איך להתכונן לצילומי הריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך להתכונן לצילומי הריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.11.2010

לטעמי תקופת ההריון הנה אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אישה ולכן יש לחגוג אותה, להנציחה ולהיזכר בה. צילומי הריון מקצועיים יציינו בצורה מושלמת תקופה נפלאה זו אך אם כבר מצטלמים, כדאי לעשות זאת נכון... קיבצתי עבורך מספר טיפים אשר יסייעו לך להגיע מוכנה ורעננה לצילום ההריון שלך:



מאת: שימרית אסף, צילום הריון אומנותי


שימרית אסף - התחלות

איך להתכונן לצילומי הריון

ישנן שתי דרכים להסתכל על תקופת ההריון, חלק מהנשים נוטות לראות תקופה זו כפרק זמן בו הן שמנות מאוד ובלתי מושכות ואילו אחרות רואות בהריון תקופה קסומה של יופי עילאי, כמעט נשגב. כצלמת הריון, אני משתייכת כמובן לקבוצה השניה. לטעמי תקופת ההריון הנה אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אישה ולכן יש לחגוג אותה, להנציחה ולהיזכר בה. צילומי הריון מקצועיים יציינו בצורה מושלמת תקופה נפלאה זו אך אם כבר מצטלמים, כדאי לעשות זאת נכון... קיבצתי עבורך מספר טיפים אשר יסייעו לך להגיע מוכנה ורעננה לצילום ההריון שלך:

1.                   הצטלמי בתקופה הנכונה: נשים רבות מתלבטות באיזה שבוע כדאי להן להצטלם, האם כדאי לעשות זאת כאשר הבטן קטנה וחצופה או כאשר היא מגיעה למימדים הגדולים ביותר- קצת לפני הלידה. אז התשובה, כמו הרבה דברים בחיים, היא איפשהו באמצע. השבועות הטובים ביותר לצילום הריון הנם בד"כ בין שבוע 30 ל- 35 כאשר אצל כל אישה העניין אינדיבידואלי ותלוי כמובן בגודל הבטן ובמראה הכללי שלה. כדאי לתפוס את הרגע כאשר הבטן בשיא תפארתה- עגולה, גדולה ויפה ולפני שהיא יורדת (בד"כ לפני סוף ההריון). לגבי הריון מרובה עוברים אפשר להקדים ולהגיע לפני שבוע 30 והכל כמובן בהתאם להתפתחות הבטן. 

2.                   המנעי מבגדים צמודים: כאשר את יוצאת מהבית בדרך לצילומים, הקפידי להגיע עם בגדים משוחררים ככל הניתן. צילומי ההריון חושפים חלקים מסויימים בגוף והאמיני לי שהדבר האחרון שתרצי הוא לקבל את התמונות ולגלות שכמעט בכל תמונה קיימים סימני גומי על עורך. לכן מומלץ ללבוש בגדים משוחררים ולא צמודים לפחות שעה לפני תחילת הצילומים, כך תוכלי להגיע לצילומים עצמם כשעורך חלק ונקי מסימני גומי מיותרים. נדגיש כי לסשן הצילומים עצמו מומלץ מאוד להביא עמך בגדים שיושבים צמוד ויפה, במיוחד על הבטן, אך העיקר לא להגיע בלבוש זה לסטודיו.

3.                   איכלי משהו: אם את בהריון (ובמיוחד אם את בהריון...) את מכירה היטב את ההרגשה הלא נוחה המתלווה לרעב. אם לא תתכונני מראש ותגיעי רעבה לצילומים, אזי חוויית הצילום הכל כך כייפית שמצפה לך עשויה להיפגע מאוד. אני ממליצה לך להימנע מראש מחוסר הנוחות הזה ולחטוף משהו קטן לאכול עוד בטרם הצילומים. באופן זה תוכלי למצות את ההנאה שבצילומי ההריון עד תום. ומהצד השני-

4.                   אל תאכלי יותר מדי... חשוב כמובן לא לקחת את העצה לאכול לכיוון קיצוני מדי. הצילומים ידרשו ממך לא פעם ולא פעמיים להתמקם בתנוחות מיוחדות שיצריכו ממך מעט "מתיחת איברים", אם תגיעי לאחר ארוחה גדולה מדי תרגישי מלאה עוד יותר מהרגשת הכבדות המובנית שנלווית להריון, את תתקשי לבצע את הפוזיציות כהלכה. אז לאכול- אבל במידה!!

5.                   הגיעי ללא חזיה: כמו כל בגד צמוד, ואצל נשים מסויימות אף יותר מכך- חזיות משאירות סימן עמוק על העור לאחר הסרתן. סימנים אלו יופיעו גם בתמונות וחבל. אמנם ניתן יהיה "להציל" חלק מהתמונות על ידי עבודת ליטוש אך בד"כ חבילות הצילום כוללות ליטושים בודדים כך שבכל מקרה חלק מהתמונות יישארו עם הסימן, מה גם שאם אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא ליטוש- מה טוב. לכן מומלץ למנוע מראש כל מקרה כזה ולהגיע ללא חזיה.

6.                   הכיני את מלתחתך: כל צלמת שמכבדת את עצמה תחזיק מלתחה מכובדת של בגדים ובדים המותאמים במיוחד לצילומי הריון. עם זאת, אם יש בגדים, תכשיטים או אביזרים שחביבים עלייך באופן מיוחד, שאת קשורה אליהם או מרגישה שעשויים להוסיף לתמונות, אל תחששי להביאם עמך. בחלק גדול מהמקרים דווקא אותם אביזרים ובגדים ששייכים ומתאימים ספציפית למצולמת, נותנים את הערך המוסף לתמונות ומשדרגים אותן מאוד. בהקשר זה שימי דגש על בגדים המבליטים או חושפים את היופי הטבעי של הבטן שלך... זהו מרכז התמונות והדגש העיקרי.

7.                   התאפרי: חשוב להבין כי תאורת הסטודיו החזקה גורמת לעור הפנים להיראות חיוור יותר. בנוסף, התאורה היא צדדית ואינה מגיעה מהתקרה כפי שקורה בד"כ ולכן היא מדגישה את העור בצורה חזקה. לכן מומלץ להשקיע באיפור לקראת הצילומים. מומלץ להשתמש במייק אפ וסומק- יותר מביומיום וזאת על מנת שלא להיראות חיוורת. הייתי ממליצה להדגיש גם את השפתיים- אודם או ליפגלוס יעשו את העבודה. למשקיעניות שבינכן מומלץ לקחת איפור מקצועי לצילומים (חלק מהצלמות מציעות איפור מקצועי במסגרת החבילה), איפור מקצועי המותאם לתאורת סטודיו משדרג מאוד את איכות התמונות ומוסיף המון לחוויית הצילום.

8.                   סדרי את שיערך: לקראת הצילומים, כדאי לסדר את השיער כפי שאת אוהבת. אפשר לעשות פן או להגיע במראה הטבעי, העיקר שיהיה לך נוח ותרגישי טוב עם עצמך. ייתכן שבצילומים יהיו שינויים מסויימים בהתאם לפוזיציות, הכל בהתאם לזרימת הסשן.

9.                   טפחי את הציפורניים: נשמע זניח? ממש לא!! אם את נוהגת לטפח את הציפורניים שלך באופן קבוע, אל תזניחי אותן לקראת יום הצילומים מכיוון שקיים סיכוי סביר בהחלט כי יראו אותן בלא מעט תמונות, ותהיי בטוחה שהרזולוציה של התמונות המקצועיות תוודא שיראו כל קילוף ופגם בציפורן... לכן מומלץ לשייף, לטפח ולמרוח לק (אפילו שקוף) טרם הצילומים.

10.               סימני מתיחה? שטויות: חד משמעית, אל תתני לסימני מתיחה, נקודות חן גדולות, צלקות או כל סימן אחר על גופך לעצור אותך. להזכירך, צילום ההריון כולל מגוון רחב של סטים לא כולם חשופים ולא כולם יכללו זוויות שבהן יראו את הסימנים. ואדרבא, גם אם כן, עבודת ליטוש קלה תפתור עבורך את הבעיה ותעלים סימנים בלתי רצויים בדרך לאלבום הריון בלתי נשכח, בדיוק כפי שרצית... 

11.               רוגע: הגיעי רגועה- זוהי ההמלצה החשובה ביותר. את מגיעה לחוויה מדהימה וכייפית, תיהני מהזמן שלך והישארי רגועה ונינוחה. תפקידה של הצלמת הוא לגרום לך להיראות טוב והיא תנחה אותך בכל צעד בדרך לאלבום הנפלא שלך. התפקיד שלך הוא להיות נינוחה ומשוחררת ו...ליהנות. כך תוכלי למצות את הצילומים ולהוציא מעצמך את המיטב.

 

ביצוע הנחיות פשוטות אלו יאפשר לך להגיע לצילומי ההריון כשאת רגועה ושקטה ויחד עם זאת, קורנת ויפייפיה ובעצם מוכנה ומזומנה להוציא את המיטב מהצילומים וליצור צילום הריון שיהווה זיכרון מדהים שילווה אותך ואת משפחתך לשנים רבות.

בהצלחה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו