הריון מביך - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הריון מביך

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.06.2012

עד שלא חווית הריון, הכל היה נראה פשוט נפלא וזוהר. הבטן שגדלה, הנשיות המתפרצת, הבגדים היפים שמציעות חנויות המותגים, הקניות לקראת הלידה. אבל מה קורה לך באמת כשיום אחד המחזור מאחר ואת מגלה שנכנסת למעגל הזוהר?



מאת: אסתר סיטון

הריון מביך

במיוחד בשבילך ליקטנו כמה מהסימנים "הזוהרים" והמביכים שמלווים את הריונך, אל דאגה, הם נורמאליים לחלוטין. קחי נשימה עמוקה.

 

חוש ריח מפותח

ייתכן וכל פתיחת דלת מקרר תהיה חוויה קשה ולא נעימה, ריח של שום, עוף ובליל של ריחות תבלינים יגיע לאפך, אף אחד חוץ ממך לא ידע ממה מורכב המרק שחמותך הכינה. רגישות יתר לריחות יכולה להגיע למצב של סלידה מחדרך ומבעלך. יש נשים המתלוננות על הרחת הנרתיק שלהן בתקופה שלקראת סוף ההיריון, אל דאגה, מלבדכן אף אחד לא חש בריח, מומלץ להצטייד במגבונים ולהיוועץ ברופא כאשר הריח תכוף יותר ומשתנה ביחס לפעמים הקודמות.

 

פצעי אקנה

רצית להיות זוהרת אבל מה לעשות שהפנים שלך בניגוד לרצונך מתמלאים בפצעי אקנה שלא משאירים ספק כי משהו רציני מתרחש, הפצעים מופיעים כתוצאה מההורמונים המשתוללים כרגע בגופך. יש תרופות המציעות פיתרון לפצעי האקנה, אך זכרי בנטילת תרופה לטיפול בפצעים יש חובה להיוועץ ברופא.

 

טחורים

מעולם לא חשבת שהתופעה תהיה קשורה אלייך באופן כה ישיר ושהיכרותך עם חדר השירותים יהיה לתקופה ממושכת, אם את בהריון סביר להניח שתסבלי מהתופעה, נשים רבות סובלות מעצירות בזמן ההיריון. טחורים נגרמים מעצירות או ממאמץ להפסיק את העצירות. להקלת העצירות יש להקפיד על אכילת מזון לא מתועש, להרבות באכילת פירות וירקות ושתיית מים. להקלה זמנית בטחורים יש לבצע ניקוי של האזור לפחות שלוש פעמים ביום או לחילופין לשים תחבושת קרה על האזור, במקרים חמורים יותר יש להיוועץ ברופא.

 

עודף גזים

את רק בתחילת ההיריון אבל הבטן שלך כבר רוצה לצאת ולספר לכולם את הבשורה. מערכת העיכול בהריון איטית יותר מעודף ההורמונים המסתובבים בגופך, התופעה הנלווית היא נפיחות וגזים. אם בעבר הצלחת להכניס את הבטן הלא רצויה, בטן של הריון אינה ניתנת להשטחה וזאת כיוון שאין לאישה בהריון שליטה על השרירים. אם בעבר הצלחת לשלוט על הגזים ככל האדם, יכול להיות מצב שלא תתאפקי והם פשוט יצאו להם לאוויר העולם ללא הזמנה באוטובוס ואפילו בחיק המשפחה הקרובה. יש לשמור ולהקפיד על תזונה נכונה, ארוחות מזינות עתירות בסיבים תזונתיים ופעילות גופנית במשך היום. יש להימנע מאכילת מאכלים הידועים בתכונותיהם כמאיצי גזים כמו: משקאות מוגזים, כרוב, כרובית, אפונה, ברוקולי, חומוס ופירות יבשים.

 

שיעור יתר

את מביטה במראה ובעינייך חושך. שערות מבצבצות להן בפנייך, באזורים לא רצויים ויצירתיים במיוחד, ללא כל התראה מוקדמת. אל תחששי לצאת לרחובות. שיעור יתר מופיע לעיתים גם על השדיים, על הבטן ובאזור הפנים, את לא מרגישה הכי סקסית, התחושה היא שכדאי לעבור לאי בודד. חזרי להרגלים הישנים והסירי את השיער הלא רצוי, הצטיידי בכמויות מספקות של שעווה.

 

בריחת שתן

לא, את לא מזדקנת, אל דאגה, זוהי תופעה שכיחה אצל נשים בהריון. ככל שהעובר גדל הלחץ על שלפוחית השתן גדל, כדי להימנע מבריחת שתן בזמן עיטוש או צחוק, יש ללכת לעיתים תכופות לשירותים. רופאים ממליצים בחודשי ההיריון המתקדמים להצטייד בתחתונים עם אמצעי ספיגה עבים יותר.

 

זוגיות

תקופת ההיריון מביאה עימה שינויים רבים, גופך משתנה, תופעות רבות נלוות, את עולה במשקל, האסתטיקה לא תמיד נראית לך. כדאי לזכור ולא לשכוח שיש מי שאוהב אותך תמיד אך לא יודע מה באמת עובר עלייך. האינטימיות הופכת לשונה מבעבר, תוך תקשורת ושיתוף בדיבור על הקושי שלך ושיתופו של בן זוגך למצב, אפשר להגיע להבנה, יש פעמים שאזור הפות גדל ואת מרגישה לא מושכת, החזה גדל ורגיש ולא תמיד נח למגע, יש להיוועץ ברופא במקרים חמורים יותר. אך חשוב לזכור ולהקפיד על שיח עם בן זוגך.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו