איך בוחרים צלמ/ת הריון? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך בוחרים צלמ/ת הריון?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.07.2006

לאחרונה הפך מקצוע צילום ההיריון לנפוץ ופופולארי בישראל, אך לא כל בוגר מכללה הוא צלם איכותי, לא כל סטודיו ותיק הוא בהכרח טוב, ולא כל צלמת תציע לכן את אותו השירות באותו המחיר. מה המחיר הממוצע, כיצד עורכים סקר שוק, ומהן השאלות הנכונות שיכוונו אתכן אל הצלמת האיכותית ביותר? מומחי חברת 'פעימות' מרעננה, המתמחים בצילום אמנותי של האם והעובר – מעניקים לכן מספר טיפים שיקלו על תהליך הבחירה



איך בוחרים צלמ/ת הריון?

 

לאחרונה הפך מקצוע צילום ההיריון לנפוץ ופופולארי בישראל, אך לא כל בוגר מכללה הוא צלם איכותי, לא כל סטודיו ותיק הוא בהכרח טוב, ולא כל צלמת תציע לכן את אותו השירות באותו המחיר. מה המחיר הממוצע, כיצד עורכים סקר שוק, ומהן השאלות הנכונות שיכוונו אתכן אל הצלמת האיכותית ביותר? מומחי חברת 'פעימות' מרעננה, המתמחים בצילום אמנותי של האם והעובר – מעניקים לכן מספר טיפים שיקלו על תהליך הבחירה.

"אתרי אינטרנט מעוצבים של צילומי היריון עלולים לבלבל כמעט כל אחת, ותמונות של דוגמניות יפיפיות בשלבי בהיריון מתקדמים לא  יעידו בהכרח על תוצאה טובה גם בקרב נשים ממוצעות 'מהרחוב'" - אומרת טלי רביב – צלמת ההיריון של חברת פעימות. "מומלץ על כן לערוך סקר שוק קצרצר ולברר מיהם צלמי ההיריון שיעניקו לכן את השירותים האיכותיים ביותר ובמחירים המתאימים לכיסכן".

צלם או צלמ/ת? – בשונה ממקצועות חדשניים אחרים – תחום צילום ההיריון נשלט כמעט לחלוטין על ידי נשים, ולא בכדי. כנראה שהחשיפה הרגשית והפיזית בצילום ההיריון מתאפשרת ביתר קלות מול צלמת אישה. אך כל אחת והעדפותיה – ולראיה קיימים גם צלמי היריון ממין זכר בשוק האופנתי והמתפתח הזה.

ניסיון מקצועיבמהלך סקר השוק אותו אתן עורכות חשוב לקבל מהצלמת כמה שיותר מידע לגבי הניסיון המקצועי שלה: לבקש ממנה לראות תיק  עבודות, לראות המלצות בכתב מלקוחותיה בעבר, ואף לקיים עימן שיחה טלפונית.

חוויה משפחתית – צילום ההיריון הוא לאו דווקא חוויה נשית ייחודית. צלמות רבות מאפשרות את צירוף של הבעל, הילדים ואפילו חיות המחמד. יש לברר אם הדבר מקובל על הצלמת והאם היא דורשת על כך תוספת תשלום.

אפשרויות הצילוםיש לברר לפני הצילומים – היכן הם ייערכו. צלמות מקצועיות מצלמות על פי רוב בסטודיו צילום מקצועי. לאפשרויות התאורה והרקע בסטודיו שכזה יש השפעה ישירה על התוצאה הסופית. יש צלמות המאפשרות לאם ההיריונית להצטלם בחיק הטבע או בבית – ללא תוספת במחיר. שווה לבקש ולראות עבודות קודמות של הצלמת מאותם אתרי צילום ייחודיים.

מלתחה – לא תמיד בגדי ההיריון שלך מחמיאים לך. במקרה שכזה יהיו שיעדיפו צלמת ששומרת אצלה מבחר בגדים, בדים וחפצים אחרים העשויים לגוון את הצילומים ולהבליט את היופי שבהיריון.

אפשרויות הפיתוח - אלבום התמונות הוא התוצר שיישאר אתכן בתום יום הצילומים. יש לברר מהן אפשרויות הפיתוח אותן מציעה הצלמת כחלק מחבילת הבסיס, והאם קיימות תוספות במחיר כתוצאה מאפשרויות פיתוח מתקדמות יותר, אפשרויות כמו עיבוד ממוחשב, תוספת רקע, ריטוש פגמים, צילומי שחור לבן ועוד.

מועד קבלת האלבום – יש לברר לפני הצילומים בתוך כמה זמן נקבל את המוצר המוגמר. הזמן הממוצע לפיתוח תמונות, מיונן, פיתוחן ועיבודן לא אמור לעלות על שבוע ימים. לפעמים שווה לחכות, ולפעמים ממש לא.

שירותים נוספים – צלמות היריון רבות מספקות הנחות ומבצעים לאם ההיריונית – הן בתחום האביזרים הנלווים והן בתחום הקורסים להכנה ללידה.


התשלום והתמורה

המחיר הממוצע לצילום היריון נע בין 500 ₪  ל –2500 ₪, אך קיים שוני רב בין בתי הסטודיו בישראל בכל הנוגע לתוצר הסופי:

זכויות – לא כל צלמת תאפשר לכן להשתמש בהעתקים לצילומים כאוות נפשכן. יש כאלה אשר ישמרו את העותקים הדיגיטאליים לעצמן ויאפשרו שימוש בהעתקים נוספים רק תמורת מחיר הולם. ייתכן שבמקרה כזה המחיר הזול יתגלה לבסוף כיקר ביותר.

מספר העתקים -  יש לברר לפני חתימת העסקה כמה תצלומים נקבל מהצלמת ובאיזה פורמט: האם נקבל את הצילומים באלבום מהודר או כחבילת צילומים פשוטה? האם נקבל אותם גם על העתק אלקטרוני נפרד? האם נוכל לבחור יחד עם הצלמת את התצלומים המוצלחים ורק אז לפתחם?

אלבום רשת – הטרנד החדש נשים רבות מעוניינות להראות למשפחה ולקרובים את תצלומי ההיריון שלהן, אך הפקת העותקים היקרה והקושי להעביר קבצים כבדים ברשת הקשו בעבר על המצטלמות לעשות כן. לאחרונה פרץ טרנד חדש בארצנו - אלבומי רשת היריוניים ("פליקרים")  - אתרי אינטרנט זמניים המוקמים במיוחד לשם אחסון התמונות ברשת – מעין אלבומי רשת. השירות מאפשר לבחור מספר תמונות ייצוגיות ולהציג אותן ב"פליקר". לאחר יצירת האלבום הרשתי, ניתן לשלוח לשלל המכרים את הקישור לאתר – ובכך לאפשר הצצה מהירה בתמונות. השירות הזה חוסך מכל הצדדים את  משלוח התמונות המאסיבי באי מייל או בדואר. לא כל צלמות ההיריון מספקות את שירות הפליקר – שאגב איננו שירות יקר כלל.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו