אושפיזין ונהנים: המדריך למתארחים בחג - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אושפיזין ונהנים: המדריך למתארחים בחג

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.10.2018

עונת החגים מגיעה והוזמנתם להתארח אצל בני המשפחה. נכון, הפעם אינכם צריכים לבשל אך מצפה לכם נסיעה לא קצרה. התארגנות נכונה תחסוך לא מעט בעיות בדרך ותמנע חיכוכים מיותרים. אם תזכרו בארוחות קודמות יתכן והתנסיתם כבר בתהליך היציאה מהבית בו, מתלבשים, "אורזים" את הילדים ויוצאים לדרך. אך מבלי להתארגן מראש הנסיעה לסעודה פתאום "מתארכת" יותר. על מנת להימנע מקריאות "משעמם לי" ו"מתי מגיעים כבר" בדרך, אספנו עבורכם מספר רעיונות וטיפים לפני שיוצאים לארוחה המשפחתית, לצד מספר המלצות שיסייעו לכל המשפחה לעבור את החגים בשלום.



אושפיזין ונהנים: המדריך למתארחים בחג

מכינים את בגדי החג מספר ימים מראש

בקטגוריית הביגוד מומלץ לזכור  להכין את הבגדים שתלבשו מספר ימים לפני החג. לרבים מאתנו יש נטייה לדאוג קודם כל לחליפות חג לילדים מתוך הנחה שנמצא כבר פריט או שניים בארון. נסו להכין גם את הבגדים שלכם מראש ולבדוק שהם נקיים ומגוהצים. כמו כן, אם אתם נשארים יותר מיום אחד כדאי לזכור להכין בגדים למהלך החופשונת הקצרה. כדאי לזכור להתאים את הבגדים למזג האוויר הצפוי. אם מתארחים בסוכות למשל, כדי להביא בגדים קצרים אך גם בגד ארוך יותר שכן מזג האוויר נמצא במגמת התקררות.

 

קרמים ותכשירי טיפוח 

גם כשאנחנו רחוקים מהבית אנו עדיין רוצים להראות במיטבנו  קרם פנים, מסרק, איפור, דאודורנט, בושם, כמובן משחת שיניים ומברשת שיניים ואם אתם ממש אוהבים את השמפו שלכם, קחו אותו עמכם. כאשר מתארחים במקום רחוק ניחוח השמפו המוכר יכול לתת תחושה של בית כשקצת מתחילים להתגעגע. נציין טיפ קטן בתחום זה – לתכשירי איפור יש נטייה להיפתח דווקא ברגע הלא נכון אם לא מאחסנים אותם כראוי, מומלץ להשקיע בתיק מיוחד בו תוכלו לשאת את פריטי הטיפוח החשובים כדי שלא יפתחו חלילה.

 

הדרך ארוכה מאד? אל תמתינו רק לארוחת החג על מנת לאכול

סנדוויצ'ים, פירות, ירקות, מים וגם מעט נשנושים שיוכלו להרגיע את הבטן במהלך השהייה יוכלו לסייע מאוד. כשאנו רעבים אנו הופכים להיות עצבניים וכשאנו צמאים אנו עשויים לסבול מכאבי ראש. כשהילדים רעבים הדרך הופכת להיות קשה עוד יותר בעבורם ובעבורכם ולהוביל לקיטורים חוזרים ונשנים במשך כל הנסיעה. במקרה שהנסיעה ארוכה מאד חשוב עוד יותר להתארגן מראש ולהכין צידה לדרך. לקראת סיום הנסיעה תוכלו לבחור בחטיפים קטנים יותר בכדי  להשאיר את התיאבון עד לנקודת היעד - למנות החגיגיות שהוכנו עבורכם.

 

רשימת השמעה לדרך 

אחת ההנאות הגדולות היא לשמוע מוסיקה במהלך הנסיעה.
תוכלו לשמוע מוסיקה יחד ואפילו לערוך רשימת השמעה שתכלול שירים שכולם אוהבים. דרך נוספת היא להכין מראש תקליטור עם שירי החג ולהזכיר לילדים בדרך את כל המילים. היום, גנים ובתי ספר רבים מלמדים שירים מודרניים וקצת "שוכחים" מהשירים הנוסטלגיים ששרנו בילדותנו – כעת יש לכם הזדמנות פז להיזכר בהם. אפליקציות של קריוקי המשתלבות עם הנסיעה יכולות להפוך את הנסיעה לחוויה מיוחדת גם עבורכם וגם עבור הילדים.

 

ספרים

ספרים הם פרטנר נפלא גם לדרך ארוכה וגם לאירוח הנמשך מספר ימים בקרב המשפחה. כן, לעתים גם המארחים וגם אתם זקוקים למעט הפוגה. קריאת ספר יכולה להסב לכולם הנאה, אתם תקראו ותפליגו במחוזות הדמיון והמארחים שלכם יוכלו להתפנות לעיסוקים נוספים. אם אתם מתחברים דווקא לגרסאות הדיגיטליות – זה הזמן להוריד לטלפון הנייד, הטאבלט או הקינדל מספר ספרים מרתקים גם לכם וגם לילדים.

 

הכנת הרכב 

הכינו את רכבכם לנסיעה הממושכת  מבעוד מועד. בדקו שהצמיגים מלאים באוויר, בדקו את השמן והמים, מלאו את מיכל הדלק וכמובן ודאו שיש לכם ביטוח רכב ושהוא בתוקף. אין דבר מתסכל יותר מלהיכנס לתחנת דלק ולגלות כי חסר אוויר בצמיגים או לגלות כי חסר שמן ויש להרים את מכסה המנוע החם, כשאתם כבר לבושים בבגדי החג שלכם. לכן, מומלץ לטפל בכל הנושאים הללו טרם החג ולהנות מנסיעה שקטה ורגועה.
לסיכום, עם מעט הכנה מוקדמת, ארוחת החג והנסיעה אליה יכולים להיות חוויה מהנה לכל המשפחה. נסיים בטיפ אחרון - ספרו לילדים עד כמה חשוב לכם כי הנסיעה תעבור בנעימים והתייעצו עמם - יתכן ויהיו גם להם רעיונות מקוריים שלא ציינו.  
 
שיהיה לכם חג שמח!
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו