משפטים שממש מעצבנים אישה בהריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

משפטים שממש מעצבנים אישה בהריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.09.2015
מי שהייתה בהריון ולא שמעה נונסטופ הערות ועצות "מצילות חיים" מכל מי שרק עבר לידה והרגיש לפתע שותף לנס הגדול, שתקום עכשיו?!


מאת: דנה אדרי פינבלט

משפטים שממש מעצבנים אישה בהריון
אז נכון,יש משהו בהריון הנשי שמפעיל אצלנו וביניהן גם אותי (כשייכת לקבוצת האדם), את תחושת השייכות האוטומטית לאיזה מצוות יקום בסיסית. פרו ורבו. כאילו רוצה לומר ברוכה הבאה למשפחת האדם ותודה בשם העולם שאת פועלת להמשך הקיום האנושי.
 
לפיכך גם כשאת בדיוק ביום בחילות מטורף או צרבות או עייפות או שסתם התעצבנת על בעלך, את חשופה להערות בנוסח " התינוק מרגיש אם את עצבנית .." נו ו..? "הוא סופג את הרגשות השליליים" נו אז מה? שיספוג קצת גם הוא..
 
נו באמת תרדו ממני. מה עם ההריון מגיע מכשיר לנטרול רגשות במשך 9 חודשים?!
 
הכי אני אוהבת את הערות הקונים בסופר מרקט. יש משהו בהליכה האיטית הזו שגורם כנראה לאנשים להרהר בסביבתם בעודם מתלבטים בין שקדי המרק של אוסם או של תלמה.
 
ואז לפתע איזו סבתא חייכנית עם חולצה פרחונית תעלה חיוך על פניה ותבקש באדיבות (במקרה הטוב תבקש..) ללטף לך את הבטן
 
ואז את עוברת ליד המעדנייה ונכון שבדיוק סיימת שקית במבה אבל נורא בא לך ביס של דג מלוח לאיזון הטעמים בפה. אז את חוטפת כזו חתיכה רק לטעימה ומיד מקבלת מבט זועף מאישה שעומדת בתור עם תינוקת בעגלה "זה ממש מסוכן לעובר את יודעת?!"
 
את רק בולעת ומיד מתחילה לך בחילה נוראית רק מהמחשבה...
 
עכשיו את כבר בקופה. אחרי שלוטפת, ננזפת וקיבלת בחילה.
 
ובדיוק אז כשיש המון זמן לחכות בתור עומד מאחורייך גבר כנראה מהנדס או משהו כי רק לפי גודל הבטן שלך הוא ידע להגיד לך " וואו יש לך עוד זמן הא?!" . אני מניחה שהתכוונת ללידה ולא לקופה. את מגחכת בראשך.
 
סוף סוף יצאת מסופר- מרקט. קצת מעייף ובייחוד לאישה במצבך.
 
את מנסה להכנס לרכב ובתנועות לולייניות להתמקם בכסא הנהג המוטה אחורה. הרבה אחורה .. ואז את מקבלת צעקה חיננית מנהג עם ווליום של רדיו "במצבך בעלך נותן לך לעשות סופר?! אצלי  היית כמו נסיכה." כמו אסירה התכוונת... את חושבת בלב וטורקת את הדלת בכבדות.
 
את מגיעה לחניית ביתך החם והנעים מוציאה את השקיות מתנשפת קלות ופוגשת את חברה של אמא שלך שהיא גם מהשכונה שלך שבודקת למה את לא נחה ."את יודעת שלא יהיה לך זמן לישון אחרי זה, אז תנוחי כל עוד את יכולה הא?!".
 סבבה ואת תעשי לי את הקניות ?..
 
הכי מעצבן זה הסטטיסטיקאים או לחילופין מגלי העתידות. להם ברור רק לפי צורת הבטן מה יש לך בן או בת. "זה בת נכון?! כן, בנות תמיד מכערות את האמא." וואו תודה! באמת דרך נפלאה לפתוח לי את הבוקר...
 
ורגע מה אם האלה שמקניטים אותך עם השאלה את בטוחה שזה רק אחד?! לא פספסו משהו?..
 
יש גם כאלה שמרגישים כאילו הם איתך בארוחה משפחתית ומתעניינים איך את הולכת לקרוא לו. "חשבת כבר על שם?" לא אבל אם אתה ממש מרגיש מעורב אולי יש לך הצעות?...
 
עכשיו קבלו את משפט הכי הזוי שמישהו יכול לעלות על הדעת לשאול ועדיין כ"כ שגור ."זה היה מתוכנן?" לא באמש'ך הייתי מזה שיכורה ובעלי לא יכל להתאאפק וקרה מה שקרה.. תגידו איזה תשובה אנשים מצפים לקבל על שאלה כזו ?....
 
עכשיו אם את בהריון שני ויש לי לך נגיד בת בבית .כולם מאד מקווים שאת לא מבזבזת סתם הריון על עוד בת נגיד.... "זה בטח בן את חייבת בן בבית.."
 
ויש כאלה ממש מתקדמים שכב דואגים ליום שאחרי. הם נשמעים ככה "את מתכננת להניק?" לא יודעת. אבל אם כבר שאלת, מה אתה אומר ?! מומלץ לדעתך. תגיד זה לא הורס את הפטמות?
 
נכון. תגידו שזה ממש מוגזם ולמרות זאת אנחנו יודעים שזה מכוונה טובה ומין מנהג ישראלי מטופש להרגיש שייך לחוויה שהיא בכלל לא שלך.
 
אני למשל ממש אהבתי שמלטפים לי את הבטן ונראה לי שגם התינוק שלי אהב את זה ( הוא כל הזמן רקד בפנים..). אבל כמו שיש מיליון סוגי נשים כך גם מיליון תגובות שלהן בהריון.
 
אז אין פה משום אמירה להפסיק להתייחס להריון שלנו. אפשר להמשיך לתת לנו קדימות בתור בסופר, בדואר ובייחוד אצל המיניקוריסטית כי זה ממש חשוב להיות מטופחת לפני הלידה ( לכי תדעי מתי יהיה לך זמן לבקר שם בקרוב..) . אני גם ממש אוהבת שמצ'פרים אותי במסעדות על חשבון הבית ( כי אני הרי אוכלת בשביל שניים, והנה נזכרתי בעוד משפט מעצבן..). כן כן יש כמה יתרונות בנוכחות הזו של הבטן הבולטת קדימה.
 
אבל היי ,שימו לב כשאתם נכנסים לנו לטריטוריה. יש לנו מספיק על הראש וגם בבטן!
 
נשמח אם תוסיפו ותספרו לנו כאן למטה בתגובות על משפטים מצחיקים שאמרו לכן ואיך הגבתן...



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו