ילדים בכושר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

ילדים בכושר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.06.2014

הורים בהחלט יכולים, להפוך בילוי משותף עם הילדים לכייפי, פעיל ומהנה עבורכם. הנה כמה תרגילי כושר פשוטים עם הילדים שאפשר לעשות בכל מקום- בגינה, במרפסת או בבית:



מאת: קרן אמיד, מאמנת בכירה, מנהלת מקצועית בחדרי כושר ומבעלי הפדרציה הישראלית לקיקבוקס. 


ילדים בכושר
 
לפעילות גופנית עם ילדים יש חשיבות רבה מאוד. ילדים נולדו פעילים ורק אנחנו, ההורים, עם חלוף הזמן וכורח המציאות, הופכים אותם ליותר ויותר פאסיביים.  פעילות ספורטיבית לילדים לא חייבת להיות רק במסגרת חוג. בילוי משותף של אחר הצהריים עם הילדים לא חייב להיות משעמם ולכלול בעיקר ישיבה על הספסל בגינה וריכול עם האמהות. אתם בהחלט יכולים, להפוך בילוי משותף עם הילדים לכייפי, פעיל ומהנה עבור שניכם.
הנה כמה תרגילי כושר פשוטים עם הילדים שאפשר לעשות בכל מקום- בגינה, במרפסת או בבית:
 
1. חיזוק שרירי הבטן: מעמידים את הילד מולכם, כשפניו אליכם. מכופפים מעט את הברכיים ומרימים את הילד, כך שרגליו יהיו על הכתפיים שלכם וראשו כלפי מטה. מבקשים ממנו לעלות כלפי מעלה, בתנועה של כפיפות בטן.
 
2. חיזוק הידיים וחגורת הכתפיים: מבקשים מהילד להניח את ידיו על הרצפה, נעמדים מאחוריו ומרימים את הרגליים שלו, כך שגבו ישר. מבקשים ממנו להתקדם שלושה צעדים קדימה ולאחר מכן שלושה צעדים אחורה.
 

 

3. חיזוק הרגליים והישבן: בתרגיל זה יש צורך בכדור (כל כדור שיש בבית). מעמידים את הילד מולכם ומבקשים ממנו לכופף את הברכיים, כשגם אתם מכופפים אותם. חשוב לשים לב, גם אצלכם וגם אצל הילד שהברכיים לא עוברות את כף הרגל (סקווט). זורקים בקפיצה את הכדור כלפי הילדים, ומבקשים מהם לתפוס אותו בקפיצה. חוזרים לעמדת המוצא והפעם הם אלו שזורקים אליכם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.
חיזוק הידיים ושרירי החזה:
מעמידים את הילד מולכם, כשרגל שמאל של שניכם קדימה וימין אחורה. משלבים ידיים זה בזה. סופרים עד שלוש, ובשלוש דוחפים אחד כלפי השני ומשחררים.
 
5. חיזוק הבטן (יש צורך בכדור): עומדים גב אל גב ומחזיקים את הכדור אל מול החזה. מסתובבים לצדדים נגדיים (ההורה ימינה והילד שמאלה ולהיפך) ומעבירים את הכדור מאחד לשני, בכל פעם לצד אחר.
 
6. חיזוק הבטן, הידיים והכתפיים: עומדים באותה עמידת מוצא של תרגיל מס' 5- גב אל גב וכדור ביד. הפעם מעבירים את הכדור מאחד לשני בין הרגליים ומעל הראש לסירוגין. חשוב לכופף את הרגליים בעת כפיפת הגב.
 
7. תרגיל לחיזוק שרירי הרגליים והישבן אצל ההורים: עומדים כשהילד מאחורי גבכם. מתכופפים בתנועת סקווט ומרימים את הילד ל"שק קמח". יורדים ועולים לסקווטים כשהילד על גבכם.
 
חזרו על כל תרגיל כמה פעמים, עשו לכם מנהג אימון שבועי קבוע והכי חשוב- תהנו! אל תסתכלו עליו כמטרד או כ"חובה". הפכו אותו להנאה, לשגרת חיים. חייכו תוך כדי אימון והחדירו בילדים שלכם את חדוות הספורט ואורח החיים הבריא.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו