להביא את העונג ללידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להביא את העונג ללידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.02.2007

אחד הסודות היותר מרתקים שמקבל היום דגש הוא עובדת הקשר בין האורגזמה הנשית ורחם האישה. עובדה זו ידועה לעולם הרפואה מזה זמן רב והיא מוזכרת בספרים השונים על היריון ולידה.   עובדה זו התגלתה כאשר בדקו מהם ההורמונים הפעילים בזמן אורגזמה נשית וגילו שההורמונים הפעילים בזמן זה, הם אותם הורמונים שפעילים גם בזמן לידה.



להביא את העונג ללידה

מאת: שירז אריאל דרורי- מלווה נשים לקראת ואחרי לידה

 

הלידה תמיד הייתה מאורע שנחשב לכואב ובלתי ניתן לשליטה אך היום כבר יודעים שישנן מגוון רחב של דרכים טבעיות ורפואיות שאנו יכולות לשלב בזמן הלידה, על מנת שהתהליך יהיה יותר נסבל ופחות ארוך!

 

רבות כבר דובר על כך שלידה היא אירוע חריג לגוף ולכן אם לא מתכוננים לקראתה, יכולה הלידה להיות באמת ארוכה ומתישה, מצב שהרפואה מעדיפה לחסוך ליולדת ועל כן מוצעים לה זרזים למיניהם וכך מתערבים בתהליך הטבעי ולפעמים מפריעים לו שלא לצורך.

(על אף שהכוונה טובה).

 

לא נשכח את יתרונותיה של הרפואה הקונבנציונאלית אשר בהרבה מקרים מאוד עוזרת ומצילה חיים רבים.  אולם, ישנה מגמה ברורה של נשים המעדיפות לחוות לידה באופן טבעי וללא התערבות עד כמה שניתן. יחד עם זאת, גם נשים שמעוניינות בלידה "רפואית" לא חייבות לעבור לידה מתישה.  כולן יכולות להיעזר בדרכים הרפואיות/טבעיות  וגם לנסות "טריק" נחמד של הגוף שיכול להיות מאוד יעיל בלידה.

 

כיום ישנו מגוון רחב של קורסים וסדנאות לטובת הכנה ללידה. בקורסים אלו ניתן ללמוד מה כדאי ואפשר לעשות ובכך להפחית את החששות ולהגיע יותר מוכנות.

 

בנוסף על המידע הרב אותו מקבלות נשים בקורסים השונים, מוגשת לכן היום מתנה נוספת אותה תוכלו לשקול לשימוש בלידתכן (או לספר לחברה/מכרה על הדבר).

 

הפתיחות טובה לפתיחה

אחד הסודות היותר מרתקים שמקבל היום דגש הוא עובדת הקשר בין האורגזמה הנשית ורחם האישה. עובדה זו ידועה לעולם הרפואה מזה זמן רב והיא מוזכרת בספרים השונים על היריון ולידה.   עובדה זו התגלתה כאשר בדקו מהם ההורמונים הפעילים בזמן אורגזמה נשית וגילו שההורמונים הפעילים בזמן זה, הם אותם הורמונים שפעילים גם בזמן לידה. (אוקסיטוצין ואנדרופין)  גילוי זה הוא שהביא לכך שנשים עם היריון בסיכון, מקבלות הנחייה ברורה שלא לחוות אורגזמה ויחסי מין. במקביל, כאשר ההיריון תקין, ישנה המלצה לקיים יחסי מין אפילו עד הלידה וזאת מכיוון שבזרע הגבר ישנו חומר הקרוי פרוסטגלדין שעוזר לריכוך צוואר הרחם.

 

לא אחת סופר שמיד או זמן קצר לאחר יחסי מין, החלו צירים שהובילו ללידה. הסיבה לכך נעוצה בקשר הישיר שיש לאורגזמה על הרחם ועל כך שחווית האורגזמה מעלה את רמת ההורמונים הנ"ל בגוף וע"י כך מגרה את תחילת הלידה. ויחד עם זאת, לשאלה האם אורגזמה לבדה יכולה לגרום לתחילת לידה, התשובה תהיה שכלל וכלל לא. ז"א שאין לאורגזמה השפעה על מועד תחילת הלידה אלא על קידומה. לפיכך, אם אישה חווה לידה שהתחילה לאחר קיום יחסי מין, יהיה זה בעקבות כך שמועד הלידה כבר בשל.

 

מכאן ניתן להסיק שאילו אישה תחווה אורגזמה באופן יזום לאחר שכבר מתרחשים צירים סדירים ואפילו פתיחה, היא תסייע רבות להתקדמות הלידה.

 

עובדה נוספת מתחום המיילדות היא שעדיף ליולדת ולעובר שהלידה תהיה תהליך של כמה שעות ולא כמה ימים.

 

מאחר והרפואה מעדיפה לידה קצרה, מכמה שיקולים, ישנה נטייה לזרז את הלידה באופן כימי. זאת אומרת לתת ליולדת זירוז (פיטוצין). לא נדון כאן ביתרונות וחסרונות, אלא נדגיש שפעולת הפיטוצין מייצרת צירים חזקים ביותר וכאבם עז מאוד.

 

אופציית הפיטוצין היא פעולת התערבות ואילו האורגזמה היא הפעולה הטבעית שאישה יכולה לעשות על מנת לזרז את הלידה.

 

הבחירה תמיד תישאר בידי היולדת כל עוד הלידה שלה מתקדמת בהתאם ללו"ז של הרפואה. אך נשים אשר מעוניינות לחוות לידה טבעית, יכולות לנסות זאת לפני מתן פיטוצין.

 

לידיעתכם, אישה יכולה להגיע לאורגזמה מלאה כאשר ישנם כבר צירים ברורים וע"י זה לקדם מאוד את הלידה.  נשים שעשו זאת דיווחו על התקדמות יעילה ביותר במשך לידתן ועל כן, לא מין הנמנע, שנשים נוספות ייהנו מדרך זו אילו ידעו על האפשרות.

 

איך עושים זאת בחדר לידה?

אחד הדברים שנשים לומדות עליו בקורסים ובהדרכות הוא נושא הפרטיות בחדר לידה.

כיום, כאשר אישה בלידה מבקשת פרטיות ומצבה ומצב העובר טוב, היא מקבלת הרבה מאוד פרטיות. בזמן זה יועיל מאוד אם יוחשך החדר למינימום והיא ובן/בת זוגה או הדולה/חברה שמלווה את היולדת, יעשו פעולות שונות לטובת קידום הלידה (דיקור, עיסוי, תנועה מעגלית, דמיון מודרך, שיאצו, כרית חמה, ג'קוזי ועוד...)

אם האישה רוצה, זה יהיה הזמן שבו יוכלו לעשות כל מה שנדרש על מנת להביא את הריגוש המיוחל. אין ספק שדרושה רמת ריכוז גבוהה והפעלת דמיון לטובת הדבר אך החשוב מכל הוא הידיעה שאף אחד לא נכנס.

 

נשים בלידה ראשונה, יכולות לחוות אורגזמה ויחסי מין בבית, באינטימיות ואילו נשים בלידה שניה ויותר, מומלץ להגיע לריגוש מיני בחדר הלידה מהסיבה שנשים בלידה שניה, חוות התפתחות מהירה יותר שאם גם מקודמת בעזרת אורגזמה, יוצרת סיכון ללידה בבית או ברכב!!

 

רופאים רבים מתחום המיילדות מבינים היום את הצורך הגובר של נשים ללדת באופן טבעי ומאפשרים זאת עד כמה שניתן.  אומנם רוב היולדות נוטות כיום להיעזר במשכך כאבים וזירוז, אך ישנה מגמה מתפתחת שמאפשרת ליולדות לבחור איך ללדת.    בהצלחה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו