סקס בהריון? ואם לא בא לי??? יבוא לך יבוא לך.... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סקס בהריון? ואם לא בא לי??? יבוא לך יבוא לך....

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.07.2010

סקס בהריון משתנה לפי התקופה. ישנן תקופות שבא לנו יותר וישנן תקופות שפחות. להלן סקירה על קצה המזלג של תנוחות אפשריות לתקופתה היפה ביותר של האישה. וגם של הגבר..



מאת: אור קריבוס


סקס בהריון? ואם לא בא לי??? יבוא לך יבוא לך....

ישנן נשים שחוששות לקיים יחסי מין בהריון. הבעיה היא שהחשש נובע בד"כ מחוסר ידע ולא בהכרח בשל סיבה מוצדקת. ישנם גברים שיגידו שדווקא בהריונה של בת זוגם הם נמשכו להן יותר. מצד שני ישנם גם כאלה שחשו דחייה.

סקס בהריון משתנה לפי התקופה. ישנן תקופות שבא לנו יותר וישנן תקופות שפחות. להלן סקירה על קצה המזלג של תנוחות אפשריות לתקופתה היפה ביותר של האישה. וגם של הגבר..

 

שליש ראשון

בשליש הראשון ישנה התרגשות מכל עניין הכניסה להריון. עידן חדש מתחיל, אתן עוברות מזוג לטריפל במחיר משתלם.. ההתרגשות גורמת לפרצי אהבה, וזוגות רבים מוצאים עצמם מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה יותר מהתקופה טרם ההיריון.


תנוחה מומלצת 1: בשליש הראשון, נשים רבות מוצאות עצמן רכונות רוב היום מעל האסלה (אם לא בתוכה). אי לכך, זוהי הזדמנות מצוינת לחדירה מאחור בזמן ההוצאה השעתית. כך כל אחד יוכל להתרכז בעניינים שלו. אם הגבר ניחן בפטיש לקיא ונוזלים למיניהם, זוהי אופציה מומלצת לספק את זממו.

הבעיה: הוא עלול להתרגל ולרדוף אחרייך בכל פעם שאת רצה לשירותים. משמע- לא פחות מ 10 פעמים של סקס ביום!! את מוכנה לזה?


ועכשיו ברצינות, תנוחה מומלצת 2: שליש ראשון מאופיין בלא מעט עייפות. פתאום את מוצאת את עצמך נרדמת על הספה ב6 וחצי בערב. אי לכך, זוהי סיבה נהדרת לומר לגבר שלך- אני עייפה, אין לי כוח למשחקים, אני שוכבת על הגב, תעשה מה שבא לך.

הבעיה: הוא עלול לחשוב שבכל פעם שאת על הגב את מזמנת סקס. גם כשאת ישנה. משמע- סקס מהשעה 6 וחצי בערב ועד 6 וחצי בבוקר למחרת כאשר את קמה לעבודה.

 

שליש שני

השליש השני מאופיין לרוב בתחושה טובה יותר. הבחילות וההקאות עברו להן וגם לעייפות את מתחילה להתרגל. נשים רבות חשות בשליש זה מגורות יותר ונהנות מליטוף מתמיד של הגבר את בטנן התופחת. דבר המוביל ל...סקס.


תנוחה מומלצת 1: בעיה לוגיסטית מונעת בד"כ את התנוחה המיסיונרית ויש למצוא תנוחות חלופיות. הזדמנות נהדרת להריונית להוביל את הערב האינטימי בשליטה מוחלטת על הגבר מלמעלה. את קובעת את הקצב, את הזמן (נגמר לי הכוח, אולי נלך לישון??) וזהו זמן מצוין לקרוא את פרק 2 באנציקלופדיה להריון.

הבעיה: הגבר עלול לצאת מתוסכל מאוד שכן, השליטה יוצאת מידיו באחת. פתאום מחליטים בשבילו, קובעים לו לו"ז ומודדים לו זמנים.

בנוסף, התמונות באנציקלופדיה לא ממש מגרות (תמונה של אישה יולדת עוד מוקדם עבורו..)


תנוחה מומלצת 2: ישנם לא מעט זוגות שחשים כי החדירה עלולה לנקוש בראשו של העובר וחוששים לעשות לו "חור" בראש. כמובן שזה לא יקרה ואין צורך לחשוש ובכל זאת, על מנת להימנע מהחור בראש של הגבר שלך שלא מפסיק לקטר שהוא לא מקבל מספיק ניתן ליהנות מאופציות חלופיות ולהתמקד בהנאה יחידנית, כל אחד בתורו. את תעשי מה שהוא אוהב והוא יעשה מה שאת אוהבת.

הבעיה: לגברים ישנה נטייה לא ברורה להירדם מהר מידי לאחר שהגיעו לסיפוקם, כך שאת מוצאת את עצמך מחכה ומחכה והוא כבר בחלום השביעי. לחילופין, במידה ואת זו שבאה על סיפוקך ראשונה, ישנו חשש כי הגבר שלך יבוא על סיפוקו מול המחשב שכן לא מעירים אישה בהריון.

 

שליש שלישי

השליש השלישי מאופיין בד"כ בקושי הולך וגובר לזוז. את תקועה עם מזוודה מקדימה (ואולי גם מאחורה..) והדבר האחרון שאת חושבת על עצמך זה "האם אני סקסית??"

בשליש השלישי מתרכזים בד"כ בהגעתו של הצאצא וכל מה שמעניין אותנו זה איזו עגלה לקנות, איזה צבע שידה יתאים לחדר, והאם צריך מתקן לייבוש בקבוקים או לא.

בשליש זה החשק המיני לרוב יורד.

הבעיה: הגבר עלול לפתח גינונים של נודניק ולקטר כי אחרי הלידה גם ככה לא יהיה לך זמן בשבילו אז צריך להספיק עכשיו וכמה שיותר. את, מצידך, נהנית מכך שהגבר שלך חושב שאת סקסית למרות המטען החורג ונענית לו בשמחה (או פשוט כדי להוריד לך אותו מהגב).


תנוחה מומלצת 1: חדירה מהצד. בזמן שהגבר שלך סוף סוף הפסיק לקטר, את נהנית לך משכיבה על הצד (עדיף צד שמאל- זה טוב לעובר) בזמן עלעול בקטלוג של חדרי ילדים. 2 ציפורים במכה אחת!


תנוחה מומלצת 2: האמת, אין תנוחה מומלצת נוספת. את כבדה מידי בשביל להיות למעלה, מחשש שתשביתי לו את צינור הילדים הבאים שלך, עוד לא המציאו מיטה עם חור (שימציאו כבר, ונוכל לישון על הבטן), ומה לעשות חוק הכבידה לא מאפשר לך לסמוך על המרפקים שלך, לא משנה כמה עבדת על חיזוק שרירי הידיים בסטודיו סי.

שליש רביעי

בשליש הרביעי הגבר שלך יכול להתחנן עד מחר. הצאצא שלכם הגיח החוצה ושום דבר לא מעניין חוץ ממנו! שילך לחפש!

המאמר בחסות realeatates העוסקת בתחום נדל"ן למכירה, השכרת דירות ובנייה ירוקה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו