טיפים לאיפור בפורים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים לאיפור בפורים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.03.2020

עם כניסתו של חודש אדר ופורים בפתח, מומלץ להתארגן בהקדם עם תחפושות אבירים וכמובן איפור להשלמת המראה. לכל תחפושת נדרש להתאים את האיפור הנכון בין אם מדובר בנסיכה עדינה, ליצן או אפילו תחפושת של זומבי המצריכה כישורי איפור מעט מתקדמים יותר. במאמר זה נתמקד כיצד להתאפר לקראת פורים, באילו צבעים מומלץ להשתמש וממה כדאי להימנע?



טיפים לאיפור בפורים

כיצד להתאפר לקראת פורים?

בין אם מדובר על איפור אומנותי שגולש מאזור הפנים אל יתר הגוף ובין אם מדובר על איפור עדין ומרומז. ככלל, כאשר מדובר בילדים חשוב לוודא שהילדים חשים בנוח עם האיפור. . חשוב להיערך בהתאם עם האיפור הנדרש לפי סוג התחפושת. אם הילד שלכם מתחפש לנמר והוא רוצה לאפר את פניו כנמר, מומלץ לחפש מראש גוונים אשר סייעו ליצירת המראה המנומר. תוכלו להשתמש בפלטה של גוונים חמים המכילה גוונים של כתומים צהובים וחומים ולהוסיף גם לבן ליצירת אזורים בהירים יותר ושחור לשפם או חברבורות. כמו כן מומלץ אם אתם רוצים ליצור מראה של איפור מקצועי כדאי לצפות בכמה תוכניות של איפור נמרים. תוכלו למצוא זאת ברחבי הרשת או ביוטיוב. המלצה נוספת היא לשלב את הילד, לשאול איזה סגנון מבין התמונות שתראו ברשת מוצא חן בעיניו ולאפר לפי בחירתו. 
 

שלבו תוספות שונות ליצירת המראה המושלם

נהוג לחשוב שאיפור לפורים כולל את האיפור בלבד, אך כיום ניתן להיעזר בשלל תוספות המקלות ומשדרגות את התוצאה הסופית במקצועיות רבה בביצוע ביתי. תוכלו לשלב מדבקות וקעקועים חד פעמיים, אבקות נוצצות על בסיס דבק המיועדות לאיפור או לחילופין להיעזר בצלליות אבקה שונות בשלל גוונים.
 

באילו צבעים מומלץ להשתמש? 

חשוב להתאים את הצבעים לסוג התחפושת ולנושא שלה. אם ביתך רוצה להתחפש לפרפר או חד קרן תוכלי לבחור במגוון רחב של צבעים שיוכלו לנוע בין פסטל רך למטאלי זוהר. תוכלו ליצור מראות איפור מקצועיים ואיכותיים באמצעות שילובים של כמה "טריקים" קטנים, כמו שימוש בעיפרון לבן כבסיס לצלליות, דירוג גוונים, קיבוע אבקות באמצעות מוצרי איפור בעלי מרקם "רטוב" ושילוב של פאות לשיער התואמות את גוון הצלליות.
 
 

המלצות ורעיונות למראות איפור: 

  1. במקום לאפר את השפתיים בשפתון בגוון אחיד תוכלו למרוח קונסילר  ומעליו שכבות של צלליות מנצנצות. למראה נועז בחרו בשני גוונים שונים ומרחו כל גוון על חלק אחר בשפה. לחילופין תוכלו להיעזר בשני גוונים של שפתונים וליצור הדרגה בגוונים כיצד? צרו דירוג באמצעות מריחת שפתון בגוון כהה בחלק הפנימי של השפה ואת גוון השפתון הבהיר הניחו על החלק החיצוני של השפה. 
  2. איפור עיניים- אם אתן רוצות ליצור מראה דרמטי תוכלו לשלל בין גוונים שחורים, אורים ומעט כחלחלים וליצור מראה של עין מעושנת, תוכלו למרוח את הגוונים סביב העין וליצור מראה דרמטי ואפל לכל תחפושות המכשפות, זומבים וכדומה.
  3. איפור הפנים – אם אתן צריכות לשנות את גוון העור כדי להתאימו לתחפושת לדוגמה תחפושת של שרק. תוכלו לרכוש צלליות על בסיס מים שאותן ניתן להרטיב עם מעט מים ולמרוח בקלות ובעדינות על הפנים. הצללית תעניק מראה מאופר עדין מבלי להסב נזק לעור העדין של הילדים. 
 

ממה כדאי להימנע? 

בעור שלנו ישנן נקבוביות הסופחות לתוכו את החומרים אשר אנו שמים על העור. חשוב מאד להימנע משימוש באיפור זול, איפור ישן שנרכש לפני שנים רבות ומאיפור שאינו עומד בתו התקן הישראלי וזאת משום שקיים סיכוי גבוה לפתח אלרגיה, אדמומיות, גרד ונפיחות כתוצאה משימוש באיפור זה. כמו כן, מומלץ מאוד להסיר את האיפור לאחר כמה שעות ובוודאי שלפני השינה באמצעות שמן שקדים, שמן לתינוקות או כל תכשיר המיועד להסרת איפור בעזרת מטלית לחה (לא מגבון) או צמר גפן ולאחר מכן לשטוף במים וסבון המיועד לשטיפת פנים. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו