מתנות שהן מקסימום השקעה, במינימום מאמץ - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מתנות שהן מקסימום השקעה, במינימום מאמץ

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.10.2021

ימי הולדת, חגים, ערב גיבוש לעובדים או חגיגות סוף שנה עם הצוות החינוכי בגן או בבית ספר – כל אחד מאתנו נתקל במגוון מצבים בהם הוא זקוק למתנה מרשימה, אך לא מסובכת. הנה רעיונות מה אפשר לקנות..



מתנות שהן מקסימום השקעה, במינימום מאמץ
בחלק מהמקרים, צריך לקנות כמות גדולה של מתנות. למשל, כשמדובר במתנות לכל מורי בית הספר או לכל עובדי החברה. אך גם במקרים בהם המתנה ניתנת לאדם אחד, חשוב מצד אחד להשקיע בה ומצד שני, לא להסתבך יותר מדי עם ההפקה או הרכישה. לכן, הכנו לכם רשימה של כל המתנות הנגישות, שניתן להעניק ולהותיר רושם חם ואדיב.
 

מארזי טיפוח ומוצרי יופי

מארזי טיפוח היא מתנה שפשוט אי אפשר שלא להתפעל ממנה. בדרך כלל, חנויות המוכרות מוצרים מהסוג הזה ומארזים המכילים אותן, גם משקיעות רבות בעטיפה של המתנה, מה שיוצר רושם אף יותר משמעותי. אם אתם זקוקים למתנה שתשמח את האדם שמקבל אותה בלי הרבה יותר מאמץ מצדכם, השקיעו במארזי טיפוח. מארזים כאלו צריכים לכלול מגוון מוצרים איכותיים כגון: חמאת שיאה, מסיכות לעור הפנים, סבונים מיוחדים, קרמים יוקרתיים ועוד. מוצרים כמו חמאת שיאה איכותית ומוצרי בוטיק אחרים, משדרים למקבל המתנה כי אתם מעריכים אותו מקרב לב ושמחים להשקיע בו ולתת לו אפשרות להתפנק עם מוצרי יופי ברמה גבוהה.
 

הכי קל ופשוט – תלושים לקניות

עוד מתנה זמינה, היא תלושים לקניות, אותם אפשר לרכוש גם בכמות גדולה, אם מדובר במתנה לעובדים או לצוותים. זוהי מתנה שאמנם לא נחשבת למרגשת ואישית במיוחד, אבל היא פרקטית מאוד ולכן, לא מעט אנשים מעדיפים לקבל תלושים שיכסו להם הוצאות בסיסיות, מאשר לקבל עוד מוצר מותרות או מוצר חשמלי, שאחרי ההתלהבות הראשונית ימצא את עצמו בארון לצמיתות. בנוסף, תלושים מאפשרים חופש מסוים בבחירת המתנה ומי שמקבל אותה לא מרגיש מוגבל או צריך להיות כפוף לניחושים לגבי מה הוא אוהב.
 

מתנה רגשית ולא חומרית

עוד אפשרות למתנה בלתי נשכחת, היא לרכוש עבור מקבל המתנה כרטיס כניסה או שובר להשתתפות בפעילות מיוחדת: ספורט אקסטרים, בילוי בספא מפנק, טיול ברכבי שטח או בקיאקים, סדנה, הרצאה ועוד. זוהי דרך מעולה להפגין אכפתיות ורגש ומעבר לכך, החוויה שנוצרת מהפעילות היא משהו שלוקחים לכל החיים וכך הרושם מהמתנה נשאר זמן רב. יתרון נוסף הוא, שניתן לרכוש כרטיס זוגי וכך ליהנות ביחד עם מקבל המתנה מחוויה משותפת.
 

בגדים חדשים שאוהבים לאהוב 

אין כמעט מישהו שלא אוהב לחדש את הארון שלו עם פריטים חדשים ולכן, לכם יש הזדמנות לפנק את האדם הזה. שמלת ערב נוצצת, חליפת ערב מרשימה, או בגד יומיומי אך מיוחד, כל אלו ישמחו מאוד את מי שיקבל אותם. כמובן, שבכל פעם שקונים בגדים יש להקפיד ולצרף אליהם פתק החלפה, כדי שאם הבגד לא יהיה לטעמו של מקבל המתנה, או אם יהיה גדול מדי או קטן מדי, יהיה ניתן להחליף אותו בקלות בבגד אחר.
 

אקססוריז הנלווים לבגדים

אם לא מתחשק לכם לקנות בגדים כמתנה, אם אתם לא בטוחים מה הטעם האופנתי של מקבל המתנה, או אם קניתם בגדים ואתם רוצים להוסיף להם עוד שי קטן, אתם יכולים לקנות אקססוריז שונים. זה יכול להיות תיק גדול ויוקרתי של מותג ידוע או צמיד מעוצב ולא יקר, נעליים, כובעים, תכשיטים ועוד. לא משנה מה תבחרו, העיקר שתקדישו תשומת לב למתנה וכמובן, תעטפו בצורה אסתטית ומסקרנית, כי פתיחת האריזה היא חלק מהחוויה.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו