כיצד להעביר את הזמן ולהפיג את המתח בבית/בממ"ד - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כיצד להעביר זמן ולהפיג את המתח בבית/בממ"ד

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.07.2014

כמה רעיונות למשחק ויצירה שאפשר לעשות מחפצים שיש בכל בית ולפעילות גופנית מרגיעה



כיצד להעביר זמן ולהפיג את המתח בבית/בממ"ד
דרך טובה להפגת הלחץ שחשים ילדים בין האזעקות, היא העסקתם בפעילויות מעניינות, שיעניקו חוויה של עשייה, עצמאות ושליטה. הנה כמה רעיונות למשחק ויצירה שאפשר לעשות מחפצים שיש בכל בית ולפעילות גופנית, בהמלצת איילת מנדלב, מרפאה בעיסוק, במכון להתפתחות הילד של מכבי שירותי בריאות בבאר שבע ובהמלצת השחקנית שרה אגמון בעלת חברת תיאטרון הילדים "יופי של טופי", מומחית בפיתוח הצגות,משחקי חברה ותוכן לילדים בגילאים שונים,
 

משחקי יצירה שאפשר לפתח מאביזרים הנמצאים בכל בית:

הכנת משחק שולחן – מכינים את כל המשחק יחד, החל מהלוח והחיילים, ועד לקביעת החוקים. כדאי להשתמש במשחק בהתאם לצרכיו של הילד - לימודיים, רגשיים, חברתיים ועוד. 
 
הכנת מחרוזות אכילות מפסטה יבשה, פתיתים, סוכריות ועוד – ניתן לצבוע ולקשט.
 
הכנת מובייל – כל מה שצריך הוא מקלות של שיפודים לבסיס המובייל, והשאר תלוי בכם. ניתן להשתמש בדאס, פימו, פלסטלינה, חומרים מהטבע כמו אצטרובלים, בלוטים וענפים, קלקר, פייטים ועוד.
 
ציורי קסם – קחו חפץ כמו מטבע, עלה מיוחד וכו', שימו אותו מתחת לנייר ועברו על הנייר בזהירות עם עיפרון על דוגמת החפץ. בסופו של דבר יתקבל ציור מדויק של החפץ שבחרתם.
 
הכנת כרטיסי ביקור – אפשר להכין לילד כרטיסי ביקור עם פרטים מצחיקים (כמו מידת נעליים ותוכנית אהובה) או לפי מה שירצה להיות כשיגדל. מקשטים ומציירים על הכרטיסים ואח"כ אפשר לחלק אותם לחברים. 
 
ציור/סיפור בהמשכים – מתחילים ציור או כותבים משפט מסיפור מבלי שהילד יראה, מקפלים את הנייר, נותנים לו להמשיך וחוזר חלילה. בסוף יוצא ציור או סיפור מעניין המשותף לשנים.
 
שלט לדלת – אפשר להכין שלט על ידי שימוש בעיתונים צבעוניים והדבקתם על לוח. צריך רק לכתוב את השם של הילד ולתלות על הדלת.
 
מסיבת תחפושות – אפילו שלא פורים, אפשר להתחפש להתאפר, להצטלם למזכרת ולהציג הצגה.
 
"בימים טרופים אלה אני חושבת על הילדים", אומרת אגמון, "אני מנסה לחשוב איך הם מרגישים ומה יעסיק אותם בבית וייתן להם הסחת דעת מהמצב ".
בתור משהי שמתעסקת עם תוכן לילדים, יש לי שפע של רעיונות לפעילויות עם הקטנים, שיסיחו את דעתם מהמצב וישמחו אותם:
 
יצירות מעיסת נייר - העיתונים מלאים בידיעות לא סימפטיות? זה הזמן להפוך אותן לחוויה כייפית!  קורעים את העיתון, מכניסים את הקרעים לקערה, מוסיפים קמח ,כפית מלח ומים (ואם רוצים לקצר זמן, אפשר להשתמש בדבק טפטים או דבק פלסטיק מהול במים). יוצרים מכל התערובת הזאת עיסה אחת רכה. הילדים מאוד אוהבים להכין את העיסה. זו דרך מצוינת לשחרור אגרסיות... עכשיו אפשר ליצור כדורים, צורות או חיות. אפשר גם לקשט בצבעים, פייטים או להדביק חתיכות בד מחולצה ישנה. 
 
קיר גרפיטי - ילדים אוהבים לצבוע קירות. קחו סדין לבן ישן, פרשו אותו על הרצפה והצמידו אותו אליה עם מסקינטייפ, כדי שהבד לא יזוז. תנו לילדים לצייר, לקשקש ולצבוע. זו פעילות שיכולה להימשך מספר שעות, או אפילו ימים. בכל יום הם יציירו על מה שחלמו בלילה, למה הם מתגעגעים או מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. כשהסדין צבוע ומוכן, אפשר לתלות אותו בכניסה למקלט. 
 
הכנת תיאטרון בובות – קחו גלילי נייר טואלט, גזרי נייר ובדים ישנים, והכינו מהם דמויות לתיאטרון בובות, שימחיז סיפורים או שירים אהובים. פעילות חביבה המשלבת גם מיחזור. 
 
יצירת פזל משפחתי – קחו תמונות משפחתיות, הדביקו אותן על בריסטול, וגזרו לחתיכות בגדלים שונים. אחר כך – הרכיבו את הפאזל מחדש. 
 

רעיונות לפעילות גופנית מרגיעה מהנה בבית

הליכת מריצה - אחזו בברכיו של הילד ותנו לו "ללכת" עם הידיים על הרצפה. הקפידו שאין הקשתה של הגב. יש לשים לב שכפות הידיים של הילד פונות קדימה ולא הצידה.
 
הליכת דב- הליכה על ארבע, כאשר הישבן מורם והברכיים באוויר. יש להקפיד שכל כף היד נוגעת ברצפה והאצבעות מופנות קדימה. ניתן לשים מכשולים בדרך ולעבור מעליהם מבלי לגעת.
 
קפיצות צפרדע - ישיבה בכריעה כאשר הידיים נשענות על הרצפה, מעבירים את הידיים קדימה אל הרצפה וקופצים עם הרגליים לכיוון הידיים.
 
"טיול על הקיר"- הילד עומד על ארבע כשרגליו צמודות לקיר ומטפס על הקיר בעזרת רגליו, רגל אחר רגל, תוך כדי השענות על ידיו.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו