חשיבות הסטריליזציה בברית מילה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חשיבות הסטריליזציה בברית מילה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.04.2013

ברית המילה היא בעצם ניתוח לכל דבר ועניין שמתבצע בשטח פתוח ולא סטרילי. בדרך כלל יתבצע באולם אירועים עם מאות מוזמנים ולכן החשיבות של שימוש בכלים סטריליים היא קריטית עוד יותר.



חשיבות הסטריליזציה בברית מילה

ברית מילה היא מהאירועים המשמעותיים והייחודיים ביהדות. מעבר למשמעות הרוחנית יש גם את הפן הגשמי של החיתוך עצמו, שרובנו כהורים לא נותנים עליו את הדעת מספיק: ברית המילה היא בעצם ניתוח לכל דבר ועניין שמתבצע בשטח פתוח ולא סטרילי. בדרך כלל יתבצע באולם אירועים עם מאות מוזמנים ולכן החשיבות של שימוש בכלים סטריליים היא קריטית עוד יותר.

 

בכתבה שפורסמה בעיתון מעריב מתאריך 25/11/12 דווח על ידי איגוד המוהלים בישראל כי שיעור הזיהומים בברית מילה מגיע לכ – 10% . הבעיה היא שעל פי רוב, הזיהום מתגלה שבועות לאחר הברית עצמה ולעיתים גם חודשים לאחר מכן.

 

איך להימנע מזיהומים בברית מילה ?

התינוק שרק נולד, בא במהלך הברית במגע עם המוהל או הרופא ובעיקר עם הכלים בעזרתם מתבצע החיתוך. ברוב המקרים, יעשה שימוש בכלים רב פעמיים שעוברים חיטוי. החיטוי יתבצע באמצעות אלכוהול או ערק שעה לפני הברית- במקרה הטוב מאחר ורוב המוהלים או הרופאים מבצעים מספר בריתות ביום ולא תמיד ישנה אפשרות טכנית לבצע סטריליזציה במכשיר "אוטוקלב" על פי דרישות משרד הבריאות .

גם אם המוהל / רופא מסתובב עם מספר סטים של כלים, מדובר בכלים שמסתובבים אתו בתיק כל היום וחשופים לגורמים רבים מזהמים שעלולים לבוא איתם במגע .

 

אז מה עושים?

ראשית ובעצם הכי חשוב- בוחרים מוהל מוכר ומומלץ. בחיפוש מהיר בגוגל אפשר לוודא שאין נגדו תלונות או שנקשרו בשמו מקרי זיהום או חוסר מקצועיות.

שנית, גם כשמדובר ברופא, לא להסס לשאול באופן מפורש לגבי כלי החיתוך. האם הם חד פעמיים או רב פעמיים וכיצד הוא נוהג לבצע את החיטוי. אם יש לכם ספק לגבי אופן החיטוי או אם אתם מעדיפים להיות בטוחים ושקטים בנושא, תוכלו לבקש שיעשה שימוש בערכה סטרילית חד פעמית שאתם תרכשו בעצמכם בעלות לא גבוהה ותביאו לברית לשימושם. המודעות היום לזיהומים גדלה בקרב ההורים ורוב המוהלים והרופאים שנשאלים מכבדים את הבקשה.

לפרטים נוספים אודות הערכה – לחצו כאן




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו