טיפה על כספית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפה על כספית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.03.2005

הפינה של דר' אריה אבני
טיפה על כספית
אין כל ספק, ואין צורך להביא מאמרים המוכיחים זאת, כי האוויר והמים של פעם היו צלולים ובריאים כמו שרק האלוהים או הטבע יכולים ליצור. במי נחל הקישון של פעם ניתן היה לראות את הצמחים הירוקים שעל הקרקעית וכל דג ודגה שעשו אהבה. לא היו נחוצים אז צוללנים להגנה מפני רוע האדם, כי בגן העדן של פעם לא הייתה רישעות. הרוע צמח עם התבונה, בעקבות אכילת התפוח התמים למראה.



טיפה על כספית

מאת דר' אבני

אין כל ספק, ואין צורך להביא מאמרים המוכיחים זאת
, כי האוויר והמים של פעם היו צלולים ובריאים כמו שרק האלוהים או הטבע יכולים ליצור.
במי נחל הקישון של פעם ניתן היה לראות את הצמחים הירוקים שעל הקרקעית וכל דג ודגה שעשו אהבה. לא היו נחוצים אז צוללנים להגנה מפני רוע האדם, כי בגן העדן של פעם לא הייתה רישעות. הרוע צמח עם התבונה, בעקבות אכילת התפוח התמים למראה.
האצות כיסו את פני הימים, ושמשו מזון נפלא ליצורים המעט גדולים יותר. מנגנוני האצה הירוקה היו היחידים בעולם של אז שיכלו ליצור את אומגה שלוש, שכתבנו מעט על חשיבותה בכתבה הקודמת. דג גדול יותר אכל את הקטן יותר, כשהדג הענק אכל בסופו של דבר את האצה הקטנה, שהיוותה חלק מגופו של כל דג. מאז המהפכה התעשייתית, ויותר במאה האחרונה, בה הפכה האנרגיה לאחד מסודות הקיום של האדם היום, וכולנו יודעים מה יקרה אם תהיה הפסקת חשמל למספר חודשים, הפכה הכספית, שהייתה אגורה במשאבי האנרגיה במעבה האדמה, ללחם חוקנו.
האוויר מזוהם, הנחלים מזוהמים,הימים מזוהמים, הדגים מזוהמים בכספית. והכספית אוהבת להקשר לשומן, והמוח האנושי וכל מוח חי הוא עתיר שומן.
כך שאם הכלב או החתול מפתחים בעיות קוגניטיביות, ויכולתם השכלית פוחתת, אין ספק שלא נחוש בכך, ונמשיך ללטף את פרוות החתול הממשיך לגרגר על ברכינו.
אבל מה עם הילד, או המבוגר או הקשיש, שמשקעי הכספית משפיעים על תפקודם וכל אימא לילד או בת/ בן להורים קשישים ישים לב שמשהו לא כתמול שלשום. ואל לנו לשכוח שסתימות השיניים עד לא מזמן היו על בסיס כספית, שדולפת אט אט לתוך גופינו וכל איברינו, וזה כולל את מוחנו. ובל נשכח שהאלוהים או הטבע באמת לא התכוונו שכספית בריכוז גבוה תהיה חלק מהרכב גופנו.

נחזור אל הדגים, הגדולים יותר, אל הטונה למשל.
לאחרונה מצאו מדענים יפנים כי דגי הטונה שניצודו בסביבות האי שלהם, שהוא מאד מתועש, עשירים מאד בכספית. המלה עשירים אינה ממש מדעית- תאמרו כולכם. כמה בדיוק- תשאלו ובצדק. ובכן, רמת הכספית בדגי הטונה הייתה פי 1400 בערך מהרמה המרבית המותרת!
לא מצאתי את הוראות משרד הבריאות היפני, ואם הייתי מוצא בספק אם הייתי מבין הכתוב, כי אני מתורגל לקרוא רק בצורה אופקית.



אבל משרד הבריאות האמריקאי, למרות לחץ אדיר של חברות הדגה הימית, המליץ לנשים בהריון לאכול טונה פעם אחת בשבוע. מה פירוש הדבר? שביום א', ב', ג', ד', ה', ו' הן תמנענה מאכילת הטונה, מה שאומר שבגופן לא תהיה כספית מרוכזת, שנוטה לעבור גם למוחו של האזרח האמריקאי העתיד להיוולד, וביום השבת היא תוכל לאכול, כי לחץ חברות הדגה הימית היה אדיר, וגם הן, החברות, חייבות להתפרנס, כי יש אינטרס לממשל האמריקאי לדאוג לתעסוקת עובדי החברה, החייבים לקבל משכורת ולא להיפלט ממעגל העובדים, הגם שלחלק מהעובדים יש נשים שהם אוהבים, ועשו אהבה והן בהריון.

משרד החקלאות או הבריאות הישראלי גם הם כתבו במקום כלשהו על רמות גבוהות של כספית בדגי הים לאורך החופים שלנו, אבל הכתבה הייתה באותיות כל כך קטנות, על מנת שאנשים לא ידאגו. וכי חסרי דאגות אנחנו, יושבי ארץ הקודש?
משרד הבריאות לא אוהב כתבות. הוא אוהב מי מנוחות. כי לא הייתה עוד כתבה שפארה את מעשי המשרד הזה. כי במה יש לנו להתגאות במשרד חסר אופי והיסטרי זה, משרד הנגרר על פי כתבות עיתונאיות, ולא משרה תחושת מנהיגות מובילה.

אין ספק שעד כה כתבתי המון מילים, כך שנשאר לי לסכם במעט.

הימנעו מאכילת טונה. אל תתנו לכספית להיות מרכיב חובה במוחכם או בכליותיכם. שלא לדבר על התנחלותו באברי התינוק הנפלא הצומח ברחם.
ובקשר לדגים אחרים, אל תרבו באכילתם, העדיפו את אלו ממימי נורבגיה או צ'ילי, היכן שזיהום הכספית עדיין לא גבוה.
האם יש מה לעשות כדי לעודד הפרשת כספית מהגוף? יש ויש.
אבל זה דורש טיפול הומיאופטי או ניקוי גוף בסיוע צמחי מרפא.
כדאי לשקול את הניקוי, בייחוד אם מתכננים לבנות/ להגדיל את המשפחה הרב או חד הורית.
הו, לא. אל תשאלו רופא קונבנציונלי על ניקוי כספית. עוד לא נכתב על זה בעיתונים הרפואיים שלהם. מי בכלל ישקיע במחקר שכזה, במאמר כזה? חברות הדגה הימית?
משרד הבריאות הישראלי?
אני מאחל לכולנו עתיד טוב יותר ודל כספית.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו