אחרי לידה? כך תמשיכי להתלבש בסטייל עד שתחזרי לגזרה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אחרי לידה? כך תמשיכי להתלבש בסטייל עד שתחזרי לגזרה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.01.2012

שבועיים ראשונים חלפו מאז יצאת מבית החולים עם הבייבי שלך. כל היום את עסוקה בלהחליף, להאכיל ולטפל באוצר הקטן עד שכשיצאת לקנות תמ"ל וחיתולים בסופר-פארם שכחת לחלוטין שהחולצה שלך מלאה בפליטות מהאכלה האחרונה, ושלא סירקת את השיער כבר שלושה ימים. את מי כבר תפגשי בשעה הזו של היום? את ממלמלת לעצמך בעייפות שלא נגמרת..



מאת: הדס רוזנברג, סטייליסטית ומנהלת חנות הבוטיק קרלה ג'ונס בגבעתיים

 


אחרי לידה? כך תמשיכי להתלבש בסטייל עד שתחזרי לגזרה

שבועיים ראשונים חלפו מאז יצאת מבית החולים עם הבייבי שלך. כל היום את עסוקה בלהחליף, להאכיל ולטפל באוצר הקטן עד שכשיצאת לקנות תמ"ל וחיתולים בסופר-פארם שכחת לחלוטין שהחולצה שלך מלאה בפליטות מהאכלה האחרונה, ושלא סירקת את השיער כבר שלושה ימים. את מי כבר תפגשי בשעה הזו של היום? את ממלמלת לעצמך בעייפות שלא נגמרת, גם ככה לא חזרת לגזרה שקדמה להריון, הבגדים הישנים לא עולים עליך ובגדי ההיריון גדולים ורחבים וגורמים לך להרגיש כאילו עדיין לא ילדת. בקיצור, את יוצרת מעגל קסמים שמשפיע על המראה והסטייל שלך ובכך על כל התחושה היומיומית הכללית העוטפת אותך. הדס רוזנברג, סטייליסטית ומנהלת חנות הבוטיק קרלה ג'ונס בגבעתיים מציעה לך טיפים שיעזרו לך להתלבש בסטייל ולהמשיך להרגיש נפלא עם עצמך גם בתקופה שלאחר הלידה:

 

  • שחררי – הלחץ שתפעילי על עצמך לחזור לגזרה הקודמת לא יעזור לך ובטח לא יעזור לתינוקך שבמהלך ימיו הראשונים זקוק לאמא רגועה. זכרי – לא כל יום את מעניקה חיים באמצעות גופך. קבלי את העובדה שעברת תהליך הריון ולידה שנמשך יותר מ 9 חודשים ותני לגוף שלך את הזמן שהוא צריך כדי לחזור לעצמו.

 

  • בחירת הבגדים -  במהלך ההיריון רכשי בגדים שתוכלי ללבוש גם בשבועות הראשונים שלאחר הלידה. לדוגמא: השקיעי במכנס שחור אלגנט ובג'ינס איכותי עם גומי להריון, כך תוכלי להסתיר את הבטן שלא תמיד נעלמת עם הלידה. הגומי שירגיש מעט צמוד בהריון הוא בדיוק מה שתצטרכי בשבועות הראשונים שלאחר הלידה.

 

  • מראה השק – הימנעי מלבישת "שקים" כדי להסתיר את הקילוגרמים העודפים מהלידה. שלבי עליוניות וקרדיגנים שנראים טוב על הגוף בכל מידה ויאפשרו לך לגוון את המלתחה שגם ככה מצומצמת בתקופת ההריון ולאחר הלידה.

 

  • צעיף לטשטוש החזה הנפוח – לא כולן מרגישות בנוח עם החזה הגדוש  המלווה אותן לאחר הלידה.
    אם גם את ביניהן, שלבי צעיף על העורף והניחי אותו על פלג גופך העליון. הצעיף יטשטש את המראה הנפוח. חשוב לציין שצעיף ניתן לשלב לא רק בחורף, גם בקיץ הצעיפים דקים ואווריריים ותמיד מהווים את האקססורי המושלם.

 

  • גזרת בלון – שילוב חגורה דקה מתחת למותן תיצור אפקט של גזרת בלון שתסייע בהסתרה עדינה של הבטן. גזרה זו נראית מצוין על נשים לאחר הלידה כשהיא מטשטשת את הסילואט הקיים של הגוף. עם זאת, חשוב לזכור להימנע מלבישת חולצות או שמלות עם גומי בקו הבטן שחותכות את הגוף בכלל והבטן בפרט.

 

  • געגועים לג'ינס - החלטת שבא לך להיכנס לג'ינס סקסי ומחטב? פרגני לעצמך. אולי לא תיכנסי למידה 38 אבל אולי תופתעי שמידה 40 נראית עליך נהדר ואת עדיין יכולה להיראות מיליון דולר. ואל תדאגי, מי שמכיר אותך יודע שאת אחרי לידה ואפילו יחמיא לך שרזית – בהבטחה!

 

  • נעליים ואקססוריז - בכל זאת מתבאסת על המידה? לגיטימי. במקום בגדים פנקי את עצמך באקססוריז אופנתיים שיהפכו לחברים הכי טובים שלך בתקופה זו: שרשראות ארוכות שיתאימו לעליוניות ולקרדיגנים, צעיפים להשלמת כל הופעה בחורף ובקיץ ובטח כדי לטשטש את החזה בשעת הצורך, חגורות דקות וקשתות מעוצבות לשיער. על נעליים אפשר לדבר בלי סוף אבל בשורה התחתונה – את הכי יפה כשנוח לך!

 

  • טיפוח והתרעננות – כולנו יודעות כמה קשה לזכור למרוח מייק אפ ולהתקשט במסקרה לפני היציאה מהבית, אך שמירה על שגרת טיפוח, אפילו הקטנה ביותר, תהווה עבורך מסגרת חשובה ביומיום ורענון מפנק לפני שאת יוצאת מהבית.

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו