להיות יותר חזקים מהקורונה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • מפגשי בוקר
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להיות יותר חזקים מהקורונה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.03.2020

איך לוקחים אחריות על הבריאות שלנו בימי הקורונה? טיפים לחיזוק המערכת החיסונית 



מאת: אלי לובושיץ, Ph.D, N.D, מומחה לרפואה משלימה, מרכז רפואי מד-באלאנס 


להיות יותר חזקים מהקורונה
המומחים אומרים שאנחנו עומדים בפתחה של מגיפה עולמית, כשהנתונים מראים שכל אדם שנדבק במחלה מדביק 2.5 אחרים. האם ההיסטריה מהקורנה מוצדקת או מוגזמת? מוקדם מידי לומר. מה שבטוח - יותר מ-%3.5 
 
מה שנותר לעשות - לחזק את מערכת החיסון. במצב הנוכחי, כל אחד מאיתנו יכול לבנות אך ורק על עצמו. המשמעות: חשוב לשמור על היגיינה מוגברת ולחזק את מערכת החיסון.   
 

איך לחזק את מערכת החיסון באמצעות התזונה שלנו?

הנתונים בשטח מראים שאנשים בריאים וחזקים מתגברים על המחלה בקלות. אבל איך הופכים לבריאים וחזקים יותר? מקום טוב להתחיל בו הוא הוויטמינים הידועים שכולנו מכירים, כמו וויטמין E וויטמין C ומינרלים כגון אבץ הם בחירה ראשונית מעולה, אבל איך מגיעים לזה? תזונה נכונה היא הדרך הטובה ביותר.
תזונה נכונה היא כזו שעשירה באנטי אוקסידנטים, במילים אחרות – עשירה בפירות וירקות טריים, שמכילים את נוגדי החימצון שביכולתם למנוע חומציות בדם ולמנוע התפשטות של הווירוסים. 
 

איך לדעת כמה ירקות ופירות מספיקים לכם?

אני ממליץ על פירות וירקות צבעוניים, בעיקר אלו בצבעים הכתומים (גזר ודלעת), הסגולים (כמו הסלק), האדומים ואף הכהים (כגון דומדמניות ואוכמניות שחורות) – כל אלו מוכחים בתור עשירים בחומרים הידועים כביו פלובנואידים – אנטי אוקסידנטיים שמנטרלים את החומציות בגוף.
אנחנו יודעים כיום שחומציות גבוהה בגוף מעלה את הסיכוי לחלות בווירוסים. 
 

איך נכון להוסיף לתזונה פירות וירקות

  • פירות וירקות טריים: בחירה פשוטה ונגישה שטובה לבריאות בכל סיטואציה, גם בלי קשר למחלות. 
  • פירות קפואים או יבשים: הג'וגי ברי הוא בחירה טובה ובריאה, כמו גם פירות האסאי – תוכלו לצרוך אותם קפואים או מיובשים, הם שומרים על הביו פלובנואידים במצבים הללו וטובים לבריאות. 
  • בישול: הבישול לרוב הורס את הביופלובנואידים, ועדיף לצרוך פירות וירקות טריים או בדרכים שונות. 
 

מאיזה אוכל להימנע?

מאכלים שמכילים רדיקלים חופשיים מחלישים את מערכת החיסון. הרדיקלים מעלים את חומציות הגוף וכתוצאה מזה להרס התאים הבריאים. אז ממה כדאי להימנע, במיוחד בימים אלו?
  • חומרים משמרים וצבעי מאכל
  • שומנים רווים
  • מזון מעובד
  • מזון עתיר סוכר  
 
אלי לובושיץ, Ph.D, N.D הינו מומחה לרפואה משלימה, מרכז רפואי מד-באלאנס https://medbalance.co.il/
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו