טיפים בטוחים לילדי מפתח - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים בטוחים לילדי מפתח

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.10.2013

לא מעט ילדים קיבלו לידם, ליד הסנדוויץ' והקלמר החדש, גם מפתח לבית, ושינו סטטוס מתלמידים רגילים ל"ילדי מפתח. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעזור להם לא לשכוח את המפתח..



טיפים בטוחים לילדי מפתח
באופן רשמי החופש הגדול הסתיים לפני חודש וחצי, אבל בפועל, שנת הלימודים התחילה אחרי סוכות. לא מעט ילדים קיבלו לידם, ליד הסנדוויץ' והקלמר החדש, גם מפתח לבית, ושינו סטטוס מתלמידים רגילים ל"ילדי מפתח. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעזור להם לא לשכוח את המפתח, לא להיתקע מחוץ לבית ועוד. 
 
החופש הגדול מאחורינו והחגים גם. הילקוטים התמלאו בספרים חדשים ובמחברות צבעוניות, בסנדוויצ'ים שנארזו באהבה ושימעכו באופן יסודי בתיק, בקלמרים שמתפקעים מעפרונות ועטים – ולצד כל הציוד הזה, לא מעט ילדים קיבלו היום, לראשונה בחייהם, גם מפתח לבית. 
 
האקט הפשוט של מסירת המפתח לילד מסתיר מאחוריו אינספור לבטים ולילות לבנים עבור לא מעט הורים. מצד אחד מדובר בהבעת אמון טוטאלית, באחד הרגעים המכוננים בעצמאות של ילדכם. בהצהרה שמשמעותה שאנו סומכים על הילד שישמור על המפתח כראוי ושישמור על עצמו כשהוא לבד בבית. מצד שני – אלוהים ישמור – רק שלא ישכח את המפתח במגרש המשחקים ושלא יחמם את השניצל עם המזלג במיקרוגל. לכבוד הפתיחה האמיתית של שנת הלימודים, ולרגל שינוי הסטטוס של המוני ילדים ל"ילדי מפתח" מחלקת מוצרי הנעילה של "רב בריח" מספקת כמה טיפים שיעזרו לכם להבטיח את הביטחון שלהם (ואת השקט שלכם):
 
  • לא משאירים מפתח מתחת לשטיח או בארון החשמל. הפורצים הרבה יותר מתוחכמים מכם, וגם אם נדמה לכם שבנקודה הרחוקה מאחורי העציץ אף אחד לא יחפש – אתם טועים. החלטתם שהילד בוגר מספיק כדי להישאר לבד בבית? הוא גם יכול להיות אחראי על שמירת המפתח במהלך יום הלימודים ואחריו. החליטו על תא ייעודי בתיק שבו ישמר המפתח, וודאו עם הילד שהוא מכניס את המפתח לתא הנבחר לפני יום הלימודים ומיד לאחר השימוש בו. 
  • תנו לילדים לבחור את השרשרת או את מחזיק המפתחות שיהיה מחובר למפתח. שווה לעשות אירוע קטן מהענקת המפתח לילד – להדגיש את האחריות שכרוכה בדבר ולהעניק לילד את האפשרות לבחור לעצמו את מחזיק המפתחות שלו. אם הילד יבחר שרשרת או מחזיק מפתחות שמוצאים חן בעיניו ושמתקשרים אצלו עם אלמנטים של בגרות ואחריות – יפחתו הסיכויים שהמפתח לבית שלכם ימצא את עצמו מארח חברה לקולגות שלו בקופסת ה"אבידות והמציאות" של בית הספר. כמו כן, כך תגדילו את הסיכויים שבמקרה שהמפתח כן הגיע לשם, לילד שלכם יהיה קל יותר לזהות את המפתח שלו. 
  • ליתר ביטחון - השאירו מפתח אצל שכנים שאתם סומכים עליהם. כדי שלא תצטרכו לרוץ מהעבודה באמצע ישיבה חשובה כי הילדים שכחו את המפתח בבית, וכדי שהם לא יצטרכו לשבת ולחכות לכם שעות – ודאו תמיד שיש מפתח נוסף אצל מישהו שמתגורר בשכנות אליכם, אתם סומכים עליו, ושנמצא בבית בשעות הצהרים המוקדמות. 
  • חושבים שהדגשתם מספיק פעמים שלא פותחים את הדלת לזרים? תחשבו שוב. יחד עם נשיקת הפרידה בדלת הבית או בשער בית הספר, ובדיוק אחרי שאתם מזכירים לו שמחכה לו צלחת במקרר – חשוב להדגיש, גם בפעם המיליון, שלא פותחים את הדלת לזרים ושעם כל דפיקה בדלת, הדבר הראשון שיש לעשות זה להביט דרך העינית ולוודא שהם אכן מכירים את מי שעומד מצידה השני. עבור ילדים נמוכי קומה מומלץ אפילו לשים שרפרף קטן לצד הדלת, שיעזור להם להגיע לעינית. 
 
הקפדה על הכללים הפשוטים הללו תבטיח גם לילדים וגם לכם שנת לימודים בטוחה יותר ושקטה הרבה יותר. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו