מחקרים מצביעים על קשר בין הפלרת מי שתיה לפגיעה במח - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מחקרים מצביעים על קשר בין הפלרת מי שתיה לפגיעה במח

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.10.2012

מחקרים שהתפרסמו לאחרונה (14/09/2012) מצאו שהפלרת מי השתיה מובילה לירידת ה-iq, אפילו בריכוזים הנחשבים "בטוחים".



מאת: לוטי זילברמן מהנדסת כימיה תואר שני עם התמחות בתרופות וטוקסיקולוגיה כימית (רעלים)

 


מחקרים מצביעים על קשר בין הפלרת מי שתיה לפגיעה במח

 מחקרים שהתפרסמו לאחרונה (14/09/2012) מצאו שהפלרת מי השתיה מובילה לירידת ה-iq, אפילו בריכוזים הנחשבים "בטוחים". במאמר שסקר 34 מחקרים נמצא ש"הפלרת" המים מורידה את ה-iq של בני אדם. בתריסר מחקרים אחרים נמצא קשר ישיר עם ירידה ביכולת הלמידה, פגיעה בזיכרון, פגיעה בתפקוד המוח, פגיעה במוח של עוברים ושינוי בתפקוד של בלוטת התריס. חלק מהמחקרים נעשו בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרוורד בארצות הברית.

 

יש לזכור שהפלרת מי השתייה לא מתבצעת באמצעות חומרי גלם ברמת ניקיון של תעשיית התרופות אלא מפסולת תעשייתית של תעשיית הפוספטים. לכן ההרכב משתנה מיום ליום בהתאם לתכולת הפסולת. באופן כללי יחד עם הפלואורידים מגיעים עוד הרבה חומרים מזיקים למי השתיה, כגון עופרת, קדמיום, ארסן, ניקל, רדון ועוד.

 

בעשורים האחרונים התפרסמו מחקרים רבים בהם מזהירים מהנזק שהפלרת המים גורמת לאנושות. מחקרים אלו נמסרו גם למשרד הבריאות בארץ, למשרד לאיכות הסביבה לאירגונים סביבתיים, משרד המדע, האגודה למלחמה בסרטן ועוד, נתקלנו באדישות מוחלטת.

תוצאות המחקרים לא אמורים להוות הפתעה לרשויות בארץ כיוון שגם בנושאים אלו מסתבר שיד ימין לא יודעת מיד שמאל. כל החומרים המוספים למים נמצאים ברשימת הכימיקלים המסוכנים כפי שהוגדרו בחוק "החוק (תשנ"ג) לכימיקלים מסוכנים ומסרטנים".

 

לפי מחקר שנעשה  בגרמניה הסיליקופלארידים (הפלוריד המוסף למי השתיה) בשילוב עם יתר החומרים הנמצאים במים יוצר תופעת הגבר (סינרגיזם) לפיה הרעילות של קוקטייל המרכיבים גבוהה יותר מכל אחד מהמרכיבים בנפרד. זו תופעה מוכרת בפארמקולוגיה וטוקסיקולוגיה כימית.

 

חומרים רעילים שונים כמו מתכות כבדות מצטברים בגוף ולא מתפנים כלל או במידה מועטה. לכן למעשה אין סף בטוח לחשיפה לחומרים אלו וההצטברות לאורך זמן תלויה במידת השתיה (חשיפה יום-יומית) והרכב הפסולת שהוספה למים.

 

הרעלת האוכלוסיה דרך מי השתייה מקשה מאד על רופאים לגלות את המקורות של מחלות. אפשר לראות בהפלרה סוג של טיפול שנכפה על האוכלוסיה ללא נטילת אחריות. כיום מקובל בעולם הרפואה שלפציינט יש זכויות ולא ניתן לאלץ אותו לקבל טיפול רפואי ללא הסכמה. הפלרת המים מתבצעת בכפייה, ללא מתן זכות בסיסית לכל אדם לבחור האם הוא מעוניין בטיפול זה או לא.

 

קופת חולים כללית פרסמה עלון בשם: "דעו זכויותיכם כמטופלים". אחד הסעיפים המרכזיים נוגע להסכמת הפציינט לטיפול: "טיפול רפואי ינתן לאדם רק לאחר שנתן לכך הסכמתו, כלומר, לאחר שניתן לו המידע הקשור לאבחנה, נוחות הטיפול הרפואי המוצע, סיכוי הצלחת הטיפול, הסיכונים בטיפול זה, הסיכויים של טיפולים רפואיים חלופיים והסיכונים בהעדר הטיפול". האם משרד הבריאות מכיר בזכויות החולה?

 

לאחרונה היתה סערה בעקבות תחקיר תוכנית כלבוטק, לפיה סירים מסויימים מהווים סיכון לציבור כיוון שהם מכילים עופרת וקדמיום. אין ספק שאלו מתכות רעילות, אך הרעילות התבטאה רק כשגרדו בכוח את דפנות הכלי, ולא בשימוש סביר. למרות זאת ההד התקשורתי היה נרחב ואנשים רבים חדלו מלהשתמש בסירים אלו. זו דוגמה לכך שאנשים יכולים לבחור האם הם רוצים או לא רוצים להשתמש בסירים שאולי מהווים סיכון בריאותי. האם יש לנו את הזכות לבחור את מי השתיה ללא תוספת חומרים רעילים האלה שנמצאים מים?

 

זה כמעט בלתי נתפס איך קבוצה קטנה של בעלי תפקידים במשרד הבריאות לוקחת על כתפיה את האחריות על הרעלה שיטתית של העם ומבלי לתת לאוכלוסיה יכולת להתגונן.

 

מדוע מפלירים את מי השתיה? הטענה המקובלת היא לצורך מניעת עששת. האם עששת היא הבעייה הרפואית המרכזית במדינת ישראל? האם הטיפול הצליח להפחית את שיעורי העששת? האם נבדקה עלייה בשכיחות מחלות אחרות מאז שהחל תהליך הפלרת המים? עוד לא שמעתי על הצלחה, אבל הנזקים מתרחשים מדי יום. יום יבוא וכל בעלי התפקידים במשרד הבריאות שאחראים למחדל הזה יעמדו לדין, הם וספקי הפסולת.

 

לסיכום משקיעים הרבה במחקרים, אך ההשכל הישר מבין שאם מכניסים סוכר למים, הם מתוקים, אם מכניסים מלח, הם מלוחים, ואם מכניסים רעל המים "מורעלים"!!!!.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו