טיפוח במהלך ההיריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפוח במהלך ההיריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 02.01.2017

במהלך ההריון מעבר ל"מתנות" שאנו מקבלות בדמות תופעות לוואי כגון בחילות וכאבים למיניהם, אנו זוכות גם לכל מיני שינויים קוסמטיים בהם ניתן לטפל עוד במהלך ההריון. מהם השינויים ואיך נטפל בהם?



מאת: עדינה אבידן מדריכה ראשית יונקה פריז


טיפוח במהלך ההיריון
במהלך תקופת ההיריון, יש עלייה מאסיבית של רמת ההורמונים השונים בגוף: עלייה ועודפים של הורמוני האסטרוגן והפרוגסטרון בנוסף להורמונים שמפרישה השלייה בתהליך הזנת העובר. עודף ההורמונים גורם לתופעות לוואי קוסמטיות האופייניות לתקופת ההיריון, וברוב המקרים חולפות לאחר הלידה. בנוסף לעלייה בפעילות ההורמונאלית, מתרחשים שינויים בכלי הדם – שמתרחבים וגדלים בכדי לאפשר הזנה לעובר, וגם התרחבות כלי הדם יוצרת סימנים על העור.
 
רוב תופעות הלוואי הללו ברוב המקרים נעלמות ללא זכר לאחר הלידה- אולם מומלץ לאמץ כמה כללי טיפוח קוסמטיים במהלך ההיריון המסייעים להסתרת הפגמים, ויעודדו חזרה למצב רגיל לאחר הלידה:
 
  • הזעת יתר- במהלך ההיריון מחזור הדם גדל, וכתוצאה מכך חום הגוף עולה וגורם להזעת יתר. מומלץ לעבור ולהשתמש בתכשירים טבעיים יותר, שאינם מכילים חומרים משמרים וללא מלחי אלומיניום, אשר חוסמים את הנקבוביות. המוצרים הטבעיים יהיו טובים יותר לעורך וטובים יותר לספיגת הרכיבים בדם. קיימים כמה דאודורנטים כיום המכילים שמנים אתריים, הנלחמים בבקטריות ומונעים ריחות לא נעימים.

 

  • ממדי הגוף משתנים וגדלים, וכובד המשקל עלול להכביד ולהגביר את תופעת הזעת היתר, פריחה, וחוסר נוחות. מומלץ כבר במהלך ההיריון ללבוש חזייה המתאימה למידה גדולה יותר, המעוצבת באופן המעניק בו זמנית יופי מחמיא לגוף תוך שמירה על נוחות מקסימאלית לאורך כל תקופת ההיריון. מומלץ לבחור בבדים רכים ונעימים למגע על הגוף, שירחיקו זיעה מוגברת מהגוף, וימנעו פריחה בעור, ובנוסף יעניקו גם  נוחות ותמיכה מושלמת לאורך כל תקופת ההיריון, והשינויים שיעברו על הגוף.  

 

  • עור מגורה, וגרד- תופעת העור והגרד האופייניים לתקופת ההיריון, נובעים מעלייה בחומצות המרה- המתבטאת בהפרשה מוגברת של מיצי המרה, המייבשים את העור, וגורמים לתופעת הגרד והקשקשים במהלך ההיריון.
     התופעה חולפת בעצמה בתום ההיריון, אולם להקלה בתופעה במהלך ההיריון- מומלץ לטפל בטיפול בתכשיר המיועד להכנת אמבטיות על בסיס מרכיבים פעילים מרגיעים, המזינים את העור בלחות, ועוצרים את הגרד.

 

  • סימני מתיחה-  מתיחת העור בחודשי ההיריון האחרונים גורמת אצל 90 אחוזים מהנשים לפגיעה בסיבי הקולגן והאלסטיקה האחראיים לחוזק וגמישות העור בעיקר באזור עור הבטן אך גם בעור השדיים והירכיים : לקראת סוף ההיריון יכולים להופיע סימני מתיחה וורודים מבריקים המכונים "סטריות" (striae).  לאחר הלידה ה"סטריות" נעשות בהירות יותר וכך הן בולטות פחות. קשה למנוע לחלוטין את היווצרותם של סימני המתיחה אך עיסוי בשמנים ייעודיים עשויים  להקל על התופעה.

 

  • רגליים נפוחות וצבירת נוזלים- רגליים נפוחות, וצבירת נוזלים- הם עוד תופעת לוואי לתקופת ההיריון. מומלץ להשתמש בקרם גוף המנקז את עודף הנוזלים בגוף, ומעצב את הגוף. מומלץ לבחור בקרם גוף שמתאים גם להורדת נפיחות  מכפות הרגליים.

אז כמו שאומרים הריון זה לא פיקניק, אבל מיליונים עברו זאת לפנינו ומיליונים עוד יעברו הריונות אחרינו ובסה"כ זו תקופה נפלאה שאולי אתן לא מאמינות עכשיו אבל עוד תתגעגעו אליה. חלקנו גם התמזל מזלן וכלל לא סובלות מכל תופעת לוואי או שינוי קוסמטי . אז שיעבור בקלות...

 

סימני מתיחה בהריון




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו