גאדג'טים שכל הריונית חייבת להכיר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

גאדג'טים שכל הריונית חייבת להכיר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.02.2020

תקופת ההיריון מאופיינת כתקופה לחוצה הכרוכה בהמון בדיקות, מעקבים,שינויים פיזיולוגיים, המהפכה הטכנולוגית בכלל ומהפכת הבריאות הדיגיטלית בפרט הביאה לכמה פיתוחים מעניינים שיסייעו לכל אישה לעבור את תקופת ההיריון בקלות וברוגע.



גאדג'טים שכל הריונית חייבת להכיר
  • אפליקציה לבדיקות שתן ביתיות באמצעות הסמארטפון
  • מערכת ביתית לניטור הריון
  • צמיד נגד בחילות
  • מוניטור ביתי לזיהוי צירים 
 

הגאדג'טים שכל הריונית חייבת להכיר:

בדיקת שתן ביתית באמצעות הסמארטפון - פיתוח טכנולוגי של חברת Healthy.io מהווה פיתרון אידיאלי לנשים בהריון, הנדרשות לבצע מספר רב של בדיקות שתן במהלך מעקב ההיריון.  בדיקת השתן הביתית כוללת ערכה (כוס מתקפלת, מקלון בדיקה ולוח צבע) ואפליקציית סמארטפון ייעודית. האפליקציה מנחה את המטופלות לאורך תהליך הבדיקה שבסיומו הם מתבקשים לטבול את מקלון הבדיקה ולסרוק אותו באמצעות מצלמת הסמארטפון. באמצעות טכנולוגיית עיבוד תמונה ובינה מלאכותית ולוח הצבע שפיתחה החברה, האלגוריתם מצליח לזהות את שינוי הצבע במקלון הבדיקה באופן מדויק בתנאי תאורה משתנים. תוצאות הבדיקה מתקבלות מיד וזמינות בתיק הרפואי ובאפליקציה של קופת החולים עבור הנבדקות והצוות המטפל.הבדיקה קיבלה אישור רגולטורי של האיחוד האירופאי (CE) ואושרה לשימוש על-ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA). המוצר מוצע בקופות החולים "כללית" ו"מכבי", ללא תשלום. בקופת החולים ״כללית״, נשים בהריון יכולות לבקש מאחות ליווי ההריון את ערכת השתן הדיגטלית.
בקופת החולים ״מכבי״, נשים בהריון יכולות לבקש להצטרף לשרות ליווי הריון מקוון בו יקבלו ערכות בדיקת שתן דיגטליות לביתן בנוסף למד לחץ דם ויבצעו את מפגשי ליווי ההריון בטלפון.
 
מוניטור עוברי ביתי- אפליקציית HeraBeat- מערכת ניטור הריון, מוניטור ביתי וקומפקטי הבודק את העובר ומתחבר לסמארטפון ובעזרתו תוכל האישה לשדר את התוצאות לרופא. פיתוח של HeraBEAT מתבסס על טכנולוגיית Ultrasound Doppler, שנמצאת בשימוש במוניטורים המקצועיים של בתי החולים, אולם עברה אופטימיזציה והתאמה לפתרון ניייד וקומפקטי לשימוש ביתי. המוניטור הראשון בעולם שמחובר אלחוטית – בטכנולוגיות BLE – לסמארטפון של האישה, ללא חוטים מסורבלים.
 
צמיד נגד בחילות- סי בנד –  80% מהנשים ההרות סובלות מבחילות בוקר, בין אם רק לרגעים או בין אם בכל היום. הוא צמיד יד עם חרוז קטן אשר לוחץ על נקודה בפרק היד, שאמורה להקל על הבחילות. 
 
מוניטור ביתי לזיהוי צירים והתכווצויות – Bloomlife הוא מכשיר ביתי לניטור צירים, מסייע לך לעקוב אחרי ההתכווצויות במהלך השליש השלישי של ההריון, המכשיר מודד באופן אוטומטי את הצירים, המשך שלהם והעוצמה שלהם. ואולי הפיצ'ר הכי חשוב שלו הוא שהוא מתיימר לדעת להבדיל בין ברקסטון היקס לבין ציר רגיל על ידי איסוף פסיבי של אותות חשמליים משריר הרחם.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו