נתקעתם עם הילד בעבודה? איך תעסיקו אותו?? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

נתקעתם עם הילד בעבודה? איך תעסיקו אותו??

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.08.2011

החופש הגדול אך הסתיים וכבר אנו מתקרבים לחופשת החגים, אם נתקעתם בלי סידור לילדים ואתם חייבים להגיע לעבודה, או אם אתם עובדים מהבית ואתם זקוקים לכמה שעות שקט, להלן כמה רעיונות שאולי יקנו לכם כמה שעות עבודה אפקטיביות.



מאת: יעל סנדלר


נתקעתם עם הילד בעבודה? איך תעסיקו אותו??

הילד חולה? הילדים בחופשה? לוקחים איתכם את הילדים לעבודה, או ללימודים? איך להעסיק את הילדים  כדי שגם אתם תוכלו לעבוד או ללמוד.

ראשית, אם אתם סטודנטים, ואין לכם בררה לגרור איתכם את הילדים לאוניברסיטה או למכללה, כדאי מראש להירשם למכללה דתית, שם יקבלו בהבנה את הילדים הנגררים אחריכם לשיעור, אבל אל ייאוש, גם למצבים האלה יש לנו פיתרון.

חשוב לזכור, ילדים חשים הכל. אם תחבקו אותם ותאהבו אותם, הם יתנו לכם בין לבין לעבוד שעה, ויזדקקו לחיבוק הבא ולתשומת לב קצרה עד שישחררו אתכם לעוד שעת עבודה. אם תתייחסו אליהם בתור מטרד, ותשדרו להם לחץ ומצוקה שלכם, רוב שהסיכויים שהלכו לכם שעות העבודה שתכננתם לעצמכם.

כדאי ללמד כבר מגיל צעיר את התינוק להעסיק את עצמו. לתת לתינוקות מגיל שנה מרחב מחייה כאשר הם עסוקים בעצמם ולא לנסות לעניין אותם או לשחק איתם, כאשר הם זקוקים למשחק ולחקירה בשקט שלהם. זה משתלם לאורך זמן. התינוק לומד שההורה אינו צוות הווי ובידור, ושהוא יכול להיות עסוק וההורה אינו מפריע לו עד שמבקש שוב את תשומת לב ההורה.

אם לא תכננתם זאת מראש ואתם נאלצים לקחת את ילדכם לעבודה אלה העצות שלנו:

תיק קסמים

תנו לילד למלא את תיק הקסמים (תיק העגלה, או תיק הגן), בדברים שיכולים להעסיק אותו בזמן שאתם עובדים. קוביות לגו, בובות מיניאטוריות ועוד יתקבלו בשמחה רבה. אל תשכחו להכניס לתיק כריך ושתייה. אין דבר יותר מבאס מילד שצורח שהוא רעב אחרי חצי שעה שאתם מגיעים למשרד. זה לא חינוכי, אבל שתי סוכריות על מקל יעזרו להעביר רגעי משבר בעבודה.

מחשב

במקום העבודה יש בדר"כ מחשב פנויי. גם באוניברסיטאות ובמכללות יש מחשבים וכיתות מחשבים. הדביקו את הילד שלכם למחשב, אפשר גם בספרייה. הסבירו לסובבים אותו את מצבכם הקשה, שנשארתם ללא סידור, ותקוו למשהו שמוכן לפרוס עליו חסות. הכינו מראש אוזניות כדי שלא כולם ישמעו את אתרי הילדים בקולי קולות. ואל תשכחו לצאת מדי פעם לראות שהילד מסתדר.  בספריה אמנם לא ניתן לאכול, אבל אם תציידו את הילד עם בקבוק מים, אני מניחה שלא יגידו לו מילה רעה.

דבקיות

איזה יופי של מוצר, מי שהמציא את הדבקיות האלה פשוט גאון. חבילת דבקיות תספק ציור בהמשכים, בתנאי שהכנתם מראש טושים כמובן.

שולחן אור – מאפשר להעתיק כל דבר.

קחו ציור מתוך צילום, הניחו עליו דף לבן של המחשב, והדביקו את שניהם לחלון בשעת הצהריים, האור שישתקף בחלון יחשוף את הציור מתחת, והילד יעתיק ויצייר כמעט בעצמו את סמל קבוצת הכדורגל האהובה עליו, או כל דבר אחר שתדפיסו מהמחשב, ויהיה מאוד גאה בעצמו.

שליח

ילדים מאוד אוהבים תעסוקה. תכירו את השליח החדש של המשרד. הילד יכול להיות אחראי על חלוקת עלונים, הכנת משלוחים,  יעבור מחדר לחדר, יביא יחזיר יעביר דברים, ויפריע לכולם שווה בשווה ולא רק לכם...

עזרה בעבודות משרד

הכנסת מכתבים למעטפות וסגירתם – אין דבר משעמם מזה. אבל אם תגידו לילד שלכם שעל כל עשר מעטפות שהוא כורך בגומייה, ועל כל עשר מעטפות מודבקות הוא יקבל 3 שקלים. זה כבר יהפוך להרבה יותר מעניין. בתנאי שבסוף העבודה תעצרו בקניון הסמוך, ותאפשרו לילד לקנות "בכסף שלו" את הדברים שהוא רוצה. יהיה לו למה לחכות בעבודה.

עזרה במשרד

בדקו מסביב. האם הילד יכול להשקות את כל העציצים במשרד? לסדר ארון במשרד – גם אם תצטרכו לסדר אותו שוב למחרת.

מה לא לעשות

כשאתם לוקחים ילד למשרד או ללימודים - מה לא לעשות:

בטיחות

המשרד אינו מיועד לילדים, וגם לא המכללה או האוניברסיטה. בדקו האם יש חומרי ניקויי או דברים מסוכנים לילדים והרחיקו אותם מהם.

טיפקס – זה לא משחק. הריח שלו חריף והוא יכול להיות חומר מסוכן לילדים.

גריסה – מגרסות אינן משחק ילדים. תרחיקו את הילדים ממכונות שעלולות לגרום לאסון, ואינן מיועדות לילדים.

חפצים קטנים – מסוכנים לילדים בני חמש – אל תתנו לילדים למיין ולסדר חלקים קטנים, ופריטים קטנים.

עידוד:

תעודדו את ילדכם ותגידו לו כמה הוא גדול, וכמה הוא נפלא שהוא מחזיק מעמד שעה או שעתיים לבד. תגידו לו שאתם יודעים שהוא היה רוצה להיות עכשיו במקום אחר, אבל כל הכבוד לו שהוא מבין ומתנהג כמו גדול. אל תגערו בילד שלכם, הוא משתדל, גם אם הוא לא מצליח.

טאקט

רגע לפני שאתם נכנסים למשרד, או יוצאים ללימודים, תסבירו לילד שלכם מהו טאקט, ומה לא אומרים לבוס או למרצה שלכם. בקיצור את כל מה שאתם חושבים עליהם בבית  שלא ממש יספר.. וגם רצויי שישתדל להתנהג אליהם יפה. כדאי לקחת בחשבון שאם הילד שלכם ירגיש מבואס מדי, או שהוא בתחילת גיל ההתבגרות הוא עשויי לעשות לכם דווקא, אבל בואו נקווה לטוב.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו