השם שלי ואני - ג' - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

השם שלי ואני - ג'

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.05.2006

הפעם נפנה להעמיק בקשר שבין האותיות ליסודות, לגרמי השמים ולמזלות כרקע לעתיד לבוא: משמעותן של האותיות העבריות בשם שלנו.



מאת: קרן כהן מנחה בהעצמה אישית, מאמנת במיקוד ובפיתוח כישורי חיים, מטפלת מוסמכת בשחזור גלגולים,  מתקשרת ומפיצה את 'קרן אור'


השם שלי ואני - ג' בטרם נמשיך להרחיב את הידע בנושא "השם שלי ואני" אזכיר בקצרה את שהכרנו בחיבוריי הקודמים.

את תחילת הדרך פתחנו בהיכרות עם תפיסת העולם המונחת בבסיס הדברים, התפיסה המכונה " היוולדות מחדש / גלגול נשמות", ובעקרונות המהווים את יסודותיה: בחירה חופשית, צדק קוסמי מוחלט והשגחה. עשינו היכרות עם העוצמה האנרגטית המיוחסת לאותיות העבריות על פי הקבלה וגילינו שעל פי תפיסה זו, הנשמה היא זו הבוחרת את שמה בטרם מגיחה לחיים על פני כדור הארץ בעוד שלהווים את החיים על פני הכדור נותרת המשימה לחשוף את השם הנבחר (השם שלי ואני – פרק א'). בהמשך, אל ההבנה שהנשמה בוחרת את שמה טרם הגחתה לחיים, התווסף גם הידע שהנשמה קובעת גם את מועד לידתה המדויק מאחר ותאריך הלידה ושעת הלידה מהווים אף הם צירוף של תדרים אנרגטיים המייחד כל אדם ואדם. למדנו שאם נוסיף להם את השם ואף את שם המשפחה נקבל אוסף של גורמי השפעה החוברים יחדיו לכדי חותם המאפיין ומבדיל אדם מרעהו. עוד גילינו מה הקשר בין אותיות השם לבין מועד הלידה באמצעותהחיבור בין יסודות הטבע, כוכבי הלכת, שנים עשר המזלות ועשרים ושתיים האותיות. העמקנו מעט את ההיכרות עם היסודות וראינו שכל יסוד מאופיין ומזוהה עם תכונות, איכויות, כישורים, קווים להתנהגות ולדפוסי חשיבה (השם שלי ואני – פרק ב').

הפעם נפנה להעמיק בקשר שבין האותיות ליסודות, לגרמי השמים ולמזלות כרקע לעתיד לבוא: משמעותן של האותיות העבריות בשם שלנו.

 

כל אדם מורכב מתמהיל של יסודות הטבע. גרמי השמיים (כוכבי הלכת ושבע פלנטות) מזוהים עם יסודות הטבע, שנים עשר המזלות מתחלקים לארבע קבוצות על פי היסודות (משפחת מזלות האש: אריה, טלה, קשת  /  משפחת מזלות האדמה: שור, בתולה, גדי  /  משפחת מזלות המים: סרטן, עקרב, דגים  /  משפחת מזלות האוויר: תאומים, מאזניים, דלי) ואילו האותיות העבריות מקושרות אל כוכבי הלכת (אורנוס, נפטון ופלוטו), אל שבע פלנטות (שבתאי, צדק, מאדים, חמה, נוגה, שמש וירח) ואל שנים עשר המזלות – ובכך, קשורות ומזוהות אף הן אל יסודות הטבע.

 

מה משמעות הקישור והזיהוי של האותיות העבריות אל יסודות הטבע? 

אם טענו בעבר שכל יסוד מאופיין ומזוהה עם תכונות, איכויות, כישורים, קווים להתנהגות ולדפוסי חשיבה מסוימים הרי, שהיות אות מסוימת מושפעת מעוצמתו האנרגטית של יסוד כל שהוא מלמדת על כך שעוצמתו האנרגטית של יסוד זה תבוא לידי ביטוי באישיות ובמסעו של האדם אשר שמו מכיל את אותה אות.

יחד עם זאת, מאחר ואנו מתייחסים לארבע יסודות בלבד ואל מולן עומדות איתן עשרים ושתיים אותיות (אשר חשוב לזכור שהן עצמן מקושרות לכוכבי הלכת, לשבע פלנטות ולשנים עשר המזלות) הרי שיש לקחת בחשבון כי השפעתו של יסוד מסוים תתבטא באופן שונה בכל אחד מגרמי השמיים, המזלות והאותיות המזוהים עם אותו היסוד.

 

מה משמעות הקישור והזיהוי של האותיות העבריות אל גרמי השמים?

משתנה נוסף שנכניס אל המשוואה הזו (שמלמדת אותנו שבחירת השם ומועד הגיחה אל החיים – אינו דבר של מה בכך) היא העובדה שכל מזל נשלט על ידי כוכב לכת או פלנטה. מאחר ואין התאמה בין מספר המזלות למספר גרמי השמים השולטים בהם, ישנם מזלות הנשלטים על ידי אותו גרם שמים – לדוגמה: כוכב מרקורי אחראי גם על מזל תאומים וגם על מזל בתולה.

מאחר ושנים עשר המזלות מתחלקים לארבע קבוצות על פי ארבעת היסודות, זה המקום להרים גבה ולתהות על פשר הדמיון או השונות שמקרינים כל שני מזלות השייכים למשפחת יסוד שונה אך נשלטים על ידי אותו כוכב או פלנטה המזוהה עם יסוד אחד.

דוגמה : מרקורי הוא כוכב אוורירי. מזל בתולה שייך למשפחת מזלות האדמה ואילו מזל תאומים שייך למשפחת מזלות האוויר. קל יהיה לנו להבין את הביטוי של מרקורי ("כוכב" בשמו העברי) במזל תאומים מאחר והם מושפעים מאותו היסוד אולם, האם לא קשה קצת יותר להבין את הביטוי של יסוד האוויר במזל בתולה השייך למשפחת מזלות האדמה?

הלכה למעשה, למרקורי ביטוי בשני המזלות אולם אנחנו נתעכב על הביטוי שלו במזל בתולה. במזל זה נמצא את השפעותיו של האוויר בצורת כישורים אנליטיים (כושר ניתוח מעולה, יכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ומדויקת, יכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם ובעצם, שימוש "בראש"), הבאים לידי ביטוי בעולם המסחר, הכסף והעבודה (ייצוג מזהיר של יסוד האדמה) – תוך שימוש באיכויות שמאופיינות על ידי יסוד האדמה: עקביות, סבלנות, נחישות, קפדנות ושליטה מלאה. השילוב של האוויר והאדמה במזל בתולה מתבטאים יפה בהיותו מזל שנע בין החומר (אדמה) לבין הרוח (אוויר), בהיות ילידיו מחפשים אחר הניצוץ האלוהי, אחר הרוח -  זה הקיים בתוך החומר, זה המפיח בו חיים.  

 

כאמור, כל אות מזוהה עם כוכב לכת או פלנטה או מזל. משמע הדבר הוא שהאות מייצגת את האיכויות, התכונות והביטויים של אותו גרם השמיים עימו היא מזוהה, בנוסף למשמעויות הקבליות המיוחסות לה. כאשר מגיעים לשלב ניתוח השם, לכוכב השפעה חזקה יותר מהמזל על תכונות האופי המיוצגות על ידי אות. האות ז' נשלטת על ידי מזל תאומים. האות ר' נשלטת על ידי מזל מרקורי. שם עם אות דומיננטית ר' (אות של כוכב) ישא איכויות דומות לשם שבו תופיע האות המייצגת את מזל תאומים, פעמיים.

 

חלוקת האותיות למשפחת היסודות

אותיות יסוד האוויר: א, ז, ל, פ', צ', ר'

אותיות יסוד האדמה: ב', ו', י', ע', פ'

אותיות יסוד האש: ג', ד', ה', ט', כ', ס', ש'

אותיות יסוד המים: ח', מ', נ', ק', ש', ת'

 

לא, זה לא טעות, ישנן שתי אותיות בעלות שני יסודות: פ' ו-ש'.

האות פ' היא שילוב של יסוד האדמה (נשלטת על ידי כוכב נגה – שליטו של מזל שור – אדמה) ושילוב של יסוד האוויר באמצעות תרומתה של האות ל' (הנשלטת על ידי מזל מאזניים – מזל אוויר).

האות ש' היא שילוב של יסודות האש והמים (יסודות הופכיים אך משלימים) בשל היותה מורכבת מהאותיות ה' (הנשלטת על ידי מזל טלה – מזל אש) ו-נ' (הנשלטת על ידי מזל עקרב – מזל מים).

 

בפעם הבאה, נתחיל בסקירת שיוכן וקישורן של האותיות אל הכוכבים והמזלות וכן בהכרת התכונות והאפיונים המיוחסים לאותיות על פי הקבלה.

 

מלוא האור והרבה אהבה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו