צמח האלוורה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

צמח האלוורה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.06.2005

האלוורה הוא צמח ממשפחת הליליים הידוע בתכונותיו המיוחדות כבר אלפי שנים. לצמח תכונות מרפא מגוונות ביותר. השימוש באלו ורה אינו רק חיצוני כי אם גם פנימי.  הג'ל שמופק מתוך החלק הפנימי של העלה עשיר בחומרים רבים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים, חומרים מאלחשים, חומרים מונעי גירוי וגירוד ועוד.



צמח האלוורה

 

לפני יותר מ- 6000 שנים תיעדו את השימושים הרפואיים על חרסים בעיר הבבלית ניפור. בפפירוס מצרי בן כ- 4000 שנה באורך 70 מטר, נמצאה כל תורת הרפואה המצרית העתיקה שכללה שמושים רבים באלו ורה, בתנ"ך מוזכר האלו במקומות אחדים בשם אהל וברבים: אהלות, לרוב בהקשרים של שמושים פולחניים או פואטים נבואיים. האלו ורה מוזכר בתלמוד וגם הרמב"ם מהלל את תכונותיו.

 

ממחקרים רבים נמצא כי בעלה האלו ורה יותר מ- 200 חומרים ובתוכם כל אבות המזון הנחוצים לאדם.  הממצא שמפליא אולי יותר מכל את החוקרים הוא היחס בין המרכיבים השונים בתוך הג'ל ויש המשווים יחס זה ליחסים בתוך תזמורת סימפונית.  הוכח שהוא ממש "תפור" אופטימלית לצורכי גוף האדם.  דווח על כך שמי ששותה ג'ל של אלו ורה מקבל אנרגיה רבה, מערכת העיכול שלו מתעוררת מחדש לחיים ופועלת באופן מאוזן.  ספיגת המזון ופליטת הפסולת משתפרות.  שיפור חילוף החומרים מאפשר לגוף לספוג את אבות המזון ביעילות רבה יותר, פעולה התורמת גם להמרצת מערכת החיסון.

 

מחקרים רבים ומגוונים על שתית ג'ל האלו ורה הראו שיפור במערכת העיכול אצל אנשים בריאים, נערכו מחקרים על תוחלת החיים בחיות ומצאו שיפור העולה על 10% בתוחלת החיים (ואיכות חיים גבוהה ביותר עד המוות).  לאחרונה נערך באנגליה מחקר על חולי קוליטיס.  לאחר שתית ג'ל האלו ורה של flp במשך 4 שבועות בלבד, נצפה שיפור משמעותי מספיק כדי לבנות מחקר ארוך טווח יותר.

 

בטיפול בעור, האלו ורה מחולל פלאות. אחת מהסיבות לעניין הרב שהצמח עורר בארה"ב החל משנות ה- 40, היתה ההצלחה בה זכו רופאים יפנים בהירושימה, שהתמודדו עם תוצאות הקרינה האטומית בעזרת האלו ורה - חיצונית ופנימית. היום ידוע האלו כמשכך כאבים ומרפא פציעות למיניהן, מכות יבשות, עקיצות וגרויי עור.  גם במקרים של אקזמה ומחלות פיטריתיות, משמש ג'ל האלו כמרפא רב עוצמה. השימוש לטיפוח העור והשיער והגנה מפני יובש, קור וחום הוא נושא שנלמד ויושם במגוון גדול של תכשירים קוסמטיים. כך גם הוכח שקרם הגנה על בסיס אלו ורה נותן לעור הגנה אפקטיבית ביותר. אפילו משחת שיניים על בסיס הג'ל משיגה תוצאות מרשימות שכן ג'ל האלו ורה משקם את החניכיים ומונע התפתחות דלקות בחל הפה.

 

לאורך כל ההסטוריה לא היה קיים הידע איך לשמר את הג'ל שבעלה לאחר חשיפתו לאויר.  מספיק 4 שעות בלבד של חשיפה כדי שתרכובת החומרים העדינים בג'ל תתחמצן ותאבד את רוב תכונות המרפא שלה. לכן נעזרו תמיד בעלי אלו ורה טריים מעציץ או מהשדה.

 

לפני כשלושים שנה, פיתח דר' לרוקחות בשם ביל קואטס פטנט העושה שימוש רק בחומרים טבעיים וטיפול טרמי מתוחכם הנמשך שעות ארוכות. בסופו של התהליך מתקבל ג'ל אלו ורה מיוצב בעל תכונות זהות כמעט ב- 100% לג'ל הטבעי ועם חיי מדף של 5 שנים לפחות. קואטס מתאר את הנוסחה שלו כמורכבת וקשה במידה כזו ליישום, שאפילו היה מפרסם את מרכיביה השונים לא היה נמצא יצרן שהיה מסוגל לעשות בה שמוש מלא ללא עזרה.

                               

 

כשניגשים לבחירת מוצרי אלו ורה רצוי לשים לב לכמה דברים. על פי תקן בינלאומי, יוצגו חומרי הגלם על המוצר בסדר יורד, כלומר הראשון ברשימה יהיה החומר שנמצא בכמות הגבוהה ביותר, השני בכמות השניה בגודלה וכו... כמובן שהחומר הנמצא ברשימת התכולה אחרון הוא זה בכמות הקטנה ביותר.  ובקשר לאלו ורה - יש תקן בין לאומי עם קריטריונים מאוד ברורים: 1. כמות האלו ורה צריכה להיות במוצר בגובה נתון לפחות.  2. ניקיון הג'ל חייב להיות ברמה נתונה.  כל המוצרים העומדים בדרישות התקן מקבלים זכות להשתמש בתו הזה:


שימושים של הג'ל ליולדת

קיים  תרסיס של ג'ל אלו ורה המכיל גם פרופוליס ותמציות צמחים המקל על נשים אחרי הלידה (ריסוס על התפרים מקל על הכאב ועל תהליך ההחלמה).  גם הרפוי נעשה מהיר יותר.  מיילדות רבות מכירות וממליצות על ג'ל זה. התרסיס יכול גם לשמש לטיפול בתפרחת חיתולים.  התרסיס מתאים גם לטיפול באבעבועות רוח. הוא מרגיע את הגירוי ומשפר את ההרגשה.  היות והתרסיס  מבוסס על אלו ורה, ילדים יכולים לרסס על עצמם וללמוד איך לטפל בעצמם כעזרה ראשונה בבית לכל המשפחה.

 

נשים בהריון יכולות ליהנות ממשחת שיניים המבוססת על אלו ורה והמכילה גם פרופוליס. 

כשמשלבים ג'ל אלו ורה עם פרופוליס מקבלים קרם מעולה להקלה משמעותית בפצעי אקנה, סבוריאה או טחורים במיוחד אחרי הלידה.

בגלל כושר החדירה של אלוורה לאורך כל שכבות העור, כשמוסיפים מרכיבים נוספים כמו שמן חוחובה ומורחים על הבטן, נשים בהריון יכולות להנות מעור חלק ללא גירוי .

 

חפשו תמיד את מוצרי האלו ורה הפעילים הנושאים את תו התקן הבינלאומי ולא תתחרטו!

 

מאת: לידיה יונג.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו