מה עושים בחופשת חנוכה עם ילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מה עושים בחופשת חנוכה עם ילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.11.2011

חופשת חנוכה מתקרבת ועמה גם השאלה: מה עושים עם הילדים במשך שמונה ימים? חג החנוכה עמוס במגוון פעילויות לילדים: מופעים והצגות, סדנאות יצירה במוזאונים, אטרקציות, סיורים וטיולים למשפחות ועוד.  הנה כמה אירועים ורעיונות לפעילות לכבוד החנוכה.



מאת: רוסנה ברגהוף

 


מה עושים בחופשת חנוכה עם ילדים

חופשת חנוכה מתקרבת ועמה גם השאלה: מה עושים עם הילדים במשך שמונה ימים? חג החנוכה עמוס במגוון פעילויות לילדים: מופעים והצגות, סדנאות יצירה במוזאונים, אטרקציות, סיורים וטיולים למשפחות ועוד. בחגים המגוון מאד מפתה ולעיתים קצת מקשה על הכיס. טוב לזכור שהרבה סבים וסבתות ישמחו לצאת עם הנכדים למופעים או למוזיאון וגם לתת הלוואות או מתנות לכבוד החג. הנה כמה אירועים ורעיונות לפעילות לכבוד החנוכה:

 

 

הצגות ילדים

חג חנוכה עשיר במגוון הפקות והצגות ילדים. רק לפני שאתם בוחרים הצגת ילדים, בדקו גם מה המסר החינוכי שהיא מעבירה. הנה על קצה המזלג, כמה מהאפשרויות השנה: הפסטיגל, שהפעם מבוסס על שירים של אריק אנשטיין והתפאורה מנסה לדמות את העולם הדיגיטלי של משחקי המחשב; סינדרלה, מופע של הבלט הישראלי; מומנטיטו- מופע מוזיקלי המשלב טכנולוגיה ייחודית, הומור ויצירתיות; שודדי הקריביים- המסע לאיי המטמון; טררם קידס וכוח המשאלות- מופע טיפוף שמעביר לילדים את המסר שאם רק יאמינו בעצמם, המשאלות שלהם יתגשמו; שובו של הגי'ני- מחזמר שממשיך את עלילות  אלאדין בימינו; פסטיבל בובה של תאטרון הקרון- מגוון הצגות תאטרון בובות לילדים; מותק של פסטיבל- להציל את ממלכת הצעצועים ועוד.

 

השנה, משפחות הגרות בפריפריה יוכלו ליהנות מהפרות של המאבק החברתי: מאות אלפי כרטיסים להצגות ילדים יחולקו בחינם במהלך חג החנוכה. עבור הילדים הכניסה תהיה בחינם, ואילו ההורים המלווים ישלמו מחיר סמלי של 10-20 שקלים. ההחלטה באה להקל על המעמסה הכלכלית שנוצרת בחנוכה- הצגות ילדים זה עסק יקר שאינו מתאים לכל כיס. כיצד נהנים מההטבה? יש להזמין כרטיסים מראש באמצעות מחלקת תרבות של הרשות המקומית או האזורית בה אתם גרים. במבצע משתתפות 100 הצגות, ביניהן: הכבש הששה עשר, אלאדין ומנורת הקסמים, זרעים של מסטיק, כשהכריש והדג נפגשו לראשונה, בילבי, המפוזר מכפר אז"ר, הרפתקאות פינוקיו ועוד. בין הישובים שיהינו מההטבה המיוחדת: עכו, נהריה, מרום הגליל, עמק יזרעאל, צפת, קריית ביאליק, יוקנעם, בקעת הירדן, טבריה, כרמיאל, קריית אתא, מגדל העמק, חדרה, גדרה, נתניה, ירושלים-גילה, קריית מלאכי, רחובות, לוד, אשדוד, אשקלון, גן יבנה, קריית גת, שדות נגב, שדרות, ערד, אילת ועוד.

 

מוזאונים

ניתן לנצל את חופשת החג גם לביקור מעשיר במוזאון. חלק מהמוזאונים אף מציעים פעילויות מיוחדות לילדים במהלך חופשת חנוכה.

לדוגמה, מוזאון תל-אביב לאמנות יציע סדנאות יצירה ברוח החג לילדים מגיל 7 עד 12: ציור, פיסול ותאטרון צלליות. במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב יתקיימו הפעלות שונות לילדים ברוח החג- יצירת ויטראז' של חנוכיה צבעונית, שחזור נס כד השמן ועוד. במוזאון הילדים בחולון תוכלו ללמוד שירים בשפת הסימנים וליהנות מעוד סדנאות יצירה ומשחקים מאתגרים. בנוסף, תוכלו לבחור בין מגוון רחב של מוזאונים על-פי תחום העניין שלכם - החל ממוזאון המדע בירושלים ועד למוזאון אמנות יפנית בחיפה.

 

טיול משפחתי

סיור חנוכיות בסמטאות צפת, "חפש את המטמון" בכרמים של קיבוץ יראון שבגליל (חינם!), נופש באילת ברגע האחרון, פיקניק בפרק לאומי או טיול באחת משמורות הטבע - אתם רק צריכים לבחור. אם נזכה השנה למזג אוויר יפה בחג, מומלץ לנצל את החופשה ולצאת אל הטבע. קיימים מגוון מסלולי טיול המתאימים למשפחות- פרק תימנע, תל יודפת ושמורת הר עצמון, יער להב, נחל צלמון, גן הלאומי עין עבדת, נחל חלילים ועוד רבים אחרים.

 

פעילות ביתית

לא צריך לנסוע רחוק או לבזבז הרבה כסף כדי ליהנות מחופשת החנוכה. זמן איכות עם הילדים ניתן ליצור גם בבית: בניית חנוכייה מחומרים ממוחזרים, הכנת סופגניות יחד עם הילדים, הרכבת סביבונים מדיסקים ממוחזרים, יצירת נרות חנוכה ופיסול משעווה ועוד. אם אתם יצירתיים, תנו יד חופשית לדמיון שלכם. אפשר להכין יחד צעצועים אקולוגיים, כגון בובות מעיסת נייר או מגרביים ובדים ישנים. תוכלו אפילו ליצור תאטרון בובות, לכתוב יחד עם הילדים סיפור ולהכין הצגה משעשעת. אפשר גם להזמין הביתה חברים עם ילדים- לפעמים ילדים לא צריכים הרבה, רק אחד את השני והחגיגה מתחילה. אם יש לכם גינה ביתית, חופשת חנוכה יכולה להיות זמן טוב לשתול ולזרוע ירקות בגינה יחד עם הילדים. הפכו את הילדים לשותפים לעשייה: בין אם אתם רוצים לעצב מחדש את הבית או להכין עוגת שוקולד, תופתעו לגלות שהם ישמחו לעזור.

 

פרטים על כל האפשרויות ריכזנו עבורכם במדור פעילויות לילדים. תוכלו למצוא שם מידע על: מופעי חנוכה, פעילויות לכל המשפחה, חינם בקניונים ועוד...




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו