הידרותרפיה – לא רק רפואי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הידרותרפיה – לא רק רפואי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.04.2015
הידרותרפיה היא אחת משיטות התרפיה המסקרנות ביותר בשנים האחרונות ואנשים רבים משתמשים בשיטה זו לא רק למטרת הקלה על כאבים קיימים אלא גם על מנת לשחרר מתחים בחייהם וליצור איזון גוף נפש בחייהם.  
 


הידרותרפיה – לא רק רפואי
הידרותרפיה – על מה מדובר?
 
ההידרותרפיה היא שיטת טיפול שנעשית בתוך המים. הטיפולים שניתנים מתרחשים בבריכה מיוחדת שמחוממת לטמפרטורה מסוימת ועל ידי מטפלים מוסמכים בתחום. היתרון הגדול של השיטה בא לידי ביטוי בכך שהמים מבטלים בצורה משמעותית את מגבלות התנועה ולכן כל אדם, אם מדובר על אדם שמוגבל בתנועה משום מחלה ואם מדובר על אדם שבחיי היום יום אינו יכול להתנועע משום עודף משקל, יכול לבצע כל מיני תרגילים בבריכה במאמץ מינימאלי ומבלי להרגיש שהוא מוגבל.
 
למה לבחור בטיפול זה?
 
יש סוגים רבים של טיפולי תרפיה ושיקום ולכן אנשים רבים מעוניינים לדעת מדוע לבחור בשיטה זו על פני שיטות אחרות שהוכיחו את עצמן לא פחות. התשובה היא שהידרותרפיה מתאימה לכל מיני מצבים ולא רק לאנשים שסובלים ממגבלות גופניות או מחלות שונות. שיטה זו אמנם מתאימה לאנשים שצריכים לעבור תהליכי שיקום לאחר מחלה, תאונה או ניתוח כלשהו ואנשים שסובלים מכל מיני מחלות, אך היא מתאימה גם למצבים שאינם רפואיים, כמו למשל לאנשים שסובלים מסטרס בחייהם משום אירוע מסוים או משום תקופה לחוצה בעבודה, אנשים עם בעיות רגשיות, אנשים שסובלים מבעיות במשקל ומעוניינים לעבוד גם על הצד הפיזי וגם על הצד הנפשי שלהם ועוד. 
 
תרפיה וילדים
 
חשוב לעשות הפרדה בין הידרותרפיה שמתאימה למבוגרים לבין זו שמתאימה לקהל יעד של ילדים. כאן חשוב לבחור במטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון בעבודה אל מול ילדים. הידרותרפיה היא שיטה שמצליחה להוכיח את עצמה לאורך זמן, דבר שניתן לראות בתוצאות המוצלחות אצל הילדים. שיטת טיפול זו מתאימה לילדים בשיקום ואלו שסובלים ממחלות שונות, אך פעמים רבות משתמשים בה גם למטרת ירידה במשקל אצל הילד, במקרים של היפר אקטיביות אצל הילד, הפרעת קשב וריכוז, פיגור התפתחותי ובעיות רגשיות נוספות. ילדים נהנים ממים, הם אוהבים לשחק במים ומבחינתם מדובר ברוב הפעמים בפעילות שמצליחה לעזור להם בהוצאת אנרגיות בצורה כיפית. מסיבה זו יש להם יותר סבלנות ויותר מוכנות לבצע תרגילים שונים במסגרת הטיפול ההידרותרפי מאשר במסגרות אחרות שאינן מערבות מים.
 
לסיכום, למים יש תפקיד חשוב בכל התרבויות, דבר שכולל את היהדות בה אנשים רוחצים במקווה על מנת לטהר את גופם. בנוסף, למים מיוחסים סגולות מרפא וזאת משום היכולת שלהם להרפות את השרירים, לעזור בזרימת הדם ולהקל על המתחים הקיימים בחיים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים אל שיטת טיפול במים שעוזרת להם הן במישור הפיזי והן במישור הנפשי, שיטת ההידרותרפיה.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו