תשני עכשיו...אחר כך כבר לא יהיה לך זמן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תשני עכשיו...אחר כך כבר לא יהיה לך זמן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.08.2011

ועל זה נאמר- יופי נחמה! כאילו אפשר בכלל לישון. כמי ששלושת הריונותיה היו הריונות קיץ, פיללתי ליום בו הולד ייצא כבר כדי שאוכל סוף סוף לתפוס שינה הגונה. גם כך שנתי קלה עלי, לא כל שכן בהריונות. ההורמונים, ההזעה, כבדות הגוף, הבטן שלא מוצאת תנוחה הגונה ומה לא...וכמובן הבעל שנוחר ליד אבל זה לא בהכרח קשור להריון.



מאת: ריקי לוי דינר

 


תשני עכשיו...אחר כך כבר לא יהיה לך זמן

ועל זה נאמר- יופי נחמה! כאילו אפשר בכלל לישון. כמי ששלושת הריונותיה היו הריונות קיץ, פיללתי ליום בו הולד ייצא כבר כדי שאוכל סוף סוף לתפוס שינה הגונה. או.קי. מציאות לחוד וחלומות לחוד (תרתי משמע). מה לעשות שינה לא הייתה בדיוק מנת חלקי בחודשי ההריון המתקדמים ובכלל. גם כך שנתי קלה עלי, לא כל שכן בהריונות. ההורמונים, ההזעה, כבדות הגוף, הבטן שלא מוצאת תנוחה הגונה ומה לא...וכמובן הבעל שנוחר ליד אבל זה לא בהכרח קשור להריון.

אחרי שבכיתי לכולם וכולן, אחרי שנראיתי כמו פילה רצוצה שלא מוצאת מנוח הגיעו שלל העצות, חלקן עצות סבתא, חלקן מבוססות על ידע רפואי, אז הנה העצות המובילות בתחום השינה ההריונית.

מה כבר יכול להזיק? להעיר אותך זה לא יעיר, אולי יתן לך תנומה קלה.

 

שנייה לפני תנוחת אומנויות לחימה בה נמצאתי אני מן החודש השביעי בואכה התשיעי – ממני אלייך!

 

  • תנוחת השינה – כמו כל דבר בחיים כך גם כאן וביתר שאת מצאי את מה שמתאים לך. עוד תגלי שממש כמו בעיצוב חדרי תינוקות, בהתחלה זה כיף וקל אחר כך זה מתחיל להתיש. כך גם בשינה בהריון, בחודשים הראשונים זה קל אחר כך בא לך לרצוח את בעלך שנוחר לידך 2 דקות אחרי שנכנסתם למיטה. ככל שיתקדמו חודשי ההריון כך יעלה מספר הכריות שתניחי מתחת לראשך, זהו יחס ישיר אל תלחמי בו. משקל התינוק העולה, וגובה הבטן לוחצים על הסרעפת ומקשים על הנשימה, שינה במאוזן היא כבר לא משהו טריוויאלי כל כך, נהפוך הוא. ישנן נשים שאפילו ישנות בישיבה פשוט כי אין ברירה אחרת. כך או כך החשוב הוא שתמצאי את התנוחה הנוחה לך (ולא זה לא חייב להיות על צד שמאל).
  • שתייה – כללי שתייה לפני השינה. מים הינם מוצר חשוב חשוב, גם בהריון. אנא ממך זנחי את הפחד להתעורר באמצע הלילה למתן שתן, עדיף שתקומי לזה מאשר תתייבשי בהריון.
    מעבר לכך אם את כבר צמאה למשהו אחר ממים גם כאן יש כללים. העדיפות היא להמנע או להפחית בשתיית קופאין או משקאות מוגזים. אלו עלולים כמובן לעורר ולהכביד על העיכול, הצרבות וכיו"ב. בקיצור- מים מרגיע, מרווה מצויין!!!
  • אוכל – נכון נכון, יש רעב מוגבר בהריון. ובכל זאת, אם תהיי שבעה ולא תרדמי זה לא בדיוק יעודד אותך. אז מה לעשות? לאכול ארוחה מזינה יחסית מוקדם לשעת השינה ולא לשכב ישירות לאחריה. כמו בסעיף הקודם, שכיבה ישירות לאחר האוכל מכבידה  על המשא ומערכת העיכול. לא מומלץ.
  • הראש- הראש היהודי ממציא לנו פטנטים והראש האמהי ממציא לנו חרדות. גם אם את שבעה ורוויה אך ראשך טרוד בהריון ובלידה הצפוייה, הרי שגם התנוחה הטובה ביותר לא תעזור לך להרדם. אז איך מרגיעים את המכונה הזו שנקראת ראש טרוד ולחוץ? דבר ראשון טוב לדבר על כך, אל תחששי שמישהו (למשל בן הזוג) יסתכל עלייך כמו על משוגעת, שתפי אותו בכל טרדה ולו הקטנה ביותר- ונטילציה קוראים לזה. אם את חשה כי הוא לא מבין את שעובר עלייך, או מקל ראש בעניין שתפי חברה טובה, שתפי הריונית נוספת (אם כי אתן עלולות ללבות אחת את השנייה). במילים אחרות מצאי מישהו שמאזן אותך, שיודע לתת את המילה הטובה והמרגיעה שאת צריכה. בנוסף, ניתן תמיד לכתוב יומן הריון, לייעד אותו לעולל שבדרך ולתוכו לאמר את שעל ליבך. בדרך כלל כתיבה שכזו מסיטה את המחשבות הטרודות אל עבר אלו הוורודות. ותמיד תמיד עוזר לקרוא ספר מצחיק או לראות סרט שכזה לפני השינה. עובר עם חיוךj
  • טקס שינה – מונח שעוד תכירי על ילדייך אבל הגיע הזמן ליישם אותו על עצמך. שגרה מונעת מתחים, מפחיתה חרדות. צרי לך טקס נעים של כניסה לשינה, כוס משקה, ספר מצחיק כל מה שהוזכר כאן מקודם. השגרה באופן כללי יוצרת בטחון ונוחות המפחיתים חרדות. לא כל שכן בהריון.

 

שיהיה לילה טוב.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו