שהשיטה הנפוצה והידועה קשורה לצורת הבטן. מעבר לכך להלן עוד המון שיטות, מוכרות יותר ו/או פחות, הנוגעות לניחוש מין העובר.



מאת: ריקי לוי דינר, מאמנת אישית וזוגית מנחת סדנאות לאחר לידה


זה בן! או בת...מה שבטוח, אולי

כשהייתי בהריון הראשון שלי עם בכורי ניסו מיני שכנות, מזכירות ועוברות אורח לנחש מראש את מין העובר. לא ביקשתי, לא רציתי בזאת, וכן מרבית הפונות אם לא כולן היו נשים. ככה זה לאורך שנים מסתבר, אחת סבתה הייתה קוראת בקפה, השנייה סבתא-רבא שלה הגורו של השכונה ביפו, והיום בשנות ה- 2000 כולנו סתם מנחשות - שיהיה. מקסימום, צדקנו.

הרצון לנחש נובע מהרצון הנשי לשלוט, אך הדרך בה נעשים הניחושים הפילה אותי לא אחת כמעט על בטני התופחת.

אני כבר לא זוכרת אם בן זה כדורגל ובת זה כדורסל או אבטיח, מה שבטוח הוא שהשיטה הנפוצה והידועה קשורה לצורת הבטן. מעבר לכך עוד המון שיטות, מוכרות יותר ו/או פחות, הנוגעות לניחוש מין העובר.

 

ומה אומרים על כך אחורייך?

אחת השיטות המצחיקות לחיזוי מין העובר, הזכורה לי, נגעה לבקשת המזכירה של מקום עבודתי להסתובב. לתומי חשבתי כי נדבק לי משהו למכנס, מתברר שלא! מתברר שגודל הישבן וצורתו מעידים גם כן על מין היילוד. מנח העכוז/ישבן/תחת והתייחסותו לכוח הכבידה קשורים איכשהו, באופן תמוה ביותר למין הצאצא. אין לי דרך לאמת את נכונות השיטה – רק אומר שהיא צדקה, ניחשה בן ואכן כך יצא. כך או כך ניסיתי להסביר לה לאורך כלל ההריון שישבני אינו מעיד על דבר אלא שתמיד היו לו תכונות הנוגדות את סיבוב כדור הארץ, אבל עם תוצאות כבר היה לי קשה יותר להתווכח. שיהיה.

 

בחלב אימו ופטמתה

את העובדה שהגוף ההריוני הופך נחלת הכלל כבר כולנו מכירים. בטן האישה הופכת מקור למה שמכונה היום "סיבובים" וכל דיכפין יתה ויסובב ידו עליה וימשש. אך זה שגוף האישה הופך נחלת הכלל אף מתחת למעטה הבגדים ההריונים צורת אוהל שק היוטה העוטף אותה זה כבר היה לי חדש.

עוד בהריוני הראשון (אותו אחד שהוזכר לעיל) נדהמתי לראות, או נכון יותר לשמוע, איך איבריי הפנימיים והמוצנעים הופכים נחלת הכלל וגם זה בהקשר של ניחוש מין היילוד. שאלתה של עמיתתי לעבודה במסדרון מלא אנשים באשר לצבע הפטמות שלי עוד מהדהדת במוחי ומאדימה מחדש את לחיי.

ממתי צבע פטמותיי הפכו נחלת הכלל? רק שתדעו : חום=בת, וורוד=בן. או להיפך? תבררו (או שפשוט תעשו אולטראסונד).

 

חשקים

כולנו עברנו את זה, זה כתוב בספרות, ומופיע חדשות לבקרים במגזינים, תכניות טלוויזיה וכיו"ב. אנחנו רעבות, בשעות לא סבירות ומלאות חשקים לדברים לא סבירים וערבובים לא הגיוניים. חמוץ עם מלוח, עם מר ומתוק – הכל הולך! בשתיים בלילה כשש בבוקר. כל שעה, כל שנייה. זה לא אנחנו, זה הוא – או היא?

אז זהו...אם מתוק= בת, אם חמוץ=בן. אם גם וגם אולי תאומים לך תדע, על זה אף אחד לא מדבר. בכל זאת גם לחיזויים כל כך מדויקים יש גבול.

 

שעירות יתר

בהנחה שאת לא צרפתייה ובדרך כלל כן מורטת את שערות רגלייך, הניחי להן לרגע לגדול לפחות בטרימסטר הראשון. אומרים שקצב גדילתן מעיד על מין היילוד. אין לך מה לחשוש מה יגיד בעלך בעת קיום יחסי מין, בשלב זה, הרי ממילא לאף אחת אין חשק לקיום יחסי מין. אז רק שתדעי, אם קצב גדילתן מהיר מהרגיל הרי שמדובר בבן, אם איטי או רגיל הרי שמדובר בבת. אם אין לך מושג מה קצב הגדילה הרגיל שלך, את יכולה פשוט במפגשי אמהות הבאים, בקורס הכנה ללידה לחשוף את רגלייך ולשאול את כולן איך זה אצלן. או לא. מצד שני את גם פשוט יכולה לעשות אולטראסאונד, שמעתי שזה עובד.

 

בנות לוקחות את היופי של האם

מעבר לעובדה שכולנו מנסות לתרץ את המראה שלנו בהריון אומרים שלמראה הפנים יש קשר הדוק למין היילוד. אם פנייך חוזרות להראות כמו בגיל 16, ואין הכוונה לחלקות ומהממות אלא מלאות חצ'קונים ונפוחות הרי שמדובר בבת. אם הדבר העיקרי שמתנפח הוא האף הרי שמדובר בבן. בכל אופן טוענים גם שגודל האף מעיד על בשלות העובר ומוכנותו לצאת לאוויר העולם.

אצלי הייתי מלאת חצ'קונים ועם אף של אפריקאי רושף במצוקה, בסוף יצא בן. אם עוד כמה שנים הוא יחליט על ניתוח לשינוי מין אני אודיע לכם, עד אז מבחינתי מדובר בשיטה לא הכי בדוקה.

 

את מתחילה להרגיש כבדה....

בדרך כלל משפט זה מלווה מהפנטים במיני סרטים הוליוודים. אז הפעם לא מהפנטים אף אחד אבל מנענעים טבעת על חוט כמו עמדנו לשקוע אל עבר החלום הכי מתוק שלנו בואכה גיל חמש.

אגדה סינית מספרת, כי אם הטבעת נעה במעגלים הרי שמדובר בבן. הבעיה עם השיטה הזו שבדרך כלל מיד פורץ ויכוח אם זה היה מעגל, אליפסה, מתומן ישר זווית או סתם ריקוד ברזילאי. לך תדע....

 

סיכום התחזית

כפי שכבר הבנתן אני סקפטית. עם זאת אני תמיד אומרת בכל מצב וללא קשר להריון בהכרח אם משהו עושה לכן טוב – לכו עליו. אם אתן חסרות מנוחה וחייבות לדעת איכשהו את מין העובר ויש לכן שכנה ידעונית, פנו אליה. מה כבר יכול לקרות חודש מהשיחה איתה כבר תהיו בסקירה ותדעו כמעט בוודאות. לא רק זאת, אלא אם משהו נותן לכם את השקט שיש סיבה לחצ'קונים, לתחת, לפטמות ולכלל המראה הלא מוסבר שלכם בשליש הראשון – תהנו.

העיקר שתשנו טוב בלילה.

ושיהיה במזל העיקר שיהיה ברית! או בריתה!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו