שפעת החזירים בראי ההומיאופתיה המודרנית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שפעת החזירים בראי ההומיאופתיה המודרנית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.08.2009

בראייה ההומיאופתית, שפעת החזירים הינה מחלה ויראלית לכל דבר ועניין ואינה שונה מהותית מבחינת התגובה של הגוף כלפי הנגיף. הרפואה ההומיאופתית, מעודדת את כושר הריפוי הטבעי של הגוף ומאפשרת לו להתגונן טוב יותר גם במניעת ההדבקות והתחלואה וגם לאחר הדבקה בנגיף במידה ואכן התרחשה.



מאת ד"ר דניאל שינהר M.D. מומחה להומיאופתיה מודרנית מרכז רפואות


שפעת החזירים בראי ההומיאופתיה המודרנית

שפעת החזירים הוגדרה על ידי ארגון הבריאות העולמי כמגיפה כלל עולמית. בכל יום מופיעים נתונים חדשים ומדאיגים על היקף וממדי התפשטות המגיפה והדיווחים זוכים לכותרות בולטות בעיתונות הכתובה והאלקטרונית.

 

מדינת ישראל נערכת גם היא להתמודדות עם התפשטות המגיפה , כאשר עיקר החרדה מופנית לעבר החורף הקרב ועונת המעבר שלפניו.

 

חברות תרופות גדולות ברחבי העולם, תרות אחר חיסון לנגיף, אך הוא עדיין אינו בנמצא וקיימים דיווחים סותרים לגבי מועד תחילת הייצור שלו ולגבי יעילותו, אם וכאשר יגיע אלי המדפים.

 

ובינתיים, נשארנו עם החרדות האישיות שלנו ולמעשה נראה לכאורה שאין לנו הרבה מה לעשות – האומנם? מסתבר שאכן, יש מה לעשות ואפילו לא מעט.

 

נגיף שפעת החזירים, הינו נגיף (וירוס) העונה לשם n1h1 ובדומה לנגיף השפעת הרגיל שפוקד אותנו בכל שנה בחורף, הוא גורם לתופעות של שפעת, דהיינו: חום, צמרמורת,  כאבי ראש, כאבי גרון חולשה כללית.

 

תסמינים אלה דומים בכל לתסמיני שפעת רגילה ולכן קשה להבדיל בין השניים ללא ביצוע בדיקות מעבדה לזיהוי הנגיף. במרבית המקרים ההחלמה הינה תוך מספר ימים ללא סיבוכים או אירועים מיוחדים. הטיפול לרוב מבוסס על הורדת חום, שתייה מרובה ומנוחה בבית.

 

במיעוט מהמקרים יתכנו סיבוכים (בדומה לסיבוכי שפעת רגילה) שהעיקרי בהם הינו דלקת ריאות חיידקית ואז הטיפול מבוסס על אנטיביוטיקה כולל אשפוז במידת הצורך. במקרים חריגים, המחלה עלולה להסתבך,עד לכשל מערכתי וצורך באשפוז בטיפול נמרץ כולל תמותה אפשרית.

 

יש לציין שהתמותה, הינה בעיקר בחולים עם מחלות רקע כרוניות או גורמי סיכון כמו, מחלות ריאה, מחלות לב, השמנת יתר, סכרת, כשל במערכת החיסון וכדומה.

 

בכל חורף, קיימת תמותה ממחלת השפעת עם אותם סיבוכים, אך כנראה ששפעת החזירים נוטה לתקוף אנשים צעירים יותר לעומת השפעת הרגילה.

 

 המניעה והטיפול במחלה על פי הרפואה ההומיאופתית המודרנית

 

הרפואה המערבית מציעה כמניעה להתפשטות המחלה את החיסון שכאמור עדיין אינו בנמצא. בנוסף קיימת ההמלצה לשטיפת ידיים מרובה, או לעיתים די קרובות התעטשות ושיעול לתוך המרפק לכפות הידיים וכן חבישת מסיכה בנוכחות אנשים החשודים כחולים במחלה.

 

במקרים של הידבקות במחלה הרפואה המערבית מציעה שני תכשירים לטיפול הכוללים את ה-tamiflu ותכשיר נוסף הנקרא relenza . שני התכשירים, הם תכשירים אנטי ויראליים האמורים לקצר את משך המחלה ולמנוע את תופעת הסיבוכים. לתכשירים אלה יש תופעות לוואי הכוללת בחילות והקאות וקיימים יותר ויותר דיווחים על כך שהמכשיר tamiflu אינו יעיל דיו ויתכן והנגיף יפתח עמידות כנגדו.

 

נשאלת השאלה האם אנו כפרטיים, יכולים לעשות יותר במניעה ובטיפול מעבר לאמור לעיל. מסתבר שלרפואה ההומיאופתית יש הרבה מה להציע לטיפול ובעיקר למניעת ההדבקות.

 

בראייה ההומיאופתית, שפעת החזירים הינה מחלה ויראלית לכל דבר ועניין ואינה שונה מהותית מבחינת התגובה של הגוף כלפי הנגיף. הרפואה ההומיאופתית, מעודדת את כושר הריפוי הטבעי של הגוף ומאפשרת לו להתגונן טוב יותר גם במניעת ההדבקות והתחלואה וגם לאחר הדבקה בנגיף במידה ואכן התרחשה.

 

בשוק קיימים מספר תכשירים המיועדים לטיפול מיד עם תחילת התסמינים של השפעת בדומה לטיפול ב – tamiflu. חשוב להדגיש שאת הטיפול יש להתחיל תוך שעות ספורות מרגע של הופעת הסימנים הראשונים של המחלה .

 

תכשיר אחד של חברת heel הקרוי influheel המופיע בצורת כדורונים לטיפול למשך מספר ימים ואותו ניתן להשיג במרבית מרשתות הפארם.

 

תכשיר נוסף של חברת guna  האיטלקית הקרוי guna flu ואותו ניתן להשיג בבתי מרקחת העוסקים בהומיאופתיה. גם תכשיר זה מופיע בצורת כדורונים המיועדים לטיפול למשך מספר ימים.

 

בנוסף, קיים תכשיר נוסף המבוסס על צמחי מרפא הנקרא פלוגון , המבוסס על צמחי מרפא המשפרים את יכולת ההתגוננות של הגוף מפני הנגיף.

 

 מניעת המחלה

חשוב מאד בטיפול במחלה לנסות ולהבחין בסימפטומים הראשונים של ההדבקות הראשונית במחלה. מניעה זו חשובה במיוחד בתקופה זו שאנו בפתחה של  תחילת שנת הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים. המפגש בין הילדים הנמצאים אחד עם השני יום שלם בצפיפות גבוה, הינו קרקע פורייה להיווצרות ההדבקות במחלה.

 

 

חשוב להדגיש - שלצורך מניעת הדבקות במחלה, חשוב להתאים לכל מטופל הרכב של תכשירים הומיאופתיים המתאימים למבנה הגופני והאישיותי שלו. הרכב זה יעודד וישפר את המערכת החיסונית וישפר את העמידות של המטופל כנגד מחלות ויראליות בכלל ושל השפעת בפרט.

 

הטיפול ניתן על ידי טיפות ונלקח לתקופה של מספר חודשים. טיפול מנעתי זה מטרתו להפחית  בצורה ניכרת את מספר האנשים הנדבקים במחלות ויראליות ולמזער את רמת החרדה והפאניקה השוררת בציבור כיום.

 

חשוב לציין שלטיפול ההומיאופתי אין כל תופעות לוואי והוא בטוח לחלוטין לשימוש בכל הגילאים החל מתינוקות בני יומם ועד קשישים.

 

כאמור, יעילות הטיפול המנעתי במחלות ויראליות אלו הינו הרכבת תרופה הומיאופתית המותאמת אישית לכל מטופל על פי הפרופיל האישי שלו ובכך גדלה יותר הסבירות למניעה ולהחלמה מהמחלה.

  

בפעם הבאה , שאתם נתקלים בדיווחים מפחידים בעיתונות , זכרו שיש לכם את האפשרות להגן על עצמכם ולהתמודד עם מחלת שפעת החזירים בדרכים נוספות.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו