5 טיפים לשינה טובה יותר בהריון מתקדם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

5 טיפים לשינה טובה יותר בהריון מתקדם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.02.2020

תקופת הריון ואת מוצאת את עצמך נלחמת בכל לילה מחדש כדי לישון טוב. בזמן שאת יודעת שאחרי הלידה הלילות שלך יתקצרו עוד יותר, את רוצה לנצל את הזמן ולהצליח לישון טוב כמה שאפשר. אז איך תצליחי לישון עם בטן של חודש שישי? ערכנו עבורך חמישה טיפים שיעשו לך סדר.



5 טיפים לשינה טובה יותר בהריון מתקדם
סוף היום וכל מה שאת רוצה זה להיכנס למיטה ולישון כמו שצריך והקטנטן שוב בועט בבטן, את מתהפכת במיטה והשינה הולכת ומתרחקת? הנה חמישה טיפים שערכנו עבורך ויסייעו לך לעבור טוב יותר את תקופת ההיריון עד הלידה.
 
 
 

1# הקפידי על שינה על הצד

כשאת ישנה על הגב, הבטן מקשה על דרכי הנשימה, מפעילה לחץ על הרחם, והקושי להירדם מתעצם. ראשית, נסי לישון על הצד, כשצד שמאל הוא המועדף כיוון שהוא מקל על הנשימה ומשחרר את הלחץ. בנוסף, שינה על הצד תקל מעלייך את כאבי הגב המתלווים לתקופת ההיריון. הניחי כריות לתמיכה ורפדי את הצד השני כך שתוכלי לישון על הצד במינימום מאמץ ומקסימום נוחות.
 

2# הרימי את הראש

כשהראש מורם משאר הגוף, הנשימה משתחררת וקל יותר ונשום לעומק. הניחי את הראש ואת פלג הגוף העליון על גבי כריות להגבהה, אם קיימת האפשרות לשפע את המזרן – עשי זאת. כך יפחת הלחץ מהסרעפת ותוכלי לנשום בצורה נוחה יותר במהלך הלילה. כרית במיקום הנכון תתמוך בבטן ותקל עוד יותר.
 

3# אל תוותרי על נוחות המזרן

איזון המשקל החדש של הגוף בזמן היריון יוצר כאבי גב ושרירים תפוסים. במזרן שאינו נוח, הכאבים רק ילכו יתעצמו, לכן – הקפידי על נוחות מקסימלית של המזרן, כך שאם את מרגישה שהכאבים מתחזקים, עברי למזרן קשיח או אורטופדי בהתאם לאפשרות.
אל תתפשרי על נוחות המזרן.
 

4# הימנעי מארוחות לפני השינה

לאוכל לוקח זמן להתעכל בגוף ואם אנחנו אוכלים לפני השינה, מערכת העיכול תקשה עלייך לישון כל עוד היא לא סיימה לעכל את האוכל. הקפידי להימנע מארוחות כבדות לפחות שעתיים לפני האוכל. יתרה מזאת, נשנושים וחטיפים עלולים לגרום לצרבות ולקשיים בדרכי הנשימה, נסי להימנע גם מהם כדי להבטיח שינה טובה בלי פעילות מאומצת ומיותרת של הגוף.
 

5# שמרי על חושך מוחלט

גם בלי קשר להריון ולידה, חושך ושקט אלו יסודות בסיסיים לשינה טובה. כבי את כל האורות בחדר, וודאי שגם מסך הטלפון לא פועל, סגרי את דלת השירותים ואם את רוצה להשקיע, כסי את האור שעל נורת המזגן. בנוסף, שקט מוחלט יסייע המון לשינה עמוקה, הרעשים הקטנים כמו מאוורר, מזגן בעוצמה גבוהה מידי או אפילו זמזום טורדני יכולים להפריע למחזור השינה הסדיר, הקפידי ששקט מוחלט ישרור בחדר השינה והשתמשי גם באטמים אם צריך. לילה טוב!
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו