השם שלי ואני - ב - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

השם שלי ואני - ב

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.12.2005

בואו נצא מתוך הנחת יסוד שהנשמה בוחרת את שמה טרם הגחתה לחיים, נוסיף גם שהנשמה קובעת גם את מועד לידתה המדויק (כן, כן, אף אם הלידה הייתה כרוכה בניתוח קיסרי שנקבע מראש).



מאת: קרן כהן מנחה בהעצמה אישית, מאמנת במיקוד ובפיתוח כישורי חיים, מטפלת מוסמכת בשחזור גלגולים,  מתקשרת ומפיצה את 'קרן אור'.


השם שלי ואני - ב כתבה שנייה בסדרת כתבות על האדם ושמו.

מטרת סדרת כתבות זו, היא לתת כלים ומידע להורים על השפעת מתן השם על הילד.

 

הנשמה והשם:

בואו נצא מתוך הנחת יסוד שהנשמה בוחרת את שמה טרם הגחתה לחיים, נוסיף גם שהנשמה קובעת גם את מועד לידתה המדויק (כן, כן, אף אם הלידה הייתה כרוכה בניתוח קיסרי שנקבע מראש).

 

מה באותיות השם ובמועד הלידה המדויק מצריך בחירה מוקדמת של הנשמה?

האותיות אוצרות רטט של תדרי אנרגיה המתורגמים במישור הגשמי, לתכונות, איכויות, כישורים ויכולות המשמשים את בני האדם בחוויתם הארצית. אם כל אות ואות מהווה רטט של תדר אנרגטי הרי שמחרוזת אותיות (השם שלנו) הינה אוסף של תדרים החוברים יחד לכדי אפיון מיוחד של סל כדורי האור- צל השייך לכל אדם ואדם. השם משמש לא רק להגדרת האדם ולזיהויו אלא, מראה את הצורה הרוחנית המסתתרת בו ואת השפע הרוחני בו הוא זוכה. השם מייצג ומרמז על אופיו של האדם ועל מהותו וכן מסמל את המשימה (התוכנית) של האדם בעולם הזה. כאן, טבעי שתתעורר השאלה או הטענה ההגיונית "אז מה, כל האנשים שנושאים שם מסוים הם אותו הדבר?" ברור שלא! מה הסבירות שכל הנשים הנושאות את השם 'קרן' נולדו באותו המקום, באותו היום ובאותה השעה בדיוק? התשובה היא מן הסתם 'נמוכה מאוד'. תאריך הלידה ושעת הלידה מהווים אף הם צירוף של תדרים אנרגטיים המייחד כל אדם ואדם. אם נוסיף להם את השם ואף את שם המשפחה נקבל אוסף של גורמי השפעה החוברים יחדיו לכדי חותם המאפיין ומבדיל אדם מרעהו.

 

מה הקשר בין אותיות השם לבין מועד הלידה?

בספר היצירה נאמר כי כשאלוהים ברא את העולם הוא השתמש באותיות ככלי הבריאה. כיצד היו יכולות האותיות לשמש ככלי לבריאה אלמלא היו אצורים בהם כוחות כלשהם? מהם הכוחות האלה? בפשט, כוחות אלה הנם כוחותיו של הטבע עצמו המיוצגים על ידי היסודות: אוויר, אדמה, מים ואש וכן על ידי גרמי השמים המזוהים אף הם עם יסודות הטבע. שנים עשר המזלות מתחלקים לארבע קבוצות על פי היסודות ואף אנרגית הצבעים רוטטת ומשדרת את אופיים של האלמנטים השונים. לענייננו, עשרים ושתיים האותיות העבריות מקושרות לכוכבי הלכת (אורנוס, נפטון ופלוטו), לשבע פלנטות (שבתאי, צדק, מאדים, חמה, נוגה, שמש וירח) ולשנים עשר המזלות. מכאן, אם כל אחד מגרמי השמיים ובכללם המזלות, מזוהה עם יסודות הטבע, וכל גרמי השמים מזוהים אף הם עם יסודות הטבע, הרי שכל אות מזוהה אף היא עם יסודות הטבע. כמו שהטבע מורכב מתמהיל יסודותיו, כך גם כל אדם באמצעות אותיות שמו ומועד לידתו (המעיד על המזל ועל אופק המזל) – מורכב מתמהיל של יסודות הטבע. התפיסה כי גופנו ואנו מהווים חלק מהטבע אינה בהכרח התפיסה עליה רבים מאיתנו התחנכו וצמחו. זה יכול להיות אתגר בפני עצמו לשחרר את הרעיונות הישנים ביחס להפרדה בין הגוף לטבע כפי שאומצה על ידי התרבות המערבית ולאמץ את התפיסה המזרחית הרואה באדם ובגופו מרכיב של הטבע, המיישם את חוקי הטבע!

 

יסודות הטבע

כוחות האוויר, האדמה, המים והאש פועלים במשולב (אם כי לא תמיד באופן מאוזן) ויוצרים יחדיו את הטבע ותופעותיו. לשם המחשה נסתכל על המדורה שאנו מדליקים בל"ג בעומר. אנחנו מכינים חומר דליק ומשתמשים בו להבערת אש. כאשר אנו מספקים לאש את חומר הבעירה (עצים) ואת החמצן הדרוש לה (אוויר) היא בוערת ומפיצה את חומה ואורה. במידה ונוסיף לה חומרי בעירה תגדל האש ותהפוך להיות גדולה וחמה מידי. כדי 'להרגיע' את האש, נשפוך עליה מים או נפזר עליה אדמה שמסייעים לנו להקטין את עוצמתה ולהביאה לידי הגודל הרצוי לנו. אם נרצה לכבות את האש לחלוטין, נשתמש בהרבה מים או אדמה. בדוגמה הזו, אנו משתמשים בחוקי הטבע הבסיסיים ביותר: חמצן (אוויר) מלבה אש, אדמה ומים מפחיתים ומכבים אש. אותם החוקים מפעילים את הגוף שלנו. אם האש בתוכנו גדלה יותר מידי, יוצאת מאיזון, אנו מרגישים חום וכאבים העשויים להתבטא באולקוס, זיהום או דלקת. כדי להרגיע את האש המשתוללת נזדקק למזון מוצק מתוק או נוזלי. אם נאכל כמות מוגזמת ממזונות אלה אנחנו עשויים לכבות לחלוטין את האש (המיועדת בראש ובראשונה להפעלת מערכת העיכול) ואו אז, נצטרף להתחיל לבנות אותה מהתחלה.

 

כל יסוד מאופיין ומזוהה עם תכונות, איכויות, כישורים, קווים להתנהגות ולדפוסי חשיבה.

בעוד שהאוויר והאש מייצגים את הכוחות הזכריים והאקטיביים, הרי שהאדמה והמים מיצגים את הכוחות הנקביים והפסיביים. נכיר מעט ממאפייניהם של היסודות השונים וביטויים באופי האדם.

 

האוויר

יסוד האוויר מייצג את רוח החיים, זו הפועמת בחומר ומעוררת בו נשימה כמו גם מלמד על המרכיבים היוצרים את עולם הרוח: תנועה ודינאמיות, התרחבות ומחשבה, מהירות וחדשנות, הגות ולוגיקה. הביטוי של האוויר באופיו של האדם יתגלה בזיקה לעיסוקים הקשורים ברוח ובמחשבה, בנסיעות ובתנועה, בנטייה לחשיבה ולהבנה לוגית, בכישורים תקשורתיים ויצירתיים, באהבת התנועה בחלל הפתוח ובחוסר סבלנות.

 

האש

מסמלת את האנרגיה של החומר ואת הפעולה הפיסית, מעניקה ומדגישה: אנרגטיות, נמרצות, יכולת ביצוע, שמחת חיים, מיניות, רוחב לב וחום מזג. האש היא סמל לשינוי. יש באפשרותה בכוחות עצמה את החומר. היא יכולה להמיס ולהתיך, להפוך מוצק לנוזל, נוזל לאדים ואדים לגז. באופיו של האדם, תתבטא ביוזמה ובנטייה לפרוץ מחסומים ומכשולים, בכוח השתנות, במעשיות ובתנועה טבעית קדימה.

 

האדמה

יסוד האדמה מסמל את החומרי, הגשמי ואת כל מה שאנו קולטים באמצעות החושים. הוא מלמד על התחושה האובייקטיבית זו שמאפשרת להבחין בין הכמות לאיכות, זו שמאפשרת לקלוט את המציאות כמו שהיא ללא כחל וללא שרק. האדמה תתבטא באופיו של האדם ביכולת הכלה, בעקביות, במעשיות, ברצינות, בקפדניות, ביסודיות, בחומרנות ואף בעקשנות.

 

המים

יסוד המים מדגיש את המתרחש ברבדים העמוקים של הנפש ואת הראייה הסובייקטיבית של האדם, מייצג את הרגש, את היכולת להרגיש ואת הרגישות, את משאלות הלב, את הגמישות ואת ההתחשבות. המים מקנים לבעליהם רגישות לזולת ולָעצמי, מידה לא מבוטלת של רגשנות ופגיעות, אינטואיציה, צורך בחיזוקים ובחום, נטייה למצבי רוח משתנים, ערפול רגשי, בלבולים ותסכולים פנימיים.

 

כאמור, כל אות בעצם מזוהה עם אחד מיסודות הטבע ומידת הדומיננטיות של היסוד בשם, מלמדת על היות האדם מועד להתאפיין בהתאם לתכונות ולמאפיינים שמקנה אנרגיית היסוד. לסיום, כפי שהטבע שלם בזכות ארבעת יסודותיו כך גם האדם, זקוק להשפעת ארבעת היסודות על מנת להגיע לאיזון מרבי.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו