טרנד חדש שיחזור צילומים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טרנד חדש שיחזור צילומים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.12.2011

טרנד חדש של שיחזור צילומים סוחף את ההורים שנוברים באובססיה בצילומי הילדות שלהם ושל ילדיהם.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, או הזמנה מקורית – לבת/בר מצווה, לחתונה, או אפילו למסיבת יום ההולדת של הילד? או סתם להעלות תמונות  מקסימות לפייסבוק... אתם מוזמנים לקרא את הכתבה.



מאת: יעל סנדלר


טרנד חדש שיחזור צילומים

מהו שיחזור צילומים, ואיך עושים שחזור צילום – צעד אחרי צעד.

טרנד חדש של שיחזור צילומים סוחף את ההורים שנוברים באובססיה בצילומי הילדות שלהם ושל ילדיהם.

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, או הזמנה מקורית – לבת/בר מצווה, לחתונה, או אפילו למסיבת יום ההולדת של הילד? או סתם להעלות תמונות  מקסימות לפייסבוק... אתם מוזמנים לקרא את הכתבה.


בעבר שיחזור צילומים  היה שיחזור הצילום בעבודת יד. שחזור צילומים הוא לא מושג שהכרתם פעם של שיחזור צילום קיים, שמתקנים אותו והופכים אותו לצילום ברור יותר, או מתקנים חלקים שחסרים בו. הקלות הנפלאה של תוכנות עיבוד גראפי השתלטו בקלות על המקצוע הזה, והכחידו אותו כמעט לגמרי.

טרנד שיחזור צילומים של שנת 2011

שיחזור צילומים זהו טרנד חדש שכל הרעיון בו הוא לקחת צילום, ולחזור בדיוק על הצילום, לאחר כמה שנים. הרעיון שבו מתקבל צילום אחד מקורי בו הילד בן החמש,  לובש סרבל על רקע שטיח, ובצילום המשוחזר, הילד כבר בן שלושים לובש סרבל גינס דומה מאוד, על רקע אותו שטיח.

כמובן שניתן לשחזר כל תמונה, אבל יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם בבחירת הצילומים, כדי שהשיחזור יראה אמין, ותוכלו להציג את הציור המקורי ואת השיחזור ולמראית עין, הצילום יראה אותו צילום.

כדי לשחזר בעצמכם צילומים שלכם, אתם צריכים לדפדף ולעלעל באלבומי התמונות הישנות שלכם, או אם נולדתם לשנות האלפיים, לדפדף בין התמונות הממוחשבות שלכם.

זה הזמן לשפוך על השולחן את אוסף התמונות הישנות, ולהביא לסלון את אלבומי התמונות המצהיבים מילדותכם, ואולי גם להדפיס כמה תמונות מהמחשב, כדי להחליט האם הן מתאימות לכם לשיחזור.

כדי לשחזר תמונה אתם צריכים אותה מול העיניים בכל זמן השחזור, לכן, אל תתעצלו להדפיס אותה.. אלא אם אתם מצוידים במחשב נייד, והוא יכול להיות ליד המצלמה כל זמן שבו אתם משחזרים את הצילום שבחרתם...

איזו תמונה מתאימה לשיחזור?

1.       הבדל של כמה שנים מהצילום שתצלמו היום

בחרו תמונה שפער השנים יהיה גדול. תוכלו לבחור פער שנים של עשרים שנה, למשל אם אתם בני ארבעים, בחרו תמונה שאתם בני עשרים. אם אתם רוצים לשחזר תמונה של ילדיכם בחרו פער של כמה שנים, תלויי בגיל הילד. לילד בן שנתיים אפשר לשחזר תמונה כאשר היה תינוק – אם הילד שלכם יסכים לשתף איתכם פעולה.

אבל אל תבחרו פער קטן מדי – ילדה בת עשר ובת אחת עשרה נראית כמעט אותו הדבר.

כל הקסם בשיחזור צילומים, שהתמונה נראית ברגע הראשון בדיוק אותה תמונה, ורק במבט שני ועמוק יותר, התמונות נראות שונות, כיוון שהילד המצולם בה – מצולם בהבדל של כמה שנים.

2.       תמונה שהשיחזור שלה אפשרי

בחרו תמונה שהשיחזור שלה אפשרי, ושיהיה לכם קל לשחזר אותה.

מיקום התמונה:

בחרו בתמונה שצולמה בארץ קרוב לבית שלכם.

אין טעם למשל לבחור בתמונה שצולמה בחופשה בדיסנילנד או בהולנד, או בתמונה שצולמה בקיץ בחוף הים כשמזג האוויר בחוץ קפוא . לכן, בחרו בסביבה הקרובה אליכם.

הקפידו על עונה דומה, אם הצילום צולם מחוץ לבית, או בתוך הבית במידה ונעזרתם באביזרים שונים.

בחרו בצילום בבית או בחוץ שצולם בעונה דומה. למשל אם עכשיו בחורף תבחרו לשחזר תמונה של ילד המציץ משמיכת פוך, לא תצטרכו להפוך את כל הארונות כדי לחפש שמיכה כזאת.

3.       בחרו באביזרים שעדיין נמצאים אצלכם

חפשו תמונה בה הדברים המצולמים בתמונה עדיין נמצאים אצלכם: הדובי בתמונה עדיין נמצא בבית. הציפה של השמיכה נמצאת אצלכם בארון. וכ"ו.

4.       חפשו תמונות שקל לחזור ולשחזר את התנוחה בהם המצולם נמצא.

תנוחה קלה לשיחזור חשובה בעיקר עם ילדים קטנים, שיהיה להם קשה לחזור על תנוחה מורכבת, שלא תראה מדויקת בתמונות והשיחזור לא יהיה שווה.

התנוחות שהכי קל לשחזר הן תנוחות של שכיבה או ישיבה על כיסא. תנוחות שהכי קשה לשחזר הן תנוחות מורכבות בהן הידיים מונפות כלפי מעלה, הרגליים מונפות באוויר,  עמידה על רגל אחת וכ"ו.

הוראות כלליות לשיחזור תמונה:

נסו לשחזר את התמונה  באותה מצלמה שצילמתם את התמונה הראשונה אותה אתם רוצים לשחזר.

בכל זמן השיחזור התמונה אותה בחרתם אמורה להיות נגד עינכם, אתם מביימים אותה מחדש, ומנסים לתפוס את אותה זווית צילום בדיוק. היום קל יותר לעשות זאת, תוכלו תמיד להשתמש בתיקון תמונה ולחתוך מעט את התמונה אם לא הצלחתם לדייק.

כדי להצליח בשיחזור תמונה – בחרו מראש 2-3 צילומים. נסו לשחזר = להעתיק את התמונה בדיוק בצילום מחודש. אחרי שתראו את התוצאות, תכלו לבחור את התוצאה המוצלחת ביותר.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו