על כריכים מזינים וטעימים התורמים לבריאות הילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

על כריכים מזינים וטעימים התורמים לבריאות הילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.08.2009
לקראת שנת הלימודים החדשה, מסבירה שירה נחושתן, דיאטנית קלינית במרכז הרפואי זיו, כי הרגלי אכילה נכונים במהלך הילדות יסייעו לאכילה מאוזנת, בריאה ולמניעת השמנה וחסרים תזונתיים בגיל מבוגר יותר.

על כריכים מזינים וטעימים התורמים לבריאות הילדים

לקראת שנת הלימודים החדשה, מסבירה שירה נחושתן, דיאטנית קלינית במרכז הרפואי זיו, כי הרגלי אכילה נכונים במהלך הילדות יסייעו לאכילה מאוזנת, בריאה ולמניעת השמנה וחסרים תזונתיים בגיל מבוגר יותר. "הארוחה הנשלחת לבית הספר עם הילד אינה חייבת להיות לחם עם שוקולד, אלא מומלץ שתהיה ארוחה מרעננת, מזינה וגם טעימה", אומרת נחושתן.

 

נחושתן מסבירה, כי ארוחת הבוקר לפני בית הספר חשובה מאוד, נותנת אנרגיה לגוף ועוזרת להתרכז בלימודים, וממליצה לדוגמא על ארוחת בוקר הכוללת: פרוסת לחם עם גבינה 5% וירק, או דגנים עם חלב או עם יוגורט.

בנוסף, מומלץ לנסות לשלב סוגי לחמים המכילים קמח מלא ודגנים, לגוון את הכריך בלחמים לסוגיהם: לחמנייה, לחם מלא, פיתה. כדאי גם להכניס לכריך מוצרים בריאים ומזינים לפחות ארבעה ימים בשבוע כגון: גבינה לבנה 5%, חומוס, פסטרמה הודו, ביצה, טחינה, אבוקדו, טונה ועוד. השתדלו להוסיף ירקות ליד או בתוך הכריך לפי העדפותיו של הילד. במידה שהילד מעוניין בממרח מתוק ניתן להשתמש בממרחים העשירים ברכיבים תזונתיים חיוניים שלא מבוססים על סוכר ושומן בלבד, למשל: שוקולד חרובים, חלבה, חמאת בוטנים, ריבת פרי דבש, ובכל מקרה כדאי להגביל ממרחים מסוג זה לפעם בשבוע.

 

נחושתן אומרת, כי בימים חמים מומלץ להימנע משימוש בממרחי ביצים, מיונז או חומוס בשל נטייתם להתקלקל מהר ובנוסף, מומלץ לשלוח את הילד לבית הספר עם בקבוק של חצי ליטר מים לפחות ולהימנע ממיצים, תרכיזים מתוקים ומשקאות המבוססים על קקאו.

"לימים ארוכים בבית הספר או לפני חוג או פעילות גופנית ציידו את ילדיכם במנת אנרגיה זמינה, כמו: פירות, חטיפי גרנולה וקורנפלקס, פירות יבשים, בייגלה ועוד..", אומרת נחושתן.

 

והחשוב ביותר לערב את הילד בשיקולי המזון והפעילות הגופנית ולשמש דוגמה. כאשר יבין הילד, כי האוכל הלא בריא גורם לו לעייפות וחוסר בריאות, או כאשר ישתתף בעריכת הקניות והכנת המזון בצוותא יצרוך יותר ירקות, פירות ומזון בריא במקום חטיפים. כדאי גם לקרוא עם הילד את המרכיבים שבחטיפים על גבי האריזה ולפרש לו אותם, כך שיבין כי חטיפים הכוללים חומרים משמרים, צבעי מאכל ומזון מתועש אינם בריאים עבורו.

 

בנוסף, מומלץ להגביל את שעות הצפייה בטלוויזיה ובמחשב לאחר שעות בית הספר לשעתיים ביום, עדיף ששאר היום יהיה מוקדש למשחקים עם חברים ולזמן איכות עם המשפחה ולהקפיד על פעילות גופנית יומיומית ויזומה שתורמת לבריאות ושמירה על משקל תקין.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו