תשובות הריוניות למשפטים מציקים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תשובות הריוניות למשפטים מציקים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.09.2010

ישנם משפטים, מילים ואמירות שכידוע לכולנו נשמע בהירון – את רובן אנו לא מעוניינות לשמוע. עם זאת, הציבור הישראלי בפרט, והתחושה שהגוף ההריוני הוא נחלת הכלל ככלל יעמידו אותנו משך תשעת חודשי ההריון במבחן ההבלגה. אז למי שלא רוצה להבליג מצורפת רשימת תשובות ציניות שיעמידו את השואל במקומו.



מאת: ריקי לוי דינר (M.A.) מאמנת אישית וזוגית


תשובות הריוניות למשפטים מציקים

ישנם משפטים, מילים ואמירות שכידוע לכולנו נשמע בהירון – את רובן אנו לא מעוניינות לשמוע. עם זאת, הציבור הישראלי בפרט, והתחושה שהגוף ההריוני הוא נחלת הכלל ככלל יעמידו אותנו משך תשעת חודשי ההריון במבחן ההבלגה.

משפטים נוסח: הריון זו לא מחלה, ההריון שלי דווקא עבר חלק, והמשפט האלמותי – אפשר סיבוב הן רק חלק ממשפטים אלו.

אנו נחייך, נבליג ולאחר מכן נשמיע באוזננו ואוזני בן זוגנו את דעותינו האמיתיות על משפטים אלו ועל האנשים שהשמיעו אותם בפנינו.

אז שלא בדרך הפוליטיקלי קורקט, הנה התשובות שלא בסתר – האמת לאמיתה מפי הריונית לשעבר שמעיזה לראשונה לדבר.

מי שמעוניינת מוזמנת לניילן ולשלוף בעת הצורך.

 

משפטי הריון  -התשובות:

הריון זו לא מחלה – מי שאומר את המשפט הזה בטח לא דפדף לאחרונה במדריך עם הגלגל. אדמת, פריחה, טחורים, לחץ דם, סוכר, נפיחות ברגליים בידיים בעפעפיים ובכל איבר אפשרי, צרבת, שעירות יתר, ריחות זיעה מוזרים, חוסר שעות שינה ועוד ועוד ועוד...אם זו לא מחלה הרי שאני מאחלת לכולם בריאות מסוג זה ואז נראה מה התגובה שלהם. לחילופין ניתן לתת את הרשימה החלקית הזו לכל רופא אנונימי ולראות מה עמדתו בנושא. אני חושבת שגם שש שנות לימודי רפואה עוד לא פתרו את האוקסימרון הזה שהריון זו לא מחלה.

 

ורצית בת? – לא לא רציתי. האמת אני מבואסת רצח מההריון הזה. מה זו השאלה המטומטמת הזו כאילו שאיזושהי אם לעתיד תשפוך את סתרי ליבה בנושא בפני השכן מקומה שנייה? ואם לא רציתי עוזר לי? זה מה יש בפנים. השאלה וההודאה האפשרית שבמתן התשובה האמיתית לא יפתרו את המצב. בניגוד לטיפול פסיכולוגי ההודאה במקרה זה אינה חלק מהפתרון.

 

ההריון שלי דווקא עבר חלק – כל מי שאמר לי את המשפט הנ"ל בעודי בשיא הבריאות המתוארת בסעיף הראשון, דומיין ישירות בראשי כחלק מסצינת המקלחת בפסיכו. אמירה זו כמוה כשמחה לאיד, או כנפנוף נתח בשר עסיסי מול הקבצן ברחוב. למה לעשות לנו את זה? שותפות גורל נשית? מצידי קחו את האג'נדה הפמיניסטית ו...אותה. ושלא תחשבו לרגע כי אני מעוניינת לשמוע כי גם לכם היה קשה. צרת רבים אינה מנחמת כאן. תנו לי להתבוסס ברחמים עצמיים ועזבו אותי בשקט. גם ככה רע לי.

 

ניסיתם להכנס להריון הרבה זמן – שאלה זו כמוה כשאלה כמה פעמים בשבוע אתם מקיימים יחסי מין? אז הנה תשובתי – כן ניסינו הרבה זמן, יחסי המין הפכו עבודה שחורה שלאף אחד מאיתנו לא היה כוח אליה.

ניסינו גם מלא תנוחות – רוצים לשמוע? מה שכן לפחות נהננו והתננו אהבים כמו שפנים, מלא מלללא פעמים. תשובה מספקת? לא כי אם לא, ואתם עדיין לא מובכים אני יכולה להמשיך....

 

אפשר סיבוב? – לא!!! אי אפשר! זהו פשוט ככה. הגוף שלי הוא רק שלי תעזבו אותו במנוחה כבר. במיוחד לא השכן מהקומה השנייה אני לא רוצה את האנרגיות שלו על הבן שלי משלב כה מוקדם של חייו.

 

יפה לך שהשמנת  - תשובה אחת מוחצת עלתה במוחי כל אימת ששלפו לעברי את המשפט הזה – ולך יפה שאת שמנה תמיד! ככה, תהנו.

 

את חושבת שתניקי? – במקביל לשאלת יחסי המין שהועלתה קודם לכן, גם כאן בא לי לענות לאנשים בפירוט רב רק כדי שיובכו ויבינו את חוסר הרלוונטיות של שאלותיהם. כן אני חושבת שאניק, אני נהנית כשמישהו מוצץ את שדי, מעבר ליתרונות ההנקה אני מכירה בחשיבות יצירת הקשר עם התינוק קשר אינטימי וגופני כאחד. לא רק זאת אלא שאניק בפני כל – רוצה הדגמה? אני מוכנה כבר עכשיו לשלוף את השדיים שלי בפנייך, הרי מעצם השאלה שלך אני מבינה כי מדובר בכל דיכפין יתה וימצוץ. בוא הלא כבר מזמן איבדתי את המונופול על הגוף שלי, אז למה לא? אה...אתה מובך. סליחה.

 

אני נשארתי עם עודפים שעד היום לא הורדתי – על מי את עובדת...? היית עם עודפים תמיד. והגיע זמן דיאטה!

 

 עוד לא ילדת? - ילדתי . . ברור שכן כבר שבוע 44 + אני פשוט נהנית לשמור עתודה בפנים. מה נראה לכם?

 

סיכומונצ'יק!

אנחנו לא בריאות אלא חולות! מאוד! אם שפע החצ'קונים על פנינו לא מעידים על כך, הרי שהייתם כבר אמורים לקבל רמז על מצב בריאותינו הנפשית משפע העצבים המלווים אותנו תשעה חודשים. אנחנו שמנות, כבדות ויודעות את זה, אין צורך להזכיר לנו את זה גם ככה קשה לנו. אנחנו כבר מפנטזות על טיפולי אסתטיקה שיעזרו אולי לסדר כמה עניינים.. אל תעודדו אותנו במשפטים עתיד וורוד, אנחנו לא מסוגלות לחשוב מעבר לתאריך הלידה המשוער. ככה זה קבלו את זה.

ואנא מכם, תשאירו את הגוף שלנו, לנו גם ככה התנחל בו בנדיט קטן. תנו לנו לסחוב אותו לבד, בלי סיבובים, פרסות ומיני כיוונים אפשריים אחרים.

מבטיחות לחזור לשפיותנו לאחר הלידה. או שלא.

שיעבור בקלות....

הריונית לשעבר.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו