איך להנציח את הרגע - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך להנציח את הרגע

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.05.2011

תמונה של ילד משחק היא תמונה טובה, אבל  לא מצוינת. השאיפה היא לתפוס את הרגע בו הילד בפעולה טבעית (משחק או אוכל) אך עדיין מביט למצלמה. ע"י קריאה ספונטנית שלנו לילד נשיג תמונה המנציחה אותו ברגע קסום של ילדים, במבט ישיר למצלמה. אנחנו תמיד נמסים ממבט ישיר של ילד.



מאת: ערן שמר מדריך צילום מקצועי, אתר "מורה פרטי"


איך להנציח את הרגע

 

 

מצלמה- השלב ראשון בדרך לתמונה המושלמת הוא להכיר היטב את הכלי איתו אנו מצלמים. חשוב לקרוא היטב את המדריך למשתמש, להכיר את הכפתורים על בוריים, גלגל בורר, השפעת הצמצם, מהירות התריס, תפקידו של  ה-iso, מה זה w.b  והשפעתו על התמונה.

 

רקע- תמיד נשאף להימנע מאחידות צבעי הבגד של הילד והרקע בו הוא מצולם (לדוגמה - במידה והרקע ירוק עדיף שהילד/ה ימנעו מללבוש בגדים ירוקים).

 

שעה- שעות הצילום הטובות ביותר הן שעות הבוקר המוקדמות או שעות אחר הצהרים. בשעות אלו השמש חלשה יחסית, הצללים אינם כהים, מה שייצור תמונה רכה ונעימה, כזו המתאימה לצילום של ילד מחויך.

 

שמש- עדיף למקם את הילד המצולם כאשר השמש מגיעה מהצד, לא עם הגב לשמש ולא עם הפנים לשמש. ברוב הצילומים בהם ילד יושב עם פנים לכיוון השמש, תאורת הפנים הטובה מגיעה יחד עם עיניים עצומות. מיקום הילד עם הגב לשמש יהפוך אותו לכהה מאד ביחס לתאורה שמאחוריו (ניתן לפתור בעיה זו בעזרת פלאש מילויי), לכן כשהדוגמן ניצב והשמש מגיעה מהצד זה הפתרון הפשוט.

 

קומפוזיציה- חשוב לדאוג לא 'לחתוך' איברים בצילום (ידיים, אצבעות, מרפקים, רגליים, קצה הראש וכו'). יחד עם זאת חשוב שהדמות לא תהיה קטנה ביחס לתמונה, אלא שתישאר דומיננטית ותתפוס חלק עיקרי ממנה.

 

גובה- צילום בגובה העיניים. ממש כמו צילום אדם בוגר, בו זווית צילום נמוכה מאדירה אותו וזווית צילום עליונה מקטינה אותו, גם בצילום ילדים לגובה הצילום יש משמעות גבוהה. כאשר נצלם את הזאטוטים מהגובה שלנו הם יוקטנו ויראו קטנים ולא משמעותיים, אז לא להתבייש להתכופף או לשכב על הרצפה כדי לצלם ילד ב'גובה העיניים'.

 

פוקוס- הפוקוס של המצלמה הוא על העיניים של הילד במטרה שהן תהיינה האלמנט החד בתמונה. מחקרים רבים מוכיחים כי צופה נמשך לראות את העיניים של המצולם ואם הן לא חדות- התמונה פחות טובה בעיניו.

 

אווירה- תמונה של ילד משחק היא תמונה טובה, אבל  לא מצוינת. השאיפה היא לתפוס את הרגע בו הילד בפעולה טבעית (משחק או אוכל) אך עדיין מביט למצלמה. ע"י קריאה ספונטנית שלנו לילד נשיג תמונה המנציחה אותו ברגע קסום של ילדים, במבט ישיר למצלמה. אנחנו תמיד נמסים ממבט ישיר של ילד.

 

בימוי- תמונת ילדים טובה היא תמונה טבעית. אם נבקש מהילד לחייך ניצור תמונה מאולצת ולא טבעית. התנהגו כ"בלשים", תעקבו אחרי הילד, דברו איתו, תצחיקו אותו ו...ברגע המתאים לחצו על הקליק.

 

כמות- תיהנו מיום הצילום וצלמו הרבה תמונות. עדיף להחזיק ביד סט של תמונות לסינון מאשר להתחרט על עוד תמונה אחת שלא צילמתם.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו