סימני מתיחה? הסיבות, המניעה והטיפול! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סימני מתיחה? הסיבות, המניעה והטיפול!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.03.2024

כ90%- מהנשים סובלות מהמפגע האסתטי הזה שנקרא סימני מתיחה או Striae. סימני המתיחה הם אחת מהתופעות הפחות אסתטיות בתקופת ההיריון או בתקופת הדיאטה. אז מה תוכלו לעשות בכדי להתמודד ואפילו להימנע מהסימנים המעיקים? "תפוח טכנולוגיות טבעיות" מציעה את המדריך המלא לנמתחת!



סימני מתיחה? הסיבות, המניעה והטיפול!
סימני מתיחה בעור הם צלקות על העור הנגרמות על ידי קרעים בשכבת העור העמוקה דרמיס. הם בעיקר מופיעים באזורי הבטן, הירכיים, החזה, הגב התחתון והישבן. סימני המתיחה מופיעים בגוף במהלך תקופת ההיריון או לחילופין אם הורדתם ממשקלכם הרבה קילוגרמים .
סימני מתיחה הם צלקת שנגרמת ממתיחת העור עד כדי קריעה של רקמות החיבור, כך שכל מי שעלה וירד במשקל, אם זה בעקבות היריון או דיאטה, עלול לסבול מהמפגע האסתטי הזה.
קולגן ואלסטין הם חלבונים בעור התורמים לחיזוקו וגמישותו של העור ומסייעים לעור שנמתח לשחזר את מצבו המקורי. הגברת ייצור הקולגן והאלסטין מסייעת במניעת הופעת סימני מתיחה. כאשר הסימנים מופיעים לראשונה, צבעם לרב הוא אדום-סגול עז, אך עם חלוף הזמן הם מקבלים גוון לבנבן ונטמעים בעור. מתיחת העור יוצרת רגישות גבוהה לגרד ומייבשת וסודקת את העור. חשוב לציין כי לתזמון הטיפול יש השפעה מכרעת על הצלחת התוצאות בניסיון לטשטש ואפילו למנוע אותם. הסיכויים לקבלת תוצאות משמעותיות ומשביעות רצון – מחוייב טיפול בסמוך ככל הניתן להופעתם של הסימנים. מאידך, כאשר הסימנים הופכים ללבנים כפי שציינו, הם כבר מעין צלקות ישנות אשר לא ניתן לחולל שינוי רב. הקרע שנוצר בסיבי הקולגן והאלסטין אינו ניתן לאיחוי, אך בהחלט ניתן לשפר את המראה ולטשטשם.
 

איך למנוע סימני מתיחה וכיצד מטפלים אם כבר נוצרו?  למרוח...למרוח....למרוח!

ככל שמרקם העור יהיה אלסטי יותר ורווי לחות - כך יהיה ניתן למנוע את עוצמת נזקי הקריעה בשכבות העור ונאפשר לו יכולת התמודדות קלה יותר.  ידוע כי הטיפול בשמנים יעיל במניעת הסימנים אך גם עוזר לטשטוש שלהם כאשר הם כבר קיימים וזאת בשל העובדה כי הם משקמים את הרקמות ומשיבים לעור את גמישותו בדיוק כמו קרם נגד סימני המתיחה של 'תפוח טכנולוגיות טבעיות' .
עוד מקדמת דנן ידוע כי  גברות רומאיות מפונקות הפקידו את גופן בידי השפחה ה"מקשטת" שלהן במרחצאות, וזכו לעיסוי העור בשמנים מקומיים שהידוע מבניהם היה שמן האפרסמון המקראי. עוד סופר כי חיבתה של קלאופטרה לאמבטיות שמנים היא ההוכחה כי כבר אז ידעו על חשיבות השמירה על גמישות ואלסטיות העור שסייעו לשמר מרקם עור אחיד וחלק.
גם הקרם למניעת סימני מתיחה של "תפוח טכנולוגיות טבעיות " מאגד רכיבים המצויים בטבע ושמנים היעילים לשמירה על אלסטיות העור כגון: שמן שקדים (בכבישה קרה) , חמאת שיאה (Butyrospermum perkii) – התורמת לטשטוש  סימני מתיחה,  שמן חוחובה  הידוע כעשיר בוויטמין E ואומגה 9.  שמן נבט חיטה – הידוע כנוגד חמצון המעכב את תהליך הזדקנות העור. שמן אבוקדו – המעניק לעור רכות ומסייע בטשטוש סימני מתיחה. שמן אובליפיחה – מועשר בוויטמינים C, E, F. ותמצית הממליס המעניקה לעור מראה זוהר וחיוני. 
 
עכשיו נותר לך לאהוב את הקווים שלך!
לרכישה דרך הסופר פארם לחצו כאן
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו