אפליקציות מגניבות לילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אפליקציות מגניבות לילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.12.2012

האם הגעתם כבר לגיל שהפעוט לוקח מכם את הסמארטפון ומשחק? אם כן, דעו כי כבר בגיל בו הוא מסוגל לגעת במסך מגע, הוא כבר יוכל להשתמש באפליקציות שמיועדות לסייע להתפתחות שלו. ריכזנו עבורכם אפליקציות מגניבות כמעט החל מגיל לידה.



מאת: סיון נצר

אפליקציות מגניבות לילדים

בעידן שבו ילדים בני שנתיים כבר יודעים לפתוח את הנעילה של הסמארטפון ולהפעיל את המצלמה כדי לצלם את עצמם, קצת מדהים לחשוב שעד לפני חמש או עשר שנים המילה "אפליקציה" התקשרה אצל רובנו בעיקר לעולם האופנה, והרבה פחות לחיי היומיום שלנו. מי חלם שנוכל לבדוק את מזג האוויר, חשבון הבנק, פקקי התנועה וכותרות העיתונים מאפליקציות במכשיר הטלפון שלנו, מכשיר שאותו נפעיל באמצעות מגע. אבל המציאות השתנתה, וכמו תמיד מי שמשתלטים ראשונים על הטכנולוגיה החדשה הם הילדים, ואת זה יגיד לכם כל הורה שמדי ערב מופקע הסמארטפון שלו לטובת הדור הצעיר במשפחה.

 

המצלמה היא לא האטרקציה היחידה עבור ילדים בסמארטפונים, והם יודעים בדרך כלל גם למצוא באפליקציה של יוטיוב את הסרטונים המצוירים האהובים עליהם, והחל מגיל די מוקדם, יש שיאמרו מוקדם מדי, גם מתחילים לגלוש דרך מכשיר הטלפון - שלהם או של ההורים, באפליקציות הרשתות החברתיות, ובראשן פייסבוק ואינסטגרם. אם גם אתם מעדיפים שהילדים שלכם יתעסקו בדברים שיותר מתאימים לגילם, אתם כבר לא צריכים לאסור עליהם את השימוש בסמארטפון, כי כיום יושבים ברחבי העולם מאות מתכנתים ומפתחים שעוסקים בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון עבור ילדים, בכל הגילאים.

 

הגיל הרך

מייד בגיל שבו הפעוט שבבית מסוגל לגעת במסך מגע, הוא כבר יוכל להשתמש באפליקציות שמיועדות לסייע להתפתחות שלו. אומנם בגיל הזה אתם עדיין תצטרכו להפעיל עבורו את האפליקציה, אבל השימוש בה יהיה אינטואטיבי אפילו לילדים בני שנה או פחות מזה. האפליקציות לגיל הרך כוללות בדרך כלל עיצובים צבעוניים במיוחד שמיועדים לגרות את הילד, כמו אפליקציית oolly app שמאמנת את הזאטוטים לתפוס חפצים ולגרור אותם על פני המסך, ובכך מפתחת אצלם כישורים של מוטוריקה עדינה. אפליקציית tiny loto היא משחק לוטו קלאסי, רק שבמקום קלפים ולוח משחק, הכל נעשה באמצעות גרירת ציורים צבעוניים במסך הסמארטפון, ואפליקציית "פאזל חיות לילדים" לא צריכה הסבר מעבר לשם. במקום צעצועים ענקיים שפעם היו תופסים מדפים שלמים בחדר הילדים, האייקונים על גבי המסך משיגים את אותה התוצאה.

אפליקציה חדשה שזה עתה הושקה על ידי ערוץ בייבי לתינוקות ופעוטות - "משחקי למידה". האפליקציה מתמקדת בנושאים חשובים בהתפתחות הילד-  צורות, צבעים, מספרים וחיות.  באפליקציה מככבות דמויות אהובות ואהודות מעולם התוכן של ערוץ בייבי ולכל דמות עולם תוכן משלה, במסגרתו היא מעבירה לילד את נושא הלימוד באמצעות משחקים, קטעי וידיאו ודפי צביעה.

 

לערוץ בייבי אפליקציות נוספות –אפליקציית פאזלים עם 100 פאזלים שונים להרכבה ע"י הילדים,  אפליקציית יום הולדת בה ניתן ליצור לבייבי שלכם קליפ אנימציה בכיכובו (אפליקציית יום הולדת  )וכן אפליקציית vod בה ניתן לצפות בפרקים ושירים מהעולם המופלא של הערוץ.

 

גיל ראשית קריאה

כאשר הילדים מתחילים להפגין את רצונם לקרוא לבד, זה הזמן להם אפליקציות מסוג אחר - כאלה שילמדו אותם לזהות ולהכיר מספרים ואותיות, ובשלב מאוחר יותר גם מילים ומשפטים. הכל באווירה של משחק, ומלווה בציורים, טקסט ושמע. באפליקציית "ספארי בכיס" למשל יוכלו הילדים לטייל בגן חיות וירטואלי, להכיר את שמות החיות שבגן, וללמוד עליהן בכוחות עצמם. אפליקציית "מילים ראשונות בעברית" מלווה בתמונות ובקריינות את המילים הכתובות, ומאפשרת לילדים ללמוד כיצד לקרוא אותן, ואפליקציית "ספרים לילדים" – כשמה כן היא, ומכילה את מיטב הקלסיקות בעברית לילדים כמו זהבה ושלושת הדובים, בגדי המלך החדשים, הנמלה והצרצר ועוד.

ישנן אפליקציות שממש מכניסות את הילד אל תוך הסיפור. למשל: out-a-bout  שזה בעצם משחק אינטר-אקטיבי המפעיל את הילדים: אתם אמנם תצטרכו לקחת חלק פעיל במשחק כי תתבקשו לצלם את הילד במצלמה של האייפד  ובהמשך דמותו של הילד משתלבת העלילה ולוקחת בה חלק.

 

גיל בית הספר

כמעט לכל נושא שהילדים לומדים בבית הספר יש גם אפליקציה שאיתה יוכלו להרחיב את ידיעותיהם בבית (או בהפסקה, אם הם כבר בגיל שבו אתם מרשים להם להחזיק סמארטפון משל עצמם). החל מלימוד אנגלית באופן עצמאי בעזרת סדרה שלמה של אפליקציות מבית היוצר של "דורה", ועד ניהול תקציב משפחתי באמצעות משחק, או פתירת משחקי "קו נקודה" קלאסיים, אבל לא באמצעות נייר ועיפרון, אלא פשוט באמצעות חיבור הנקודות על מסך המחשב.

בנוסף, זה הגיל שבו ספרים עוברים בהדרגה מבילוי עם ההורים לטובת בילוי פרטי של הילד עם עצמו. באפליקצית bookmaker – אפשר להמציא סיפור ולבנות את העלילה, דף אחרי דף בכוחות עצמכם. אפשר לצייר על המסך, לחבר תמונות או קולות, לצלם במצלמה ולהוסיף עוד ועוד. האפליקציה מציעה גם אפשרות לצור סרטון המדפדף בעצמו בדפים שיצרתם. כמובן שלאחר מכן תוכלו לצור לו באז ביוטיוב או בפייסבוק...

 

משחקים שהילדים באמת אוהבים

הלהיטים האמיתיים של עולם האפליקציות לילדים, למרות הכל, יישארו המשחקים שהם כנראה קצת פחות חינוכיים ולימודיים כמו "אנגרי בירדס" "פרוט נינג'ה" או "צמחים נגד זומבים". למרות זאת, גם המשחקים האלה יכולים להעניק לילדים שלכם כישורים חשובים - כדי לנצח את הציפורים הזועמות צריכים הילדים לחשב זווית ומהירות, כדי לחתוך באמצעות חרב הסמוראי את הפירות המעופפים הם צריכים לפתח תיאום גבוה בין העין ליד, וכדי שהזומבים לא יביסו אותם במשחק עליהם לתכנן מראש את המהלכים שלהם קדימה, ולזכור בעל פה את התכונות השונות של כל צמח וכל זומבי. הרע במיעוטו? ככל הנראה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו