היריון קל וזורם – הוראות הכנה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

היריון קל וזורם – הוראות הכנה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.10.2007
בשונה מההנחה הרווחת לפיה תקופת ההיריון הנה תקופה ששואבת מהאם את כל חיוניותה ובריאותה, לפי גישתה של כלנית קלו, הומיאופתית קלאסית, ההיריון והלידה הם התקופה החשובה והמעצימה ביותר בחייה של אישה.

היריון קל וזורם – הוראות הכנה

נשים רבות מקבלות בייאוש את הסימפטומים הלא נעימים שאופייניים לחודשי ההיריון, כמו בחילות והקאות, עצירות, דלקות בדרכי השתן, אנמיה או לחץ דם, עייפות, מצבי רוח ועוד. זאת, למרות שלא כולן חוות את הסימפטומים האלו ויש נשים רבות שאף מדווחות כי תקופת ההיריון הייתה עבורן תקופה של חזרה לקו הבריאות ובמהלכה אף נפתרו מעצמם סיבוכים בריאותיים שונים מהם סבלו אותן נשים קודם להריונן.

 

אז מה ההבדל בין אותן נשים עבורן ההיריון הוא תקופה של בריאות ופריחה, לבין אלו שסובלות ממגוון סימפטומים אשר מפריעים לתפקודן? כלנית קלו, הומיאופתית קלאסית, טוענת שבמצב מאוזן תקופת ההיריון אמורה להיות תקופה של בריאות ופריחה: "יש נשים שאפילו נראות טוב יותר, פניהן זוהרות יותר, העור הופך לחלק ובריא יותר וכדומה. הדבר הטבעי שקורה במהלך תקופת ההיריון הוא שגוף האישה מגייס את כל מאגרי האנרגיות שלרשותו לטובת ההיריון והעובר ומהאנרגיות האלו נהנה לא רק העובר, אלא גם האם. יחד עם זאת, גופן של נשים רבות לא מצליח בכוחות עצמו לגייס את האנרגיות האלו ונדרש להן סיוע של תרופה הומיאופתית."

 

בשונה מתרופות שונות שמטרתן להקל באופן נקודתי על סימפטומים כאלו ואחרים שחווה האישה במהלך הריונה, התרופה ההומיאופתית מיועדת בראש ובראשונה לאפשר לה נגישות טובה יותר אל אותם מקורות אנרגטיים שטמונים בגופה. "זו לא גזירה משמיים", אומרת כלנית קלו, "אישה לא אמורה לסבול במהלך ההיריון, היא אמורה להיות בשיאה על מנת שתוכל לספק את מקסימום המשאבים הדרושים להתפתחותו התקינה של העובר. נשים רבות מסרבות ובצדק, ליטול תרופות קונבנציונאליות כמו אנטיביוטיקה או משככי כאבים  במהלך ההיריון מחשש שהתרופות יפגעו בעובר. ההומיאופתיה היא אחת השיטות היחידות שבאמצעותן ניתן לטפל באישה במהלך ההיריון, מבלי לגרום לשום נזק לעובר. יתרה מכך, הטיפול ההומיאופתי באישה ההרה, מגביר את סיכוייה לחוות לידה טבעית וזורמת יותר, ללא התערבות מכשירנית."

 

ההומיאופת, למעשה, יתאים לאישה תרופה הומיאופתית, תרופה אחת ויחידה הדומה לתמונת מכלול הסימפטומים הייחודית של המטופלת. הגישה ההומיאופתית לוקחת בחשבון כי לכל אדם צורת הביטוי האישית שלו למחלות ולסימפטומים ולכן כל אדם יקבל תרופה שונה, בהתאם למצבו הפיזי והנפשי. לבד מההקלה בסימפטומים, אישה בהיריון הזקוקה לאיזון ההומיאופתי תרגיש יציבה יותר מבחינה רגשית, מצב רוחה ישתפר וכן חיוניותה הכללית.

 

"אפילובחדר הלידה עצמו", מוסיפה כלנית קלו, "השימוש בתרופות הומיאופתיות בעיתוי הנכון יכול לעשות את ההבדל בין לידה ארוכה ומייסרת שסופה בוואקום או מלקחיים, לבין לידה טבעית וזורמת יותר. כמו כן, היום מרבים להשתמש בהורמון הסינטטי פיטוצין בכדי לגרום לצירים או כדי לזרז את הלידה. הפיטוצין מביא להתכווצויות מלאכותיות של הרחם, התכווצויות כואבות מאוד אך לא בהכרח אפקטיביות להתקדמות הלידה. תרופה הומיאופתית שתותאם ליולדת בעיתוי הזה תביא לצירים סדירים ואפקטיבים, צירים טבעיים ופחות כואבים , לפתיחה מהירה יותר."

 

"אני נוהגת לצייד מטופלות שלי לקראת הלידה בערכת לידה הומיאופתית", מסכמת קלו, "הכוללת כמה עשרות תרופות, כי לעולם אי אפשר לדעת מראש לאיזו תרופה הן תזדקקנה. אני מדריכה את המלווים שלה, כיצד ליטול את התרופות במידת הצורך ועל אילו סימפטומים חשוב שהם ידווחו לי.

אפילו במקרה שלידה גרמה לקרעים רציניים, דימומים קשים ואף במצב של צניחת איברים אחרי הלידה, ניתן להתאים תרופה הומיאופתית לאישה, על מנת לזרז את החלמתה."




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו