דיכאון לאחר לידה בראי הנוטריפונקטורה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

דיכאון לאחר לידה בראי הנוטריפונקטורה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.01.2010

ה- baby blues , (דיכאון לאחר לידה) נובעת, לפי הרפואה הסינית המסורתית והנוטריפונקטורה, אחותה הצעירה והמדעית יותר, מחולשת ה cv- מרדיאן (conception vessel) העיקרי בגוף לאחר הלידה. איך מטפלת הנוטריפונקטורה בדיכאון אחרי לידה?



מאת: אריק שיש מנהל המרכז הישראלי לנוטריפונקטורה


דיכאון לאחר לידה בראי הנוטריפונקטורה

בזמן הלידה מרדיאן cv שמחבר את הקוטב המטבולי עם הקוטב המוחי נחלש. אפשר לראות את היחלשות המרדיאן כבר מהחודש ה-7 להיריון, יש לו צורה של פס כהה שעובר מעצם הפוביס לעצם הסטרנום.

 

בזמן הלידה המרדיאן נחלש ועד שהוא מתאזן באופן טיבעי, עוברת תקופה לא קצרה, שיכולה להתמשך אף יותר, בשל כל מיני נסיבות כמו ההבדל בין לידה טבעית לקיסרית, רמת הקושי בלידה, איכות ומהירות הקליטה של התינוק בתוך המשפחה, ועוד. גורם משמעותי הוא משך תקופת ההנקה.

 

ככל שתקופת ההנקה מתארכת, כך תקופת ההתאזנות הטבעית מתארכת. המרדיאן מאיץ את התאזנותו בד"כ בעת חזרת הווסת, המאותתת שהאם החדשה לקחה חזרה את השליטה על הרחם שלה, ועל התכונות החדשות שלאחר ההיריון – ובראשן ההנקה. (השד הוא למעשה האיבר החיצוני שמחליף מבחינה תיפקודית  את השיליה שיוצאת לאחר הלידה בהזנת התינוק).

מהי הנוטריפונקטורה?

לפני כ- 20 שנה, החלה קבוצה של מדענים צרפתים מתחום הביולוגיה המולקולרית לחקור את הרפואה הסינית המסורתית. רבים בעולם המערבי כבר התנסו בטיפולים סינים מסורתיים, בעיקר מתחום האקופנקטורה (דיקור סיני), ונוכחו לדעת כי לעיתים קרובות טיפולים כאלה מועילים ועוזרים. קבוצת החוקרים שמה לה למטרה לנסות ולפענח את ההיגיון המדעי העומד מאחורי הרפואה הסינית, ולאחר מחקרים מעמיקים – אף הצליחה. מתוך המחקרים הללו, נוצרה שיטת טיפול חדשה – הנוטריפנקטורה: בן כלאיים של הרפואה המערבית והאלטרנטיבית. השיטה החדשה, המשלבת את עקרונות הרפואה הסינית עם עקרונות הביולוגיה המולקולרית המדעית, הפכה ללהיט בצרפת.  הנוטריפנקטורה (נוטרי=תזונה, פנקטורה=דיקור) אינה עושה שימוש במחטי דיקור ולא בכימיקלים, אלא בנוטרימנטים. הכדורים הקטנים המיועדים ללעיסה אינם מכילים כימיקלים כמו הכדורים המוכרים מהרפואה המערבית, אלא תשלובת של מינרלים המעבירים מידע אלקטרומגנטי לתאים על מנת לאזן את המרידיאנים בגוף. הפיתוח הצרפתי המודרני המשלב את ההסתכלות על האדם לפי הרפואה הסינית עם הרפואה המתקדמת ביותר – רפואה תוך תאית, יצר למעשה קשת חדשה של כלים. המינרלים מעבירים מידע ישירות אל תוך תאי הגוף, ומלמדים את הגוף כיצד לתקן את הבעיה בעצמו. כמובן, שילובים שונים של מינרלים מטפלים בסוגים שונים של בעיות.

 

הטיפול בדיכאון אחרי לידה באמצעות הנוטריפונקטורה

הנוטריפונקטורה, מטפלת בבעית הדיכאון שלאחר לידה באמצעות שילוב מסויים של נוטרימנטים, כדורי לעיסה המכילים מינרליים טבעיים הנושאים מידע תוך תאי, החודר לגרעין התא הביולוגי ומלמד אותו כיצד לשפר את התיפקוד ולהחזיר את האיזון. את השילוב המסויים של נוטרימנטים, שיילקחו בלעיסה במשך 21 יום, צריך להתאים למטופלת מטפל מוסמך בנוטריפונקטורה, לאחר איבחון אישי.

 

אחת התופעות של דיכאון לאחר לידה הוא ירידה בחשק המיני – שיכול לגרום לפער בין ההורים. לאחר הטיפול בדיכאון שלאחר הלידה אפשר גם להחזיר את החשק המיני ע"י טיפול המשך.

 

היתרון של השיטה הוא שהיא איננה יוצרת תלות בטיפול, ופועלת באופן מהיר מאד בזכות המידע התוך תאי המועבר למטופלת.

 

מודעות מוקדמת לסכנת ה"בייבי בלוז" יכולה לעדן אותו. פנייה לייעוץ וקבלת טיפול עוד בתחילת ההיריון וקבלת שילוב הנוטרימנטים המתאים עשויה למנוע את כל התופעות הלא רצויות של ההיריון כמו בחילות, הקאות, חרדות וכו'.

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו