הרשימה שאף אחד לא סיפר לך עליה- 10 תסמינים מוזרים מאוד בתחילת ההריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

10 תסמינים מוזרים מאוד בתחילת ההריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.09.2018
למרות ששאלת ובדקת וגם כשלא שאלת כולם טרחו לספר לך...יש עוד כמה דברים שאת לא יודעת על התקופה המוקדמת של ההריון. עשרה סימפטומים שבטח לא סיפרו לך עליהם שיופיעו ממש זמן קצר לאחר שתביני שאת בהריון!!!


10 תסמינים מוזרים מאוד בתחילת ההריון
את הסימנים הקלאסיים של ההריון כולן מכירות: הוסת החודשית לא הגיעה, בחילות, השדיים שלך רכים, ואת עייפה כל הזמן.
אבל נשים הרות גם חוות שורה של סימפטומים מעבר לסימנים הראשונים הללו.
אז הנה הרשימה שאף אחד לא סיפר לך עליה...
 

1# דברים מוזרים ייצאו מכן

נשים רבות חוות הפרשות מהנרתיק שאינן קושורות כלל לההריון. אך, רוב הנשים ההרות מפרישות ריר דביק, לבן או חיוור-צהבהב בתחילת השליש הראשון ובמהלך הריונן. הורמונים מוגברים וזרימת הדם הנרתיקית גורמים להפרשה זאת. הפרשות אלו מתגברות במהלך ההריון בכדי למנוע זיהומים כמו צוואר הרחם ובכדי לרכך את קירות הנרתיק. בקרי אצל רופא במידה ו: תחושי בריח רע, זה יגרד לך או ישרוף לך, יהפוך לירוק או ירקרק או לעבה מאוד או מימי. אלה עשויים להיות סימנים של זיהום.
 

2# הגוף שלך יתחמם

כשאת מתעוררת בבוקר לאחר הביוץ, טמפרטורת הגוף שלך גבוהה מעט מהרגיל. חום הגוף הזה נשמר עד הוסת. אם הטמפרטורה הזו, נשארת גבוהה מהרגיל במשך יותר משבועיים, ייתכן שאת בהריון.
 
 

3# יכאב לך, יציק לך... 

הראש שלך יכאב, שינויים הורמונאליים בנפח הדם במהלך ההריון עלולים לגרום לכאבי ראש.
את תרגישי התכווצויות, חלק מהנשים חוות כמו התכווצויות משני צדי הבטן התחתונה.
וגם השירותים יהפכו למקום שתבלי בו הכי הרבה- פשוט כי את כל הזמן תרצי לעשות פיפי. זה בגלל שהרחם הגדל שלך מפעיל לחץ תמידי על שלפוחית ​​השתן שלך. 
 

4# זה ירגיש כאילו החדר מסתובב

אין זה נדיר עבור נשים בהריון להרגיש סחרחורת או סחרחורת בשליש הראשון. הריון גורם ללחץ הדם לרדת ולכלי הדם להתרחב. בכל זאת למרות שהדבר נפוץ כדאי לשים לב לסימפטומים שלך. סחרחורת חמורה יחד עם דימום בנרתיק וכאב בטן חמור יכול להיות סימן להריון חוץ רחמי (בהיריון חוץ רחמי, הביצית המופרית משתחלת מחוץ לרחם). 
 

5# את פשוט לא יכולה ללכת

את עלול להרגיש נפוחה, כאילו שאת ממש צריכה לשירותים. אבל את לא באמת צריכה...הסיבה לכך היא שינויים הורמונאליים של ההריון שיכולים להוביל לעצירות. ככלל מערכת העיכול מאטה במהלך ההריון. למרות שזה לא נשמע כך זהו מהלך חיובי ובריא של הגוף. הוא בעצם נותן לחומרים מזינים מספיק זמן כדי להיספג לתוך זרם הדם שלך ולהגיע לעובר שלך. אם את באמת נפוחה עד כדי שזה מפריע לך לתפקוד, הוסיפי עוד סיבים לתזונה שלך, שתי הרבה נוזלים, ועשי פעילות גופנית באופן קבוע.
 
 

6# את עלולה להיתקל בווסת כוזבת

כ-25 עד 40% מהנשים ההרות ידממו קלות או ממש ירגישו שהן קיבלו. הדימום הקל יכול לקרות כאשר הביצית המופרית מתחברת לרירית הרחם. זה נפוץ עד שבועיים לאחר ההתעברות. שימי לב שדימום יכול גם להיגרם על ידי גירוי צוואר הרחם, הריון חוץ רחמי, או הפלה חס ושלום. הקפידי לקבל עזרה רפואית מיד אם הדימום שלך מאסיבי או מלווה בהתכווצויות קשות או כאבי גב.
 

7# את תרבי להשתמש בטישו, לשתות תה ולהתכרבל במיטה

פשוט כי ההריון מחליש את מערכת החיסון שלך. זה אומר שתטי יותר לשיעול, הצטננות ושפעת. אין זה נדיר עבור נשים בהריון לחוות סימפטומים של התקררות בעיקר בתחילת ההריון. במידה והצטננת שוחחי עם הרופא שלך על טיפול בטוח לנשים בהריון.
 
 

8# החזה שלך, הוא נשרף

לא באמת... אבל זה מרגיש כך. תחושת צריבה יכולה ללוות אותך כמה שבועות טובים. ההורמונים ביכולתם לשנות הכל במהלך ההריון. זה כולל גם את השסתום בין הבטן והוושט. מה שיכול לגרום לחומצת הקיבה לדלוף לתוך הוושט שלך, ולך לתחושה לא נעימה של צרבת. תוכלי להילחם בכך על ידי אכילת ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר. המנעי מאוכל מטוגן, משקאות תוססים, פירות הדר, מיצים ומזונות מתובלים.
 

9# לרגע את למעלה, ולרגע את למטה

ההורמונים שלך משתנים וזה יכול לזרוק את הרגשות שלך מקצה לקצה. את תרגישי שאת הדבר הכי רגיש ביקום. המזג שלך יעבור מקר לחם ומחם לקר בשניות. תוכלי לחוות את זה כתנודות ממשיות במצב הרוח. ותרי לעצמך זה נפוץ מאוד בתקופת ההריון המוקדמות.
 

10# טעם של מתכת

עלייה באסטרוגן ופרוגסטרון במהלך ההריון עלולה להוביל לשינויים בטעם אצל נשים הרות רבות. יש נשים בהריון שירגישו בפה טעם של מתכת. את ממש תרגישי כאילו אכלת כמה אגורות ישנות לארוחת הצהריים שלך. היפטרי מהטעם המתכתי על ידי מציצת סוכריה ולעיסה של מסטיק ללא סוכר.  כמו כן נסי שתיית נוזלים קרים או אכילת מזון מתובל יותר.
 
 
חלק מהתסמינים המפורטים לעיל עלול לגרום לך לחשוב שאת פשוט לחוצה... אבל אם הם מגיעים יחדיו, הם יכולים להצביע על הריון.
שימי לב למה שהגוף שלך אומר לך. אולי הגיע הזמן לראות את הרופא שלך או לרכוש בדיקת הריון.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו