מה להביא לאמא פעם שנייה? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מה להביא לאמא פעם שנייה?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.04.2007

מה יותר קל מלמצוא מתנה לזוג הצעיר לקראת הלידה הראשונה? הבעיה מתחילה בהיריון השני. גם הבעל וגם הסביבה מתקשים למצוא את המתנה המושלמת לאם ההיריונית. 9 רעיונות מקוריים שישמחו כל אם לעתיד.



מה להביא לאמא פעם שנייה?

 

יוםאחדהאישה, הבת, או החברההכיטובהשלכםתהיהבהריון. אוליזהגם "יתנגש" להבמקרה עםיוםההולדת. מהתביאולהבמתנה? תיקלעגלה? סינרהנקה? נר ריחני? נכון, בהיריון הראשון כנראה שלא תחושו כלל בבעיה: כמעט כל המוצרים לאם ולילד חסרים לזוג הטרי, והם ישמחו לקבלם. אך כשמדוברבהריוןשניהעניינים מתחילים להסתבך. מסעדה? לאישה כברלאתמיד נוח לשבתשעתייםולחכות לכל המנות, בעוד הריחותהחזקים מטריפיםאותה. גם לקולנוע לא נעים לצאת - הכיסא צר ולוחץ, לא מומלץ לטוס לחו"ל, וגם נסיעות ארוכות לא באות בחשבון. אז מה קונים? אוליטיפול בספא? מותר? אסור? נהיהמסובך...

בשבילשלאתשברויותר מדי אתהראש, ליקטה עבורכם חברת 'פעימות' מרעננה, תשעה רעיונותמקורייםלמתנותשכלאישהבהריוןתשמח לקבל:

  1. נעלייםנוחותההיריון ניכר בכל הגוף, אך מורגש בעיקר בכפות הרגליים. עקביסטילטואולי יקרצולהריוניותמחלונות הראווה, אך בינן לבין עצמן הן כבר יודעותכי זההזמןלתתלרגלייםפסק זמן אופנתי ולעבור לנעלייםרכותונוחות, עדיףאורטופדיות. כיוםניתןלמצואנעלייםהמותאמות לתקופת ההיריון, נעליים שהןגם'שיקיות'אך עדייןנוחותובריאותומחזיקותהיטבאתכףהרגל. כל הריונית יותר מתשמח לקבל מכם תלוש מתנה מחנות נעליים קרובה.
  2. פילאטיסלהיריוניות - התעבות הגוף, השתוללות ההורמונים, והמגבלות שכופה עלינו ההיריון עלולים לגרום לנזקים גופניים ולכאבים מתמשכים לאורך תקופת ההיריון וגם לאחר הלידה. ההיריון איננו הזמן הנכון לזנוח את הטיפול בגוף. שיעור פילאטיס שבועי יכול לחולל פלאים, לפני, אחרי וגם תוך כדי ההיריון. אין כמעט מתנה מתחשבת יותר מאשר לרשום את האישה ההיריונית שלכם לקורס פילאטיס המותאם ייחודית לתקופה קשה זו בחייה.
  3. יוגה – ליוגה השפעה מקלה הן על הגוף הדואב והן על הנפש המוטרדת. יוגה נותנת לנו הזדמנות לנשום נכון, להרגיע את עצמנו ואת הסביבה, ולהפעיל את כל חלקי הגוף הכואבים או הזנוחים. בחוגי היוגה המיועדים לנשים בהריון תלמד ההריונית שיטות נשימה בעת הצירים ובעת הלידה, כיצד להתמודד עם הצירים ועם הברקסטון-היקס ואיך להתמודד עם הכאבים שיגיעו. מאוד מאוד מומלץ.
  4. צילומיאולטרהסאונדחווייתיים  זו יכולה להיות חוויה רגשית מעוררת, או יום של כיף למשפחה המתרחבת.  החידושהאחרוןבתחוםההיריון הוא מפגש בלתי אמצעי של המשפחה עם העובר, והוא מתרחש בשליש האחרון להיריון.  צילומיאולטרה סאונד אמנותיים נעשיםבאווירהרגועה, נינוחה,לא רפואית, ובסופם יוצאת האם כשבידה אלבום ותקליטור ובהם תמונות וסרטים מהבטן. המפגש המוקדם עם הילד מפחית לדברי מומחיםאתהלםהלידה וכן את הדיכאוןהעלול להתלוות אליו. לדברי מומחים יכולות תמונות העוברלהוות כלי הכנה מצוין עבורהאחיםהגדולים לקראת בוא אחיהם הקטן.
  5. סדנאלבונדינגההתקשרותלילד (בונדינג) הוא אחד התנאים החשובים לבניית עצמאותו של הילד ולהתפתחותו הרגשית והשכלית. מחקרים מראים כי ההתקשרות הרגשית הזו מתחילה כבר בתקופת ההיריון, אך היא איננה מתרחשת תמיד באופן אוטומטי וטבעי. לאחרונה נפתחה סדנא לפיתוח ההתקשרות כבר בשלבי ההיריון הראשונים. את הסדנא מעבירה הפסיכואנלטיקאית אנה גלמן, וניתן להירשם אליה באתר 'פעימות'.
  6. טיפולמפנקאין כמו טיפול מפנק על מנת להסיח את הדעת ולהטעין את הגוף באנרגיות מחודשות. אך לא כל הטיפולים האלטרנטיביים מומלצים לנשים בהיריון. עדיף להתייעץ ברופא המשפחה לפני שאתן בוחרות טיפול, ולבחור מטפל שעברהתמחותייחודיתלהריון עם תעודות המעידות על כך. בין הטיפולים המומלצים: רייקי, שיאצו, מסאג' ורפלקסולוגיה.
  7. סדנא בסטיילינג - לאמעטנשיםבהריוןמתקשותלמצוא בגדיםהמחמיאיםלגופןהמשתנה.  הסטייליסטית אורלי שי עורכת סדנא ייחודית לנשים בהיריון – ומאפשרת למשתלמות להתאים לעצמן הופעה מרשימה ומחמיאה.  אורלישי נושאת הרצאות, מציגה מבחר של בגדים למכירהוגם מספקת ליווי בסטייל למסעיקניות. מתנה מושלמת להיריונית המודאגת מהופעתה החיצונית (כולנו).
  8. אלבוםצילומיהריוןבתקופת ההיריון קשה, כבד וכואב. אבל מהצד, כל אחת נראית מאד נשית וזוהרת בתקופה הזאת. צילום היריון אמנותי משכיח את הכאבים ומבליט את הצדדים היפים בהיריון. כולנו אוהבות להרגיש דוגמניות ליום אחד. מעולה להרמת המורל והדימוי העצמי.
  9. מנויעלמגזיןלהורים - ההיריון והלידה מעלים שאלות רבות, קלות ככבדות. כל אישה תשמח לשאוב מידע עדכני ממגזינים העוסקים בתחום ההיריון והלידה, אך לא כולן מפרגנות לעצמן את התענוג ("זה יקר", "אין לי זמן", "זה מותרות").  מנוי על מגזין להיריון והורות  זו מתנה נחמדה ומאד מאד שימושית.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו