ביטוח בריאות לילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

ביטוח בריאות לילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.06.2012

ביטוח בריאות מעניק לכם שקט נפשי וידיעה שילדיכם מכוסים בכל מצב. לפניכם מדריך קצר המפרט את נבכי התחום ומסביר מדוע חשוב לערוך ביטוח בריאות לילדים ולמה כדאי לשים לב. 



 

מאת: רוסנה ברגהוף

 


ביטוח בריאות לילדים

ילדינו הם הדבר החשוב לנו מכל – מרגע לידתם אנו דואגים לכל צרכיהם: שמיכה חמה, אוכל מזין, חינוך ובריאות. רובנו מתקשים לחשוב על הרגע בו לאחד מילדינו יאונה חלילה דבר מה – יחלה בשפעת, ייפול מהאופניים או יזדקק לטיפול רפואי. בדיוק בשביל המצבים הללו כדאי לוודא שילדיכם מבוטחים בביטוח בריאות המעניק לכם שקט נפשי וידיעה שאתם מכוסים בכל מצב. לפניכם מדריך קצר המפרט את נבכי התחום ומסביר מדוע חשוב לערוך ביטוח בריאות לילדים ולמה כדאי לשים לב. 

 

אילו סוגי ביטוחים קיימים?

בישראל קיים חוק בריאות ממלכתי, הקובע כי לכל אדם – תינוקות, ילדים ומבוגרים – ניתן ביטוח בריאות באמצעות אחת מקופות החולים. דמי הביטוח נגבים מתוקף החוק, והכיסוי של ביטוח זה אחיד עבור כולם. סל השירותים שמקבלים האזרחים קרוי "סל הבריאות" ובו נכללים הטיפולים והתרופות להם זכאי הציבור. קופות החולים מציעות למבוטחיהן שירותים בתשלום נוסף, הקרויים "שב"ן" – שירותי בריאות נוספים, ובהם נכללים טיפולים ותרופות שאינם בסל הבריאות הממלכתי האחיד. מלבד ביטוח הבריאות הממלכתי מכוסים ילדים הלומדים במערכת החינוך בביטוח תאונות תלמידים. פוליסות הביטוח האלו אינן מכסות את כל מגוון המצבים הרפואיים הצפויים, ועל כן חברות הביטוח מציעות ביטוח בריאות פרטי – זהו ביטוח בריאות המשלים את הביטוח הבסיסי, וכולל שירותים נרחבים ברמה גבוהה.

 

מה מכסה ביטוח הבריאות הפרטי של ילדינו?

ישנן תכניות רבות של ביטוח רפואי פרטי, ואלו כוללות מרכיבים שונים. שלוש דוגמאות לכך הם כיסויים למקרה של צורך בהשתלת איברים בארץ או בחו"ל, כיסוי למקרה של ניתוחים פרטיים וכיסוי למקרה של מחלה קשה. ביטוח השתלות פרטי מעניק אפשרות לקיצור התור על ידי השתלה בחו"ל, כיסוי עבור מקרים שבהם נדרשת תקופת אשפוז והמתנה ארוכה בבית חולים בחו"ל, וכן עבור הוצאות הניתוח היקרות. כיסוי ניתוחים מאפשר בחירת מנתח פרטי, אשפוז בבית חולים פרטי או טיפולים חדשניים שאינם כלולים בסל הבריאות הממלכתי.

כיסוי ביטוחי למקרה של מחלה קשה מעניק סכום כסף מיידי וחד פעמי לשם הסתגלות בתקופה הראשונה שלאחר גילוי המחלה. זוהי תקופה בה לעתים אחד ההורים מפסיק לעבוד וכן מתרבות ההוצאות ונדרשים טיפולים יקרים. כמו כן, ביטוח תרופות עשוי להועיל במקרים בהם נדרשים לקבלת תרופות יקרות שאינן כלולות בסל הבריאות, ועלותן ללא הביטוח עלולה להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים בחודש. תכניות ביטוח פרטי נוספות משלבות כיסויים למקרים ייחודיים האופייניים לגיל, למשל ביטוח ספורט אתגרי לבני נוער העוסקים בגלישה או סנפלינג או כיסוי להוצאות בגין היעדרות מבחינת בגרות או בדיקה אצל דיאטנית.

 

נקודות חשובות לתשומת לבכם בעת עריכת ביטוח לילדים

כאשר אתם רוכשים ביטוח בריאות לילדיכם שימו לב לנקודות הבאות:

-          מהו משך תקופת האכשרה? חשוב לדעת, למשל, כי יש חברות ביטוח שבהן ניתן לצרף תינוק עם לידתו, ואחרות בהן ישנה תקופת אכשרה בת 3 חודשים טרם ניתן לערוך פוליסה.

-          מהם הסעיפים השונים המותאמים במיוחד לילדים? למשל – האם הביטוח כולל טיפולי שיניים? עד איזה גיל?

-          האם תוכלו לקבל הנחה או דמי תשלום מופחתים עבור צירוף ילדיכם הנוספים להסדר? האם ניתן לקבל פוליסה בעלות קבועה לכל החיים?

-          האם ניתן לכלול בביטוח כיסוי רפואי לתקופות שהייה ממושכות בחו"ל – למשל בעת יציאה לסאמרסקול או כאשר המשפחה נוסעת לרילוקיישן מטעם העבודה?

-          האם הסדר הביטוח שלכם קובע פיצוי בלבד (תמורה כספית כנגד הוכחת הוצאה בפועל) או שיפוי?

 

והעיקר – הבריאות!

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו