איך לטוס עם ילדים נושאי משאבות אינסולין לסוכרת ? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לטוס עם ילדים נושאי משאבות אינסולין לסוכרת ?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.04.2009

עבור ילדים המתמודדים עם סוכרת, וטסים לחופשה בחו"ל  עם המשפחה, הסוכרת תתלווה אליהם לכל מקום. חשיבות ההשגחה והטיפול היומי לאיזון רמות הסוכר בדם, מחייב תכנון מדוקדק והיערכות מראש ברמת הציוד והמכשור  הרפואי הנלקח , אחזקתו והטיפול בו, וזאת כבר בשלב  ההכנות והאריזה .עשרת הדיברות לטיסה  נעימה עם סוכרת.



באדיבות:  מומחי "אגנטק"- טכנולוגיות רפואיות מתקדמות לסוכרת


איך לטוס עם  ילדים נושאי משאבות אינסולין לסוכרת ?

עבור ילדים המתמודדים עם סוכרת, וטסים לחופשה בחו"ל  עם המשפחה, הסוכרת תתלווה אליהם לכל מקום. חשיבות ההשגחה והטיפול היומי לאיזון רמות הסוכר בדם, מחייב תכנון מדוקדק והיערכות מראש ברמת הציוד והמכשור  הרפואי הנלקח , אחזקתו והטיפול בו, וזאת כבר בשלב  ההכנות והאריזה .עשרת הדיברות לטיסה  נעימה עם סוכרת.

 

מה מומלץ להורים לילדים חולי סוכרת נושאי משאבות אינסולין  להכין לפני הנסיעה?

 

לפני הטיסה לחו"ל  מומלץ בחום  להיערך ולוודא מהם מספרי הטלפון של נציגות החברה בארצות אליהם נוסעים, במקרים רבים ניתן להיעזר בהם.

 מומלץ  להצטייד מראש במספר דברים על מנת שהסוכרת תלווה את הנסיעה ולא תהפוך לעניין העיקרי:

 

  1. חשוב להצטייד בכמות מספקת של אינסולין לכל תקופת הנסיעה.
  2. כדאי לקחת בנוסף לאינסולין הקצר בו משתמשים במשאבת האינסולין גם אינסולין ארוך טווח כך שבשעת הצורך ניתן יהיה לעבור ממשאבה לזריקות ללא בעיה.
  3. חשוב לשמור בכתב את ההנחיות של תוכנית האינסולין למשאבה, כמו גם את מינון האינסולין החלופי במקרה בו יש צורך לעבור לזריקות.
  4. חשוב לקחת כמות מספקת של ציוד למשאבת אינסולין, כדאי תמיד לחלק את הציוד בין מספר מזוודות ולא לשמור הכל במזוודה אחת.
  5. מומלץ להצטייד באישור  רופא  מטפל, המעיד כי הנך סוכרתי הנושא משאבת אינסולין ובו פירוט של סוגי האינסולין והמינונים. רצוי כמובן שהאשור יהיה בשפה האנגלית. רצוי להחזיק בארנק האישי את הכרטיס: " יש לי סוכרת"( גם באנגלית).
  6. לא לשכוח כמובן לקחת מכשיר מד למדידת סוכר , וכן ציוד לבדיקות שתן. שינויים רבים מתרחשים בעת נסיעות  וכדאי  לבצע מדידות תכופות, ולהצטייד במספיק מקלונים לבדיקה במד סוכר, טבליות גלוקוטאבס למקרה של  ירידה חדה ברמות הסוכר-היפוגליקמיה, וכמובן  גלוקגון למקרה חירום.
  7.  בטיסות ליעדים בחו"ל  הכרוכות  בהפרשי שעות גדולים, ייתכן שיהיו שינויים בזמני הארוחות ובשעות השינה בימים הראשונים, יש לתכנן עם הרופא המטפל את זמני ההזרקות בהתאם.

 

  1. לגבי חיסונים לחו"ל -קיימים יעדים בחו"ל בהם נדרש חיסון מיוחד, רצוי לשוחח עם הרופא המטפל. יש לזכור כי חלק מהחיסונים עלולים לגרום באורח זמני לסימפטומים של המחלה ובעקבות זאת לפגוע באיזון הסוכרת. לכן, עדיף לדאוג לחיסון כחודש לפני הנסיעה, כאשר נמצאים עדיין תחת השגחת הרופא האישי המטפל.

 

  1. מהו הציוד הנדרש לנסיעה? מומלץ לשאת בתיק שיהיה צמוד לילד  ולהורים בעת הנסיעה את הפריטים הבאים: ערכות עירוי למשאבת אינסולין, מד סוכר ומקלונים לבדיקת סוכר, דפי מעקב לבדיקת הסוכר בדם, טבליות סוכר או משקה מתוק, ביסקוויטים או חטיפים למצבי היפוגליקמיה ( ירידת סוכר חדה ומסוכנת). ערכת גלוקון למצבי היפוגליקמיה קשה( אובדן הכרה). יש לשמור בטמפרטורת החדר, עד 25 מעלות. כדאי להדריך חבר לנסיעה  כיצד להזריק את הגלוקגון בשעת הצורך. לחולי סוכרת נעורים מומלץ להצטייד בסטיקים לבדיקת אצטון בשתן.

 

  1. בזמן  הטיסה: אין לארוז את האינסולין במזוודה מאחר שהוא עלול לקפוא בתא המטען אלא  לקחת אותו בתיק האישי. רצוי להעביר מחצית מכמות האינסולין לרשותו של שותף לנסיעה, למקרה אבדן או גניבה.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו