חופשה עם ילדים - הטיפים שעושים את ההבדל - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חופשה עם ילדים - הטיפים שעושים את ההבדל

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.07.2017

תכנון של חופשה משפחתית הוא עניין מורכב מכפי שנהוג לחשוב. הפתרון הוא להתחיל לתכנן 9 חודשים מראש, לטוס בשעות הלילה ולא לשכוח להתייעץ עם הילדים. הנה המדריך המלא



חופשה עם ילדים - הטיפים שעושים את ההבדל
בשנת 2016 נרשם שיא במספר היציאות של ישראלים לחו"ל. מגמת העלייה הזו התחילה כבר ב-2013 ועם תחילת רפורמת "שמיים פתוחים", אך נדמה שהיא לא עומדת להפסיק. לראייה, תנועת הנוסעים מנתב"ג ב-2015 למשל הגיעה ל-15.6 מיליון ובשנה החולפת היא עלתה בעוד 10%. 
 
אמנם אין על כך נתונים רשמיים, אבל סביר מאוד להניח שחלק גדול מהטסים לחו"ל היו הורים עם ילדים. השאלה המתבקשת היא מה צריך לעשות כדי להתמודד עם האתגר המורכב של חופשה משפחתית. כל מי שתכנן אי פעם חופשה מן הסוג הזה יודע שעליו לקחת בחשבון שורה ארוכה של שיקולים, אך רק מעטים מצליחים להתמודד עם העומס. הפתרון הוא כמו תמיד הכנה יסודית של שיעורי בית והיכרות עם מספר כללי המפתח.
 

9 חודשים לחופשה המושלמת: למה כדאי לתכנן מראש?

הטיפ הכי חשוב הוא להתחיל לתכנן את החופשה לפחות 9 חודשים לפני הנסיעה עצמה. כך אפשר להשאיר מספיק זמן לשינויים והתאמות, להחליט לאיזה יעד טסים רק אחרי שבודקים את כל הפעילויות והאטרקציות באזור ואפילו חוסכים בהוצאות. אם מתכננים את החופשה המשפחתית מספיק זמן מראש, קל יותר לבחון את אפשרויות הלינה והשכרת הרכב ולבדוק לאיזה אזור קולינרי כדי להגיע על מנת שגם הילדים יסכימו לאכול. 
 
טווח זמן של 9 חודשים מראש מומלץ לכל סוגי החופשות והיעדים. הוא מאפשר בחירת טיסות בשעות נוחות עבור ההורים והילדים, מבטיח שיישארו מספיק מקומות שווים ועוזר לשמור על מסגרת התקציב בהזמנת חדרי מלון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הזמנת טיסות ברגע האחרון היא ממש לא האופציה המשתלמת ביותר – בעיקר אם מתכננים לצאת לחופשה עם הילדים וכאשר אין מקום לטעויות מיותרות.
 
השנה למשל הפכה מיאמי לאחד היעדים המומלצים ביותר לחופשה משפחתית, בדיוק בגלל העובדה שניתן להזמין אליה טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון.
חברת אל על פתחה קו חדש של טיסות למיאמי במחירים נמוכים ב-40% בהשוואה לחברות אחרות, וכך היא מעניקה הזדמנות לנחות בעיר תוססת ומלהיבה. 
 
במיאמי יש אטרקציות לכל הגילאים. אפשר להתחיל את הביקור עם טיילת אושן דרייב, להמשיך לשכונת "הוואנה הקטנה" לארוחת צהריים משפחתית וצבעונית ולהקדיש את הימים האחרונים לאזור "סאנרייז" בצפון העיר שבו נמצאים מרכזי הקניות הכי משתלמים בארצות הברית. תמיד יש מה לעשות במיאמי והטיסה הישירה מקלה על הורים שמפחדים מהמרחק.
 

טיסה לילית והתייעצות עם הילדים

טיסה ישירה היא כמובן המפתח לחופשה מוצלחת, אבל חשוב גם לתכנן את שעת ההמראה והנחיתה. הכי טוב לטוס עם הילדים בשעות הלילה ולהגיע כשהם רעננים ומוכנים לפעולה. טיסה בשעות הלילה עשויה להיות יקרה יותר לעומת האלטרנטיבות, אבל היא מעניקה להורים הרבה שקט נפשי ולכן משתלמת. 
 
חוץ מזה, כדאי לערב את הילדים בתהליך קבלת ההחלטות ולגרום להם להרגיש חלק מהחופשה עוד לפני שמגיעים לשדה. זה חשוב בעיקר ביעדים רחוקים ובחופשות ארוכות, אך רלוונטי גם בסוף שבוע קצר באירופה. 
 
התייעצות עם הילדים עוזרת לבחור אתרים שהם יאהבו ולשמור על מינון נכון של אטרקציות. בנוסף, ילדים שמגלים מעורבות יהיו מספיק כנים להגיד להורים מתי הם אוהבים מקום מסוים. גמישות היא חלק חשוב מהטיול כי לא חייבים לעזוב במהרה רק כדי להספיק לאטרקציה מסוימת שמופיעה בתכנית המקורית. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו