הריון מבעד לעדשת המצלמה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הריון מבעד לעדשת המצלמה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 26.02.2007

היריון בימינו הוא לא עניין של מה בכך. מיד אחרי שגילינו שאנחנו בהריון, מתחיל המסע, מסע שנמשך 9 חודשים ובסופו אנו מכירים את הצאצא/ית שלנו. לאחרונה נפוץ הטרנד של צילום ההריון, של תיעוד הרגעים היפים. בהמשך, כמה טיפים בנושא.



הריון מבעד לעדשת המצלמה

מאת: שירי כבודי, צלמת הריון ומשפחה

 

היריון בימינו הוא לא עניין של מה בכך. מיד אחרי שגילינו שאנחנו בהריון, מתחיל המסע, מסע שנמשך 9 חודשים ובסופו אנו מכירים את הצאצא/ית שלנו.

אז נכון, הבטן עדיין לא ממש יצאה אבל כדי שלא יגידו שסתם השמנו צריך למלא את המלתחה בכמה פריטי לבוש הכרחיים על פי צו האופנה ההריונית העכשווית.

החל ממותגים ועד למעצבות צעירות - לשוק היום יש הרבה מה להציע וזה שאת בהריון לא אומר שאת צריכה להיראות כמו אוהל במחנה צופים.

אחרי שהצטיידת בכמה ג'ינסים מגניבים, חולצות בטן וחצאיות עם גומי חשבת לנוח? לא, לא, מנוחת הלוחמת עוד לא הגיעה. את נראית מליון דולר ואת ממשיכה לכבוש – עכשיו הזמן להעלות את מונה הכניסות באתרי האינטרנט הרבים המוקדשים להריון, להשתתף בפורומים, לקרוא ספרים (לסובב שוב ושוב את הגלגל כדי לוודא את התאריך המיועד). ומה נשאר? בחרת לך דולה, נרשמת ליוגה, שכנעת את הבן זוג שחייבים קורס הכנה ללידה, והתמרחת בקרמים לבטן כדי להכין את העור לעתיד לבוא....

רגע – מה איתך?

אז בנות, הכול כבר מוכן – הבוגבו חונה כבר בחוץ, החדר צבוע ומרוהט ויש לכם כמה שמות במגירה?

זה הזמן לעשות משהו מיוחד בשבילך או יותר נכון בשבילכם.

צילומי הריון – החוויה המיוחדת הזו והמזכרת המדהימה תישאר איתכם לדורי דורות והיא לא פחות חשובה מהיכן את בוחרת לעשות את קורס ההכנה ללידה.

האישה ההריונית, של שנות האלפיים, היא לא עוד אישה בהריון וכמו שהפמיניזם והמודרניזציה צועדים קדימה, כך גם היא. הריוניות מודל 2000 הן נשים שאיכפת להן איך הן נראות במהלך ההיריון. אנחנו רוצות גוף חטוב, בטן חלקה (ללא סימני מתיחה או קמטים), בגדים מחמיאים, שמדגישים אצל כל אחת בדיוק את מה שהיא רוצה.

אנחנו רוצות תזונה נכונה שמשולבת בפעילות גופנית כלשהי, צמאות לכל אינפורמציה מקצועית אשר קיימת, מרגישות אחוות הריון ולא מתביישות להתייעץ או לייעץ לנשים אחרות. אני בטוחה שכמה מכן  כבר שמעו מאמן את המשפט המפורסם "בתקופה שלי לא היו את כל הדברים האלו והסתדרנו מצוין". נכון אמא, היום נשים בהריון הן באור הזרקורים. יש התעסקות שלמה סביבנו בחברה שלנו ולהיות בהריון זה לא תפקיד זו חוויה.

אז אם בצילומי הריון עסקינן,איך אפשר לשכוח את הבטן התפוחה והמפורסמת של דמי מור, שהוצגה לראווה? וכמובן שבעקבותיה כוכבניות רבות העזו וחשפו את ביטנן לקהל הרחב.

בנות יקרות, לא צריך להיות דוגמנית כדי לתעד הריון וזה מה שכל כך נהדר בזה.


הנה כמה טיפים ורעיונות לאמיצות שבינינו:

  • התקופה המומלצת לצילומים היא בין השבוע ה-30 לשבוע ה-36.
  • ישנם היום אינספור אתרים באינטרנט אשר מציגים קשת רחבה של צלמי/ות הריון ולכל אחת יש            אפשרות לבחור לפי סגנון, מיקום, מחיר ועוד קריטריונים אשר חשובים לה.
  • זו יכולה להיות מתנה מקורית ונהדרת לתת ולקבל מהקרובים לנו.
  • לכל הביישניות, אתן יכולות להיות רגועות, כי היום אפשר למצוא פתרון לכל הפחדים והחששות: מי שאווירת הסטודיו קצת מלחיצה אותה יכולה להצטלם בבית או בחוץ, בנוף אורבני, או בטבע ויש כמה לוקיישנים שלא היו מביישים שום עיירה כפרית באירופה.
    אפשר להצטלם עם הבעל, עם הילדים הגדולים, עם חברה-אחות-או אמא ואפילו עם חיית המחמד. בגדים ספורטיביים או סקסיים איך שאת אוהבת – הכול תופס העיקר שמצטלמים.

ולמי שמעדיפה את הצילום הביתי: בנות יקרות, זה הזמן לשנס את המותניים של בני הזוג שלכן ולתת להם כבר מעכשיו להיות חלק פעיל (ולא, זה שהם מרשים לעצמם לזלול כי "אנחנו בהריון" לא נחשב).


המדריך השלם  לצילום הריון ביתי

1.מומלץ לתעד את ההריון החל מהרגע שמגלים כדי לזכור איך הכול התחיל וגם על מנת שיהיה איזה שהוא מעקב בהתפתחות הבטן. כדי להדגיש את זה יותר אפשר להחליט שכל שבועיים מצטלמים באותה פוזה ובאותו המיקום.

2.עדיף להצטלם בבגדים שמבליטים את הבטן ולא סתם עם הטרנינג של בעלך.

3.כדאי להרבות בצילום מהפרופיל ככה הבטן מודגשת יותר.

4.אם יש לכם עוד ילדים גדולים בבית כדאי לתת להם להשתתף בתמונות ולצלם אותם נוגעים "בתינוק שבבטן של אמא" ככה הם ירגישו שמשתפים אותם ותתפלאו רוב הילדים ממש מתרגשים מהמעמד.

5.למרות שהבעל קיבל את תפקיד הצלם בבית, מומלץ ביותר להצטלם גם איתו. נכון שיש גברים שזו ממש מלחמה אין סופית לשכנע אותם להצטלם, אך אל תוותרו ותראו שגם הם בסוף יצאו מרוצים.

 

כמה כלים טכניים:

6. תמונה נקייה - כדי שהתמונות יהיו אסתטיות לא מומלץ להצטלם על רקע הרי הכביסה או הבלגן בסלון אחרי שהחברה הלכו, הקפידו להצטלם בלי פריטים מיותרים ברקע כשהמרכז בתמונה הוא אתם.

7. השתמשו באור השמש - הוא מחמיא ויפה וגם נותן יופי של צבעים טבעיים. שימו לב שהשמש אינה חזקה מידי ושורפת.

8.מומלץ לא להשתמש בפלאש - הפלאש גורם לתמונה להיות קצת חיוורת ובגוונים לא מחמיאים במיוחד.

9.גם לעצלנים - שימו את המצלמה בהישג יד כדי שלא תתעצלו. היום כמעט בכל בית יש מצלמה דיגיטאלית והצילום הפך להיות יותר ידידותי לחובבנים.

10. ואחרון – תצטלמו, תצטלמו, תצטלמו - כמה שיותר ואיפה שיותר. יצאתם לפיקניק? נסעתם לחופשה? אתם עוד רגע יוצאים לארוחה חגיגית? לא צריך סיבה מיוחדת, צריך רק מצב רוח טוב.

 

בינינו כמה פעמים עוד יצא לכם להיות באור הזרקורים בחודש השביעי?

אז בנות יקרות – קדימה, מצטלמים!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו