המלצות לאתרים ומשחקי מחשב לילדים לפי גילאים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המלצות לאתרים ומשחקי מחשב לילדים לפי גילאים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.09.2012

המחשב והאינטרנט הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, החל מגיל צעיר. הילדים של היום מבינים במחשבים, לפעמים יותר מההורים. כיום ניתן למצוא מגוון אתרים עם משחקי מחשב, סרטי וידאו והפעלות שונות לילדים בכל הגילאים. ערכנו עבורכם רשימה של כמה מהאתרים הקיימים לילדים:



מאת: רוסנה ברגהוף

המלצות לאתרים ומשחקי מחשב לילדים לפי גילאים

המחשב והאינטרנט הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, החל מגיל צעיר. הילדים של היום מבינים במחשבים, לפעמים יותר מההורים. כיום ניתן למצוא מגוון אתרים עם משחקי מחשב, סרטי וידאו והפעלות שונות לילדים בכל הגילאים. להבדיל מהטלוויזיה, המחשב לא תמיד משאיר את הילד כצופה פסיבי, אלא מאפשר למידה ורכישת מיומנויות שונות באמצעות משחקים. יחד עם זאת, יש להיזהר מלהפוך את המחשב ל"בייביסיטר" ולהגביל את הזמן היומי לשימוש במחשב. לדוגמה, ילד בן שלוש מומלץ לא יותר מחצי שעה ברציפות ולא יותר משעה וחצי ביום. ילד מתחת לגיל שנתיים- שלוש לא הייתי מושיבה כלל מול מסך המחשב, למרות שישנם אתרים שמפרסמים שהתוכן שלהם מתאים מגיל 0. לפחות בגיל הרך, מומלץ שתבדקו בעצמכם את תוכן האתר, לפני שאתם נותנים לילד להיכנס אליו. אמנם אתרים לילדים אמורים להוות סביבה בטוחה (ללא אלימות, סקס וכו'), ובכל זאת כדאי לבדוק האם המסרים החינוכיים תואמים את תפיסת העולם שלכם ואת הערכים שתרצו שהילד יספוג מהסביבה. אל תסתפקו בכך שמישהו כתב שהאתר "מומלץ". כשמדובר בילדים שלכם, רק אתם יודעים מה באמת "מומלץ". לפחות עד שהילדים גדלים ומחליטים בעצמם...

הנה כמה מהאתרים הקיימים לילדים:

 

אתר הופ

כתובת האתר: hop.co.il

האתר מיועד לגיל הרך, החל מגילאי 2-3 . אם הילדים שלכם אוהבים לצפות בערוץ הטלוויזיה הופ, הם בטח ייהנו להמשיך את החוויה גם באמצעות אתר האינטרנט של הופ. האתר כולל משחקי מחשב, דפי צביעה, קטעי וידאו, הכנה לכיתה א', הפעלות לגננת ועוד. המשחקים מאפשרים פיתוח קשב והכרות עם עולם הצורות, המספרים, הצבעים, החיות ועוד. המשחקים לגיל הרך בנויים כך שהם תמיד מעניקים חווית הצלחה ובכך תורמים לתחושת הביטחון העצמי. האתר ללא תשלום.

 

אתר "משחק ילדים"

כתובת האתר: kidsgame.co.il

האתר מיועד לגילאי 2-8

למרות שמו, האתר מציע הרבה יותר ממשחקים. מטרת האתר להביא לילדים תוכן מקורי וייחודי. האתר כולל משחקי מחשב שחלקם פותחו ע"י צוות האתר ומהווים אלטרנטיבה למשחקים המוכרים, סדרת סיפורים מונפשים לגיל הרך- רובם של הסופרת מיריק שניר, סרטים לילדים, מגוון דפי צביעה שניתן להדפיס, גן חיות וירטואלי- אוסף סרטונים על בעלי-חיים, מדור מתכונים לילדים ועוד. המשחקים כוללים משחקי מחשבה, משחקי זיכרון, פאזלים, יצירה ועוד. האתר בחינם.

 

אתר פלא-לנד

כתובת האתר: peland.co.il

האתר מיועד לגילאי 4-8 .  אתר הנו בתשלום - 29.90 שקל לחודש או 299 שקל לשנה. התמורה כוללת מאות משחקים, סרטים וסיפורים המשלבים בין הנאה ולמידה, מציבים אתגרים אינטלקטואלים ויוצרים סביבה בטוחה עבור הילד. המשחקים ברמות קושי שונות ומפתחים כישורים שונים- חשיבה, חשבון, אנגלית ואפילו כישורי חיים. האתר מאפשר התאמה אישית של התוכן ורמת הקושי בהתאם לגיל הילד, רצונותיו ויכולותיו. ההכנסות מהאתר מוקדשות לעמותת "הרוח הישראלית" המטפלת בילדים בסיכון, כך שהכסף שלכם הולך למטרה טובה.

 

אתר קידס

כתובת האתר: kids.co.il

האתר מתאים  לגילאי 8-10 ברמת המשחקים והסרטים ולגילאי10-14 ברמת מדורי העצות

הגרפיקה מעט ילדותית אך האתר עשיר בתוכן מקורי ומציע מגוון הפעלות- סרטונים שמציגים סיטואציות מחיי היומיום, משחקים, תרגולים בחשבון, דפי צביעה, מדור המלצות על ספרי ילדים, תוכנה לכתיבת סיפורים ועוד. כמו כן, באתר ישנם מדורי "עצה אישית" ו"בנים ובנות", המתאימים לילדים בתחילת גיל ההתבגרות. מדורים אלו מאפשרים לילדים לשלוח שאלות שמטרידות אותם ולקבל תשובה מיועצי האתר. האתר ללא תשלום.

 

מאגר אתרי ילדים

כיום קיימים אתרים המרכזים עבורנו רשימה של אתרי אינטרנט מומלצים לילדים. האתר מקל עלינו את עבודת החיפוש- בקליק אחד נגיע לרשימה ארוכה ומגוונת של אתרי ילדים. הרשימה מחולקת לאתרים לימודיים ולאתרי משחקים לשעות הפנאי. כאן תוכלו למצוא תכניות לימודיות, משחקים למחשב, סרטונים, סיפורים, פעילויות יצירה ועוד- רק צריך לדעת מה אתה מחפש. האתרים הלימודיים יכולים לאפשר לילדים ללמוד מהבית- מתאים למי שבוחר בחינוך ביתי או לילדים אשר אינם מגיעים לבית-הספר מסיבות בריאותיות או אחרות.

 

עולם אתרי האינטרנט ומשחקי המחשב הוא מרתק ובהחלט יכול לשאוב את הילד לתוכו, לטובה ולרעה. מצד אחד, הוא יכול להעניק שעות של הנאה וגם למידה, ומצד שני בקלות יכול להוביל להתמכרות. כאן תפקיד ההורים לשמש כמתווכים- בבחירת האתרים, בליווי הילד בתהליך (בגיל הרך) ובהצבת גבולות לזמן השימוש היומי. זכרו שזמן משחק מול המחשב יכל להיות זמן משחק בעולם "האמתי", הכולל אינטראקציה עם עוד ילדים, הפעלה של חוש המגע, פעילות גופנית ועוד.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו