טיסה בהריון, כל מה שאת צריכה לדעת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיסה בהריון, כל מה שאת צריכה לדעת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.02.2016

תקופת ההריון הרבה פחות מגבילה ממה שנהוג היה לחשוב. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא האפשרות לעלות על טיסה, אפילו בשבוע 36. הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי לצאת לחופשה בחו"ל בראש שקט



טיסה בהריון, כל מה שאת צריכה לדעת
הריון נמשך תקופה ארוכה ומחייב שינוי משמעותי בסגנון החיים. יחד עם זאת, ההריון הוא בשום פנים ואופן לא מחלה או מגבלה. בעבר למשל היה נהוג למנוע מנשים בהריון טיסות קצרות וארוכות, אך המדע המודרני גורס את ההיפך. 
החשש בעבר התייחס לקרינה הקוסמית, לשינויים בלחץ האוויר ולתזוזות בזמן הטיסה. עם זאת, כל אלו לא הוכחו כמזיקים לאישה או לעובר. השליש השני נחשב אידיאלי לטיול כי הוא מגיע אחרי התקופה שבה מתפתחים רוב האיברים הקריטיים של העובר, אולם אישה בהריון תקין יכולה גם לטוס לאחר מכן. במילים אחרות, ניתן ואפשרי לטוס בהריון כל עוד מקפידים על כללי המפתח וכמובן מתייעצים עם רופא משפחה בכל מקרה של מצב רפואי מיוחד.
 

אישורים על טיסה בהריון

ראשית, אישה בהריון יכולה לטוס בחברת אל על עד שבוע 36 בלי חשש. רק 4 שבועות לפני הלידה הצפויה כדאי לה להישאר קרוב לבתי חולים ולבצע מעקב הדוק יותר. שנית, החל משבוע 28 צריכה אישה הרה להחזיק ברשותה אישור מהרופא המטפל. 
האישור מכיל מידע לגבי ההריון ואותו מציגים לפני העלייה למטוס וככל שיידרש. האישור צריך להיות עדכני בתחום של עד 48 שעות לפני תאריך הטיסה הראשונה ותקף גם לטיסה החוזרת, בתנאי שתאריך החזרה הוא אינו מעבר לשבוע ה-36 של ההריון.
בכל הנוגע לאישה בשבוע 36 עד 37, נדרש לצד אישור של הרופא המטפל גם אישור של הרופא הראשי או רופא אמון מטעם חברת התעופה.
משבוע 38 ואילך בכל מקרה לא תתאפשר הטסה של נשים בהריון. גם ב-7 הימים הראשונים שלאחר הלידה נדרש אישור מיוחד של רופא אמון. לבסוף, ההטסה לא מתבצעת כאשר קיים חוסר ודאות לבי התפתחות ההריון או מועד הלידה, כאשר לאותה אישה היו לידות מרובות עוברים בעבר או כאשר צפויים סיבוכים בלידה. 
 

טיפים לטיסה בראש שקט

תכנון חופשה מבחינת אישה בהריון כולל גם התנהלות מול חברת הביטוח. מומלץ להצטייד בכל המסמכים הרפואיים לפני שמגיעים לשדה התעופה, לברר על נהלים מיוחדים ולא לטוס בלי פוליסת ביטוח טובה ומתאימה לנשים בהריון. יש להעביר דיווח לחברת הביטוח על הריון באמצעות טיפולי פוריות ולדעת שהחל משבוע 24 מציעות החברות השונות גם ביטוח לידת פג.
בטיסה עצמה מומלץ לשריין מקום במעבר. טיפים נוספים הם להעדיף טיסות בשעות נוחות, לקום לחילוץ עצמות בערך כל שעה ולהביא אוכל מהבית. חשוב לשתות הרבה מים לכל אורך הטיול, להעדיף מים מינרליים מבקבוקים סגורים ולהמשיך לנוח מדי יום כמו בשגרה.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו