הפרעות קשב וריכוז זו לא מילה גסה... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הפרעות קשב וריכוז זו לא מילה גסה...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.09.2009

עפ"י נתוני רשת תיכון תל אביב, למעלה מ-18% מבני הנוער בארץ, סובלים מהפרעות קשב וריכוז. מדור בהפרעה נוירופסיכיאטרית שכיחה, המופיעה כבר בשנים הראשונות ללימודים. היועצת החינוכית, איריס אהרון- מרשת "תיכון תל אביב" מסבירה כיצד ניתן להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ולהצליח בלימודים בשנה החדשה



הפרעות קשב וריכוז זו לא מילה גסה...

עפ"י נתוני רשת תיכון תל אביב, למעלה מ-18% מבני הנוער בארץ, סובלים מהפרעות קשב וריכוז. מדור בהפרעה נוירופסיכיאטרית שכיחה, המופיעה כבר בשנים הראשונות ללימודים. היועצת החינוכית, איריס אהרון- מרשת "תיכון תל אביב" מסבירה כיצד ניתן להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ולהצליח בלימודים בשנה החדשה

חשוב מאוד לעדכן מראש את ביה"ס על קשייו של התלמיד, כפי שבאים לידי ביטוי באבחון, כמו גם על תחומי החוזק שלו.

  • שיתוף הפעולה בין הבית, התלמיד ובי"ס הוא משמעותי ביותר. מערכת יחסים ווכחנית ומאשימה בין בית הספר להורים, אינה מועילה ליצירת סביבה בטוחה עבור התלמיד.
  • מומלץ לקיים שיחה בתחילת השנה עם ביה"ס בנוכחות התלמיד. חשוב מאוד לשתפו בדיאלוג לקביעת מטרות משותפות, ציפיות, דרכי מעקב ודרכי היבחנות כגון: יחידות לימוד קטנות יוצר משאר התלמידים, הפסקות התאווררות וכו'.
  • בדרך כלל לתלמידים לקויי למידה יש קושי ביכולת ההתארגנות שלהם. מומלץ תוך כדי שיחה, לסייע לתלמיד בארגון השבוע: ארגון המשימות בהן הוא חייב, תוך כדי קביעת סדרי עדיפויות. כמו כן, חשוב לחלק את המשימות ליחידות קטנות, שידע בדיוק מה עליו לעשות.
  • כהורים, חשוב לשים לב על פי ניסיון העבר, מה איפשר הצלחה אצל ילדכם. כל זה כמובן תוך שיח עם הילד. לשיח בין ההורים והתלמיד תפקיד מרכזי וחשוב.
  • תלמידים לקויי למידה, זקוקים לעידוד ולחיזוקים חיוביים, במיוחד לאור חוויות של כשלנות.
  • יש לזכור כי למרות הקשיים, לתלמיד לקוי למידה, יש תחומים בהם הוא חזק. חשוב מאוד לטפח תחומים אלה, כמו מקצוע מסוים: ספורט, אומנות או כישורים חברתיים, כחלק מבניית דימויו העצמי ותחושת המסוגלות שלו.
  • השיח בין ההורים על דרכי התמודדותם עם התלמיד חשובה ביותר. אי הסכמה בין ההורים לגבי אופן הטיפול וההתמודדות, עלולים לגרום להעברת מסרים כפולים לתלמיד ויוצרים אצלו   תחושה של בלבול וחוסר אונים. הדיבור בין ההורים לגבי איך להתמודד וגיבוש תוכנית פעולה עליה הסכימו, הם תנאי ראשוני והכרחי.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו