רצפת האגן שלי??? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רצפת האגן שלי???

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.07.2011

ההתנהלות בהריון, ההכנה ללידה וההתמודדות בתוך הלידה. ההנחיות למשכב הלידה והחזרה לשגרה- כל אלה ישפיעו על מצבה של רצפת האגן שלי.  אולי, על שלך לא השפיעו....אבל כדאי שתדעי: לפי מחקרים, הגורם המשפיע ביותר על מצב ריצפת האגן הוא הלידה הראשונה, אחריה בתור- ההריון הראשון!!



מאת: גזית מרגלית.


רצפת האגן שלי???

לשמחתי הרבה, בשנים האחרונות, יש עלייה משמעותית במודעות לבעיות נשים בכלל ובעיות רצפת אגן בהריון ולאחר לידה בפרט. אני חושבת שזה נובע מהעובדה המשמחת עוד יותר של עליה בתוחלת החיים, של נשים בעיקר.

עולם הרפואה מדבר היום בשפה חדשה, אחרת. במקום להתעסק ברפואה מצילת חיים, (מבחינתם זה אומר בעיקר משאבים וכסף...) אנו מדברים על 2 תחומים עיקריים שכותרתם בריאות: רפואה מונעת ואיכות חיים.

ההתעסקות בשיקום רצפת האגן בהריון ולאחר לידה נכנסת תחת שני התחומים הנ"ל. אצל כל אישה קורה משהו אחר...

 

רפואה מונעת וריצפת האגן שלי (כן, שלי. לא של חברה שלי ולא של מישהי ששמעתי ש...)

ההתנהלות בהריון, ההכנה ללידה וההתמודדות בתוך הלידה. ההנחיות למשכב הלידה והחזרה לשגרה- כל אלה ישפיעו על מצבה של רצפת האגן שלי.

אולי, על שלך לא השפיעו....אבל כדאי שתדעי: לפי מחקרים, הגורם המשפיע ביותר על מצב ריצפת האגן הוא הלידה הראשונה, אחריה בתור- ההריון הראשון!!

לא תמיד הבעיות נראות מיד... לפעמים צריך עוד הריון או אפילו עוד לידה ולפעמים, לברות המזל שבינינו, הבעיות מתחילות לצוף רק לקראת גיל המעבר. תוחלת חיים ואיכות חיים- כבר אמרתי... להתחיל ללמוד בגיל 50  לעבוד נכון עם הגוף... זה הרבה יותר קשה ומתסכל.

 

איכות חיים? החיים שלי דבש!   (בינתיים...)

פעמים רבות כשאני מקבלת אישה לטיפול היא מספרת לי שבמשך שנים סבלה מכאבים ביחסי מין או מריצות מוטרפות לשירותים ואפילו דליפות שתן.

כשאני שואלת "למה הגעת לטיפול עכשיו?" היא עונה, משהו כמו: "זה לא באמת הפריע לי" או "לא חשבתי שזה יכול להגיע למצב כזה גרוע"...

איכות חיים נקבעת ע"י גורמים רבים שאינם בשליטתנו המיידית אך הפעולה- ההחלטה – האם אני שומרת על עצמי- היא שלי בלבד!

אם אלך להיבדק בהריון ולקבל כלים לתרגול וחיזוק רצפת האגן שלי, יש סיכוי טוב יותר שאתמודד טוב יותר עם הלידה (בכל לידה שלא תהייה), שאשתקם ממנה, גופנית ולעיתים גם נפשית (אבל זה למאמר אחר) טוב ומהר יותר ואהיה חשופה פחות לבעיות של רצפת האגן. שלי.

אם אלך לטיפול עם סיום משכב הלידה, גם אם איני סובלת עכשיו מדליפות שתן. אקבל מידע וכלים להמשך התנהלות גם עם התינוק בבית, גם בחזרה לפעילות גופנית וגם בטיפול הספציפי ברצפת האגן והבטן... יש סיכוי טוב יותר שאסבול פחות מהחזרה ליחסי מין (אולי אפילו אהנה מהם!) ואהיה חשופה פחות לנזקים ובעיות של רצפת האגן בעתיד. שלי.

נכון. אין דבר יקר מהילדים שלי. אני חושבת, שאם לא אשמור על עצמי כראוי, גם הם, יהיו חשופים יותר מההגנה שהייתי רוצה לספק להם! מזמינה אתכן להצטרף לפורום המחודש בנושא רצפת אגן של הפורטל המקסים הזה ולהפוך חלק בדיון החשוב כל כך- איך אני שומרת על עצמי! 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו