טיפים לבחירת ארון לחדר הילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים לבחירת ארון לחדר הילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.07.2011

כיצד יש לבחור ארון ילדים? מהם הקריטריונים בהם יש להתחשב על מנת לבצע את הבחירה המושלמת, ולתת לילד או הילדה שלכם ארון נאה, איכותי ופרקטי שילווה אותם לאורך שנים רבות?



באדיבות חברת ארונות הראל, המתמחה בעיצוב  ארונות הזזה, ארונות פתיחה וחדרי ארונות לבית


טיפים לבחירת ארון לחדר הילדים

בחירת ארון ילדים היא מאורע משמח עבור כל זוג הורים צעירים. זאת מאחר שכאשר זוג מגיע ליום בו עליו לבחור ארון שכזה, משמעות הדבר היא שהם מצפים לילד, או שהילד שלהם גדל ומתחיל להביע את עצמו ואת האדם שהוא יהיה באמצעות החפצים הנחוצים והאהובים עליו. אולם, כיצד יש לבחור ארון ילדים? מהם הקריטריונים בהם יש להתחשב על מנת לבצע את הבחירה המושלמת, ולתת לילד או הילדה שלכם ארון נאה, איכותי ופרקטי שילווה אותם לאורך שנים רבות?

בחרו ארון ילדים שונה לבן או לבת

הקריטריון הראשון בו מומלץ להתחשב בעת בחירת ארון ילדים הוא מינו של הילד שעבורו או עבורה מיועד הארון. לא רק שילדים וילדות מפתחים טעמים שונים בכל הנוגע לתחומי עניין שונים כבר בשנים הראשונות לחייהם, הם מפתחים גם טעם אסתטי שונה. כך למשל, כבר מגיל צעיר בנות מפתחות חיבה לצבעים בהירים ורכים, ואילו בנים נוטים להמשך לצבעים כהים ועמוקים יותר. בנוסף, בנות לרוב מעדיפות רהיטים בעלי עיצוב מסוגנן יותר ורווי בפרטים, ואילו בנים יעדיפו רהיטים סולידיים ופחות מורכבים. נסו אם כן לחפש ארונות אשר נבנו במיוחד לילדים או ילדות, בהתאם למין הילד.

אז בן כמה הוא כבר...?

גיל הילד אף הוא מהווה קריטריון חשוב בעת בחירת ארון ילדים מסיבה פשוטה ביותר – ככל שהילד גדל, כך הוא צובר יותר חפצים אשר זקוקים לאחסון. כמו כן, ככל שהילד גדל כך תחומי העניין וטעמו האסתטי משתנים. והרי בוודאי תסכימו שארון המיועד לפעוטות צריך להיות שונה מארון המיועד לילדים בני חמש...

תחומי עניין, טעם אישי ובחירת ארון ילדים

סוגיית תחומי העניין בעת בחירת ארון ילדים אשר הוזכרה לעיל בהקשר של גיל הילד היא למעשה סוגיה בפני עצמה. ילדים אינם שונים מאנשים בוגרים – לכל אחד מהם תחומי עניין וטעם אישי משלו אותם הם מפתחים כבר בגילאים מוקדמים. מן הראוי אם כן לבחור ארון לילדכם אשר יותאם לתחומי העניין וטעמו האסתטי. כך למשל, ניתן לשלב איורים, דוגמאות ופיתוחים על ארונות. במילים אחרות, תנו לילד שלכם ארון אשר יסב לו הנאה אסתטית ולא רק ישמש אותו לאחסון חפציו...

ולא לשכוח למה נועד הארון מלכתחילה...

אכן, חשוב מאוד שהארון יענה על הצרכים האסתטיים של ילדכם. אולם בנוסף לכל זאת, חשוב לזכור שבשורה התחתונה ארון נועד למלא צורך פרקטי כלשהו, והוא של אחסון חפצים. חשוב, אם כן, לבחור ארון לילדכם אשר יתאים הן לכמות החפצים שברשותו והן לטיב החפצים המיועדים לאחסון בו.

חשוב לא פחות: לא לשכוח מאיפה הכול מגיע

לאחר שהגעתם למסקנות אודות סוג, אופי, גודל ומראה הארון אותו תבחרו לילדכם, אל תשכחו להתחשב בגורם חשוב לא פחות – התקציב העומד לרשותכם. אכן, בסופו של דבר סביר להניח שילדכם עדיין לא יכולים להרשות לעצמם ארון מכספם שלהם, ואתם כהורים תהיו אלו שירכשו אותו עבורם. מן הסתם הארון לא יהיה ההוצאה היחידה שלכם החודש, ולכן על מנת שרכישתו לא תפגע בתקציב החודשי, הקצו סכום כסף לרכישתו והשתדלו שלא לחרוג ממנו. אל חשש, ניתן למצוא ארונות ילדים נאים ופרקטיים כמעט בכל תקציב שהוא, ולכן אין ספק שילדכם יזכו בארון נאה, שימושי אשר יסב להם הנאה רבה לאורך זמן ממושך!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו